جاباما
۲۰۹۴۹۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ورود پول‌ کثیف به انتخابات را نمی‌توان نفی‌کرد

باهنر با تاکید بر اینکه در این زمینه بیشترین توصیه به خود نامزدهاست٬ افزود: نامزدها باید مواظب باشند نسبت به منشا پول‌هایی که برای هزینه‌کرد انتخاباتی خود صرف می کند٬ حساس باشند.

ایلنا: دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ورود پول‌های ناپاک به عرصه انتخابات مسئله‌ای نیست که بتوان به طور کامل آن را منتفی دانست.

محمدرضا باهنر در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی در مورد ورود پول‌های سرگردان به فرایند انتخابات در کشور تصریح کرد: معمولا هزینه‌هایی که برای انتخابات می‌شود دو نوع است؛ که یک نوع آن هزینه‌ای رسمی و حکومتی است که برای برگزاری انتخابات انجام می‌شود و مکانیزم و قوانین مربوط به آن روشن است.

نایب رییس مجلس افزود: بخش دیگر هزینه‌هایی است که مربوط به احزاب و خود نامزدها می‌شود که می‌توان پاسخ سوال در بخش دوم بررسی کرد.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر لزوم شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها افزود: هم اکنون ما در مجمع تشخیص مصلحت نظام و در تدوین سیاست های کلی نظام مشغول تدوین مسایلی هستیم که نحوه هزینه‌های احزاب و نامزدهای انتخاباتی تعریف شود. همچنین اینکه منشا آنها از کجاست و تا به کجا این هزینه‌کردها مجاز است٬ در این سیاست‌ها گنجانده خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با تاکید بر اینکه ورود پول‌های ناپاک به عرصه انتخابات مسئله‌ای نیست که بتوان به طور کامل آن را منتفی دانست٬ افزود: در مورد این که نامزدی با پول‌هایی که خیلی پاک نیست در انتخابات و برای تاثیرگذاری در فرایند انتخابات ورود پیدا کند و خدای نکرده به خرید و فروش رای بپردازند٬ باید نهادهای نظارتی نظیر سازمان بازرسی و دیوان محاسبات و سایر نهادهای ذیصلاح مواظبت کنند تا از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.

باهنر با تاکید بر اینکه در این زمینه بیشترین توصیه به خود نامزدهاست٬ افزود: نامزدها باید مواظب باشند نسبت به منشا پول‌هایی که برای هزینه‌کرد انتخاباتی خود صرف می کند٬ حساس باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج