جاباما
۲۰۹۴۴۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

مرگ دلخراش با واژگونی دیگ مواد مذاب

واژگونی دیگ مواد مذاب روی مرد جوان، مرگ دردناکی را رقم زد. این مرد ۳۰ روز به جدال با مرگ پرداخت تا اینکه برای همیشه خاموش شد.

خبرگزاری ایسنا: واژگونی دیگ مواد مذاب روی مرد جوان، مرگ دردناکی را رقم زد. این مرد ۳۰ روز به جدال با مرگ پرداخت تا اینکه برای همیشه خاموش شد.

صبح چهارشنبه ۲۶ فروردین‌ماه سال جاری «مهرداد ملک‌دوست» که از ۱۹ سال پیش در یک شرکت صنعتی واقع در ساوه کار می‌کرد، وقتی سر کار رفت در یک حادثه هولناک گرفتار شد. هنوز چند ساعتی نگذشته بود که ناگهان دیگ مواد مذاب چدن روی این مرد جوان واژگون شد و فریادهای جانسوز مهرداد فضای کارگاه را پر کرد.

همکاران مهرداد که با دیدن این صحنه دلخراش دستپاچه شده بودند و باور نداشتند دوستشان قربانی مواد مذاب چدن شده است، با پلیس ۱۱۰ و اورژانس تماس گرفتند.

دقایقی نگذشته بود که پیکر سوخته مهرداد از سوی تکنیسین‌های اورژانس به بیمارستان ولیعصر‌ (عج) اراک انتقال یافت و پزشکان خود را با سناریویی تلخ روبه‌رو دیدند.

همزمان مأموران پلیس نیز در محل حادثه به بررسی‌های تخصصی دست زدند تا علت واژگونی دیگ مواد مذاب را فاش کنند.

مهرداد که با ۶۰ درصد سوختگی روبه‌رو بود، پس از چهار روز بستری در بیمارستان ولیعصر‌ (عج) اراک به علت وخامت حالش به بیمارستان آپادانای تهران انتقال یافت و با وجود اقدامات تخصصی تنها ۲۶ روز دوام آورد و در جدال با مرگ تسلیم شد.

برادر سیاهپوش مهرداد در حالی که هنوز شوکه است، گفت: برادرم ۴۱ ساله بود و دو دختر دارد که یکی از آنها دانشجو و دیگری دانش‌آموز دوم راهنمایی است.

وی ادامه داد: مهرداد در ۱۹ سال سابقه کار در این شرکت صنعتی پرکار بود و به کارش علاقه داشت. روز حادثه نزدیک ظهر بود که با ما تماس گرفتند و در جریان قرار گرفتیم. بلافاصله به بیمارستان رفتیم. وقتی مهرداد را دیدیم، پشت کمر، سر، دست و قسمتی از پایش به شدت دچار سوختگی شده بود که پس از معاینه برای جلوگیری از عفونت او را باندپیچی کردند و به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال پیدا کرد. بعد به ناچار او را به تهران آوردیم اما دوام نیاورد.

وی افزود: وقتی ماجرا را پرسیدیم، همکارانش گفتند مهرداد مشغول کار بود که ناگهان دیگ مواد مذاب از پشت‌ سر بر کمر و سرش ریخت که همین باعث سوختگی شدید او شد. در این مدت درد شدیدی را تحمل کرد و روز به روز حالش بدتر می‌شد تا اینکه برای همیشه ما را تنها گذاشت.

برادر مهرداد در پایان گفت: در این مدت از شرکت چند بار نمایندگانی به بیمارستان آمدند و هزینه‌های بیمارستان را نیز پرداخت کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زیبا

      اخی ...جگرم اتیش گرفت از صمیم قلب به خانواده اش خصوصا دخترای عزیزش تسلیت میگم .....

    • بدون نام

      این بنده خدا چه دردی کشید
      خداوند به خانواده محترمش صبر بده
      به امید روزی که دیگه شاهد هیچ حادثه ایی برای کسی نباشیم.آمین

    • بدون نام

      این بنده خدا چه دردی کشید
      خداوند به خانواده محترمش صبر بده
      به امید روزی که دیگه شاهد هیچ حادثه ایی برای کسی نباشیم.آمین

    • sadeghi

      پروردگارا به خاطرسوختگی وزجری که این هموطنمان کشیدگناهان اورا ببخش وغریق رحمت خویش گردان.امیییییییییییین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج