۲۰۹۵۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توقف یوونتوس در سری A

هفته پایانی لیگ ایتالیا با برتری میلان و توقف یوونتوس آغاز شد.

ایسنا: هفته سی و هشتم و پایانی لیگ ایتالیا با برگزاری ۲ دیدار آغاز شد که ابتدا یوونتوس فینالیست لیگ قهرمانان اروپا در دیداری تشریفاتی با بازیکنان ذخیره و اصلی خود به مصاف هلاس ورونا رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

پریرا و یورنته در این دیدار گلزنی کردند و ته وس نیز یک ضربه پنالتی را از دست داد. ضمن اینکه پپه در اواخر نیمه دوم با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

در آخرین هفته از رقابت های لیگ ایتالیا، دو تیم آتالانتا و میلان در ورزشگاه اتلتی آتزوری به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان اینزاگی با کسب دومین پیروزی متوالی، خود را موقتاً تا رتبه هشتم بالا کشیدند اما دیگر فرصتی باقی نمانده است. تیم هفدهم جدولی آتالانتا در دقیقه ۲۱ با ضربه سر دنیله باسلی روی ارسال مورالس به گل اول دست یافت و از حریف خود پیش افتاد، اما در دقیقه ۳۶ پاتزینی پنالتی که خودش گرفته بود را به گل تساوی تبدیل کرد و دو دقیقه بعد نیز بوناونتورا شاگردان اینزاگی را پیش انداخت تا نیمه اول با پیروزی ۲ بر یک روسونری پایان یابد.

با آغاز نیمه دوم، در دقیقه ۸۰ بوناونتورا با استفاده از ارسال پولی، گل دوم خود را هم به ثمر رسانده و باعث پیروزی ۳ بر یک میلان شد. تیم اینزاگی اکنون با ۵۲ امتیاز موقتاً به رده هشتم صعود کرده است.

سایر بازیهای لیگ ایتالیا یکشنبه برگزار می شود. در ایتالیا یوونتوس قهرمانی خود را قطعی کرده است و بازیها جنبه تشریفاتی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج