۲۰۹۴۳۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سردرگمی سهامداران در تالار شیشه‌ای

بورس تهران در معاملات اولین روز هفته با رشد محدود ۱۷ واحدی مواجه شد و با سردرگمی ناشی از مذاکرات هسته‌ای و آینده مبهم تالار شیشه‌ای دست و پنجه نرم کرد.

خبرگزاری ایسنا: بورس تهران در معاملات اولین روز هفته با رشد محدود ۱۷ واحدی مواجه شد و با سردرگمی ناشی از مذاکرات هسته‌ای و آینده مبهم تالار شیشه‌ای دست و پنجه نرم کرد.

در معاملات اولین روز هفته تالار شیشه‌ای، شاخص بورس تهران رشد ناچیز ۱۷ واحدی را تجربه کرد و با نگاه به مذاکرات هسته‌ای و نیز حمایت اندک برخی حقوقی ها به مسیر خود ادامه داد.

این در حالی است که در بازار امروز همانند روزهای گذشته جو سردرگمی و ناامیدی در تالار شیشه‌ای موج زد و بورس تهران با بی انگیزگی سهامداران همراه شد به طوری که در معاملات امروز سهامداران بیشتر به سمت شرکت‌های کوچک سوق پیدا کردند و به خرید سهم تمایل کمی نشان دادند بر این اساس ارزش و حجم معاملات به شدت افت کرد و ارزش بازار سرمایه تا سطح ۲۸۰ هزار میلیارد تومان عقب نشست.

در بازار امروز بورس تهران شرکت‌های کشتیرانی، ارتباطات سیار، پالایش نفت بندرعباس، اصفهان، بانک صادرات، گروه بهمن، پتروشیمی مبین و مپنا در رشد اندک بورس تاثیر گذار بودند و در مقابل تاثیر منفی شرکتهایی مانند هلدینگ خلیج فارس، تاپیکو، فولاد مبارکه، حفاری شمال و ملی مس مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شد.

در بازار امروز بورس تهران شرکت‌های ایران ترانسفو، صنعتی بارز و کشتیرانی از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند و نفت پارس، سیمان قائن و سیمان خزر بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

به این ترتیب فضای مبهم آینده و نیز انتظار سهامداران برای نتیجه مذاکرات هسته‌ای موجب سردرگمی سهامداران تالار شیشه‌ای و در نتیجه انگیزه کم آنها برای خرید سهم شد به طوری که در بازار امروز تنها ۳۵۴ میلیون سهم به ارزش ۵۹ میلیارد تومان داد و ستد شد و بیشتر حقیقی‌ها در فروش سهام مشارکت بیشتری داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج