۲۰۹۳۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حجازی: استقلال به یک خانه تکانی نیاز دارد

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است، این تیم به یک خانه تکانی اساسی نیاز دارد.

خبرگزاری تسنیم: مربی پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است، این تیم به یک خانه تکانی اساسی نیاز دارد. آتیلا حجازی ابتدا درخصوص پروسه انتخاب سرمربی استقلال گفت: اعتقاد من این است که این تصمیم باید هرچه سریع‌تر اتخاذ شود. نباید اتفاقاتی بیفتد که باشگاه بازیکنان را جذب کند و بعد از اینکه نفرات تیم انتخاب شدند، سرمربی را بیاورند. به نظر من سرمربی استقلال باید خودش این تیم را ببندد، در غیر اینصورت استقلال با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به لغو واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی خاطرنشان کرد: از همان ابتدا هم معلوم بود که هواداران دو تیم سر کار هستند و مثل روز روشن بود که این دو تیم را به بخش خصوصی واگذار نمی‌کنند. مسئولان می‌خواهند در این زمینه همه چیز به سود خودشان باشد و این درحالی است که خریداران استقلال و پرسپولیس توقع دارند همه چیز براساس اصول و قواعد حرفه‌ای پیش برود.

حجازی تأکید کرد: اتفاقاً یکی از دوستان قصد داشت باشگاه استقلال را بخرد و مشکلی بابت مسائل مالی نداشت ولی من به او تأکید کردم که واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی به هیچ عنوان انجام نخواهد شد. حالا هم که دوباره هزینه‌های دو باشگاه روی دوش دولت و وزارت ورزش خواهد بود و این مسئله کار آنها را دشوار می‌کند.

حجازی در مورد لزوم ایجاد تغییرات در استقلال گفت: تیم فوتبال استقلال به یک خانه تکانی اساسی نیاز دارد و ۱۰ تا ۱۲ بازیکن این تیم باید تغییر کنند. هماهنگ کردن تیم جدید استقلال نیاز به یک زمان مناسب دارد به همین دلیل هرچه زودتر باید سرمربی تیم انتخاب شود. متأسفانه فعلاً چیزی معلوم نیست و در ایران همیشه شاهد این بی‌نظمی‌ها هستیم.

مربی پیشین استقلال در مورد اینکه گزینه داخلی بهتر است یا خارجی، خاطر نشان کرد: گزینه خارجی استقلال باید یک مربی سطح بالا باشد که اگر چنین انتخابی صورت بگیرد خوب است. اگر قرار است مربی خارجی معمولی بیاورند، همان بهتر که مربی ایرانی را انتخاب کنند. البته گزینه‌های ایرانی محدود هستند و همه می‌دانند که این گزینه‌ها چه افرادی خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج