کد خبر: ۲۱۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۵۱۱۹۲
تعداد نظرات: ۱۰۳ نظر
پرستو صالحی بازیگر سینما تا‌تر و تلویزیون در صفحه فیس بوک مطالب مهمی را در ارتباط با فساد اخلاقی حاکم بر سینما نوشت.
فارس / الف :  پرستو صالحی بازیگر سینما تئا‌تر و تلویزیون در صفحه فیس بوک مطالب مهمی را در ارتباط با فساد اخلاقی حاکم بر سینما نوشت.
 
 پرستو صالحی بازیگر سینما تئا‌تر و تلویزیون در صفحه فیس بوک مطالب مهمی را در ارتباط با فساد اخلاقی حاکم بر سینما نوشت.

خبرگزاری فارس با پوزش از کاربران محترم به منظور آگاهی بیشتر مخاطبان با اعمال غیر اخلاقی پشت پرده سینما و تئاتر، متن کامل نوشتار خانم پرستو صالحی را - بدون حذف عبارات ناشایست نقل شده از یک تهیه کننده مشهور، منتشر می‌کند.

وی در صفحه فیس بوک خود نوشت: «اگه نگم دق می‌کنم!!! همش می‌گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثله سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟من چه می‌دونم!




دوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم‌های حرفه‌ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»

پرستو صالحی در ادامه نوشته است: «دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می‌دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر‌شناسی از سره درد دل گفتم: دلم یه کار طولانی می‌خواد گفت: اونی‌ام که بهت کار طولانی بده حال طولانی می‌خواد... به قول مرحوم شکیبایی: وای...

ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان‌هایی که بی‌درخواست و نیاز و... فقط و فقط به کارشون فکر می‌کنن و بس و متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه 10قدیم تهران اشتباه گرفتن...».



پرستو صالحی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در نخستین فعالیت تئا‌تری خود در "نغمه‌های خورشید" ایفای نقش کرد. وی پس از آن بازی در سریالی با نام محاکمه را به کارگردانی حسن هدایت در کارنامه خود دارد.

 بازی در سه فیلم نود دقیقه‌ای با نام‌ یک روز طولانی آبی و ایفای نقش در سریال‌های عشق سالهای جنگ، تب، مهر پنهان، همسفر، این زمینی‌ها، چشم‌هایش و سری دوم زیر آسمان شهر از دیگر فعالیت‌های هنری این بازیگر محسوب می‌شود. 
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰۳
UNITED STATES
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
12
89
dustan shoma ha begin aya ba nazare khanome salehi movafeghin
manke 100%movafegham
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
واقعا برای همه ایرانی ها باید متاسف بود.یکم فکر کنیدبعد قضاوت.شاید واقعیت نداشت.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
6
12
سلام خسته نباشيد قبلا" از مجله شما مطالبي از طريق دوستان برايم ايميل شده بود ولي تا حالا خودم وارد سايتتان نشده بودم مطالب بسيار جالب توجه و خواندني داريد معلوم است فقط خواسته تان داشتن سايت نيست بلكه اطلاع رساني و پركردن اوقات فراغت با كيفيت مدنظرتان است. به اميد روزي كه مطالب خواندني مثبت بيشتري در كشور باشد تا شما هم بتوانيد مطالب خوشحال كننده و مثبت آماده كنيد.
خدا قوت
سال نو و بهارتان هم مبارك
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
9
61
به تو ميگن هنرمند واقعي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
8
37
مرحوم شکیبایی گفتند وای؟
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
بله گفتن واااای.دوستان شاهدن،این همه مطلب گیر داده به وایه یکی دیگه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
74
15
از کجا معلوم شما راست میگین خانم پرستو صالحی ؟
پاسخ ها
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پ ن پ تو خوبی!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
77
43
خوب معلومه کسایی که با همچین وضعیت بد پوششی توی پشت صحنه ظاهر میشن صد در صد فساد هم به دنبال داره...والا اگه کمی رعایت میکردن که کسی جرعت نداشت اینچنین الفاظی به کار ببره.
پاسخ ها
نظر محمد1362
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
باران عزيز هيچ گاه از روي پوشش كسي در مورد اون قضاوت نكن دوست من چه بسيار ادم هاي بد پوششي (از نظر من و شما) كه از من و شما پيش خدا عزيز ترن و چه بسيار ادم هاي موجهي (از نظر من و شما )كه ام الخبائث هستن
نظر mimi
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
اولا پوشش ایشون چشه؟ثانیا یعنی کسی با پوشش بدتر از ایشون وجود نداره که میگین خانم صالحی باعث فساد میشه؟خجالت داره!!!!
نظر کمال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
باران جان نمیشه همه رو به چوب روند یا به یک چشم نگاه کرد من با نظر محمد جان موافقم لطفا یه خورده فراتر رو هم ببین
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
mimi حالت خوبه عزیزم لطف کن دوباره متن رو بخون اشتباه گرفتی عزیز ایشون از فساد در سینما گفتن نه اینکه باعث فساد شدن هنوز متن نخوندی اومدی کامنت گذاشتی فقط کامنتها رو خوندی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
2
37
حقیقت تلخه
پاسخ ها
نظر ناصر .ن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
خب که چی ؟توتمام دنیا ادم خوب هست ادم بد هم هست به خاطر حرفای یکنفر هیچ وقت اون جامعه خراب نمیشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
1
26
حقیقت تلخه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
29
13
اصلا از حرفای خانم صالحی متعجب نشدم اون وقت میگن سلحشور باید بابت حقیقت عذر خواهی بکنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
9
11
چه عجب بالاخره یکی از خود خانما ی بازیگر اعتراف کرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
6
13
شاید ایشون درست بگن و ما از پشت پرده ی سینما خبری نداریم.اما شنیده ها هم اینطور میگن.ولی این وسط دوتا موضوع وحود داره:
1.از کجا معلوم این پروفایل واقعا برای خودِ ایشون باشه؟
2.در رابطه با این متنی که خودتون نوشتید:
"خبرگزاری فارس با پوزش از کاربران محترم به منظور آگاهی بیشتر مخاطبان با اعمال غیر اخلاقی پشت پرده سینما و تئاتر،"

من تابه حال بدی و فسادی از پشت پرده ی تئاتر ندیدم.
ممنون
پاسخ ها
نظر محمد1362
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
محمد جان خدا شاهده من مدتي با اين دوستان همكاري داشتم هيچ چيز غير اخلاقي نديدم
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
شما حتمآ پشت صحنه تئاترها وفیلمهای دوران دفاع مقدس رو دیدی

اگه بیای تو سینما اونوقت میبینی چه خبره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
پاسخ
3
18
من با نظر ایشون موافقم ولی پشت پرده خیلی کثسفه
UNITED STATES
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
7
12
سرکارخانم پرستو صالحی میگن شخصی رفت بقالی به فروشنده گفت ررررررب داری فروشنده جواب داد دارم ولی نه به این غلیظی که تو میخوای . خانم محترم در هرحرفه ای آنسانهای خوب و بد بسیارندولی نه به این شدت که شما از آن سخن میگوئیدلطفاً کمی انصاف داشته باشید و همه هنرمندان را بدنام نکنید .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
13
5
از كجا بدونيم حرفاي اين خانم راست باشه؟!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
2
22
حقیقت تلخ نیست نگاه من وتو به اطرافمون تلخ وآزار دهنده است .چون بیمار تربیت شدیم .هرچی توی ذهن ابلیس گونه داریم راجع به دیگران قضا وت می کنیم .منو ببخشید
پاسخ ها
نظر ناصر.ن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
بخشش لازم نیست عین واقعیت است .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
2
5
شکیبایی چی گفت؟فقط وای یادتون بود؟اینم دلیل محکمی واسه قانع کردن مردمه.درثانی اونقدر دختر بازیگر هست که ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
2
4
از چی بگم؟؟!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
14
6
عجب!!!پس فساد و بی اخلقی تو سینما هست؟ قبلا که وقتی اون کارگردانه میگفت همه جیغ کشیدن که ای بی ادب چی میگی!!!؟
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
نه اشتباه نکن اون کارگردانه گفت زنهای بازیگر فاسدن و زنها اعتراض کردن ..... حالا این خانم در مورد فساد مردان سینما میگه خب طبیعیه که رادان و بقیه مردها اعتراض کنن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
24
16
اگر طبق اسلام عمل کنیم کسی از ما درخواست ناجور نمی کنه پوشش میتونه پیش زمینه توقعات متفاوت باشه .
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
1 کلمه از مادر عروس
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
چه طرز حرف زدنه ناشناس!!!!
ادب هم چیز خوبیه
نظر مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
اینیکه گفت عین واقعیته
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۴
محمدرضا...شما حتما باید به یک روانشناس مراجعه کنید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
2
18
والله سینما که نیست دنیای رقابت قیافه و پوشیدن و ماشین و از این جور مزخرفات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
2
3
جرعت؟؟؟
مجید جان دلبندم با همزه نوشته میشه نه با عین!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
4
16
سلام به همگی!
والا چی بگم، اگه یه کسی این به اصطلاح افشاگری میکرد، یه چیزی...
خانوم صالحی آخه بابا...
بابا کیه که نمیدونه وضع سینمای مملکت ما چه خبره
خسته شدیم از اینکه هرکی میخواد دیده بشه میاد افشاگری کنه....
پرستو صالحی کلیپش با خواننده ای تو PMC پخش میشد یه زمانی ، اونم با چه وضع ظاهری... حالا اون باید بیاد نظر بده که چی، معذرت میخوام، پالون سینمایی های ما کجه!!!
ولمون کنید بابا!
خبر درست و درمون بذارید تورو خدا!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
6
7
shoma arayesheto dorost kon khahar kasi behet gir nemideh
پاسخ ها
نظر مهتاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
مگه هر کسی ارایش کرد باید این جوری رفتار بشه باهاش؟
SAUDI ARABIA
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
8
4
درود بر سركار خانم صالحي كه به داشتن ايمان تاكيد دارند , و براي اعتقادات خود ارزش قايلند اميدوارم كه تهيه كنندكاني كه تيشه به ريشه اعتقادات ميزنند يا اصلاح بشند يا براي هميشه از صحنه خارج شوند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
8
6
باعرض ادب و احترام به تمام خانمهایی که با ورود به عرصه بازیگری موجودیت خودشون رو نمی فروشند. در تایید خانم صالحی باید به افرادی مثل خانمها لاکانی، معتمدآریا، گلشیفته اشاره کرد که براحتی همان نیم حجابشان را در مقابل دوربین های خارج کشور کنار گذاشتند و ماهیت برخی بازیگران را نشان دادند.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
خيلي خوبه كه ياد بگيريم قضاوت در مورد اعمال ديگران رو به خداوند واگذاركنيم .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
0
8
من فکر نمیکنم این حرف گفته باشن ولی اسم خسرو شکیبایی مقدم هر جا نباید اسم ایشان را آورد واقعا مرد بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
7
7
اين مطالب رو به گوش آقاي بازيگر محترم آقاي داوود رشيدي برسونيد كه مي گه به بازيگران زن ما توهين شده و بازيگران ما خيلي با وقار و با متانت هستند و به نظر اينترنت را نمي بينه و عكسهاي آنچناني بازيگران زن ما رو نديده و چشم بسته از اونها دفاع مي كنه ....
پاسخ ها
نظر محمد1362
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
عزيزم شما چشم تون رو درويش كنيد چيزي نبينيد 100بار گفتم باز هم ميگم همه رو با يك چوب نميزنن اگر يك نفر بد شد دليل نميشه همه بد باشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
4
13
وای به هر کسی که در جایگاه خودش قید و بند ها رو رعایت نکنه وقتی ما خودمون حدوحدود شرعی را رعایت نمیکنیم وای و ووی کردنمون در باره دیگران خنده دار به نطر میرسه
پرستو خانم شما از خودت شروع کن .
پاسخ ها
نظر کمال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
آفرین درود بر شما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
1
2
باعرض معذرت!!قضيه چيه؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
6
13
ایشون یه کلیپ هم بازی کردن در جواد حسین استیری مثلا خواننده!!!!خانم صالحی لطفا اینقدر ادا در نیار.....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
2
4
خانم صالحی محترم آدم خوب و بد تو هر حرفه ای وجود داره شما نباید آنرا به کل هنرمندان نسبت دهید . شما که خوبی باید با خوبها کار کنی نه با بدها .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
0
5
از کسی نام نبرده . پس چرا باید دروغ بگه ؟؟؟؟؟ بعدش کجای حرفش گفته که همه هنرمندان اینچنینن ؟؟؟؟ متن و نمیخونین بعدش اظهار نظر میکنین !!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
4
1
خانم صالحی اگر یک کارگردان فقط در حضور خودتان این پیشنهاد بی شرمانه را به شما داده ولی تسویه حساب شخصی شما با کارگردان نباید به توهین کردن به ناحیه 10 باشد . به نظر من بچه های منطقه 10 بسیار با معرفت و با سواد و غیرتمند هستند .( شما یک عذرخواهی به بچه های ناحیه 10 بدهکارید)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
2
8
بخشيد ها همچي تيتر زديد كه آدم خيال ميكنه چه اتفاق مهمي رو ايشون بر ملا كرده اين جور آدم ها همه جا هستن تو سينما بيشتر به نظر من ايشون مي خواستن بگن من آدم خوبي هستم اما آدم خوب لطفا عكس هاي قشنگتم از تو اينترنت بردار كه مخاطب خيال كنه داري به شعورش توهين مي كني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
0
0
همه اینا رو ول کنید باران جون اسمتوعوض کن چون فقط یه باران هست اونم منم!نظرتم فقط واسه خودت نگه دار.........منم نظرم با مشکی پوش یکیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
پاسخ
2
2
شاید حرف خانوم بازیگر درست باشه ولی سینما کلا چیز مزخرفیه مخصوصا واسه خانومای محترم! اونقد که واسه ما هم که سالی یک فیلم اونم توی اتوبوس می بینیم !!! عمق فاجعه معلومه ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
پاسخ
1
5
کاشکی بازیگرای ایرانی کمی هم به فرهنگ غنی ایران زمین توجه میکردند
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
HAMAMOON MOTEVAJEHIM NA?
نظر SARA
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
hamamoon motevajehim na?
نظر ممد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
hamemoon motovejeym na?
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
پاسخ
3
8
حالا از کجا معلوم این پروفایل خود خانم صالحی باشه؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
پاسخ
2
4
azizane man .....khanome salehi ba zabone bizabuoni dare mige yeki be man nega kone az bas behesh pishnahad nadadan miyad ba be estelah efshagari bege ke manam hastam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
پاسخ
10
5
فرج الله سلحشور گفت ولی کسی باور نکردتازه بهش ایرادم گرفتند.چند سال پیش هم حاتمی کیا هم گفت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
پاسخ
2
1
sinama nemayandeye kole keshvare ajib nist
pas keshvar bayad eslah gardad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
پاسخ
10
4
کسی که از نظر پوشش هیچ مشکلی نداشته باشه این مشکلات پیش نمیاد.به این قضیه باور و ایمان داشته باشیم.قبول کنیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
پاسخ
0
0
ظاهرهركسي نشان دهدنده باطنشه كسي كه پوشش خوبي نداره هم دليل نميشه ادم بدي باشه اما خوب بالاخره ازروظاهر ميشه به باطن پي برد استثناها روبيخيال كه با ظاهرخوب انسان بدين اما كلا اينطوريه اما خيلي افرادم پوشش خوبي دارن اما بازم موردمزاحمت قرارميگيرن بخاطروجودادماي بي شخصيت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
پاسخ
1
1
نظر من کو من گفتم که این خانم یه چیزی گفته که خودش رو مطرح کنه گفتم ایشون فیزیک بازی گری نداره بازم منتشر نمیکنید نظر منو چاپ کن حرف حق تلخه نه ؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
پاسخ
1
15
این ما هستیم که به بقیه اجازه می دیم چه طوری با ما برخورد کنند.تا زمانی که خودتان نخواهید کسی نمی تواند تحقیرتان کند
پاسخ ها
نظر Morteza
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
دقیقا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
پاسخ
0
2
میدونید
جالبیش اینجاس که کسی راست و دروغ هیچ حرفی رو دیگه نمیپرسه.
هرجا هرچیزی که دید یا تایید میکنه یا رد.
قشنگتر اینکه از خوشش اومد یا تاییدش کرد پشتش می ایسته و دفاع هم میکنه.
هممون رو خدا شفا بده.

اللهم عجل لولیک الفرج
چون فقط اونه که ما رو به درستی هدایت و رهبری میکنه.
اینجا که هرکی هر چی خواست گفت. بیایم جوری باشیم که لا اقل اون موقع ظهور اتفاق افتاد ما طرف اماممون باشیم نه دشمنش.
پاسخ ها
نظر مهتاب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
خیلی قشنگه که آدم زود قضاوت نکنه زود به بقیه برچسب نزنه خیلی خوبه که هرچیزی مطرح نشه حتی واقعیتها هرچی شنیدی نگو شاید یه درصد غلط باشه خیلی بده که تو جامعه ما داره قبح خیلی چیزا ریخته میشه یه ذره شرم وحیام خوب چیزیه من دارم به همه اونایی که زود قضاوت میکنن و زود نظر میدن میگم قرار نیست بدیهای همدیگه رو هی به رخ همدیگه بکشیم یه کم منصفانه نگاه کنیم خوبیهارو هم میبینیم زشته انقد نقد منفی یه کم حرمت نگه داشتنم خوب چیزیه
اللهم عجل لولیک الفرج
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
پاسخ
0
1
پرستو صالحی عزیز بالا نشین! چرا به ناحیه ی 10 تهران توهین میکنی آخه؟! نمیگی رگ بچه های جنوب تهران باد میکنه از این حرفت؟ واقعا که! ایششش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
پاسخ
2
5
نه به این اعتراض ، نه به اون کلیپ با اون مثلا خواننده ضایع..
کدومو باور کنیم خانم پرستوی عزیز...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
پاسخ
4
6
واقعاً اول هر فسادی از حجاب است هرکسی که رعایت نکند معنی اش این است که زمینه را فراهم می کند باید انتظار هر رفتارغیر اخلاقی را داشته باشد . بیشتر خلق و خوی هر کسی بیشتر در ظاهرش نمایان می شود .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
پاسخ
0
1
خانم صالحی از افشاگری نترس
هرکی دلش با خدا باشه خدا قطعا باهاشه
ان تنصرالله ینصرکم...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
پاسخ
0
1
امیدوارم خانم پرستو صالحی هرجا هستن موفق باشن به کوریه چشم بعضیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
پاسخ
2
1
اولا زهرا جون تو که میگی صالحی با استیری کلیپ داده آدم فک میکنه حااااالا چه کلیپی بوده ... والله انصافم خوب چیزیه!!!!!!!دوما حمیده جون شماها کی میخواین دست از ظاهر پرستی وشعار بردارین.ظاهرآدما گویای تمام شخصیت اونا نیست.اخلاق وشعورتوی ذهن و دل آدماست. اگه خانم صالحی بده و شما خوبین باز درست نیست اینقدر مطمئن راجبش نظر بدین مخصوصا اینکه رو ظاهرش بخواین قضاوت کنین هرچند که ظاهرشم مشکلی نداره.کسی که خودش خیلی ادعاش میشه که آدم خوبیه هیچی نیست.خدا توی ذهن و دل آدماست نه توی ظاهر وزبونشون.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
پاسخ
0
0
اینم بگم که نظر من شامل خانم صالحی هم میشه واسه همین نظری راجب ایشون ندادم...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
اگر به دورو برمون نگاهي كنيم ميبينيم كه پر بيراه نميگه بنده خدا.اما...
ان شاله يه روز خوب مياد ........
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
پاسخ
0
1
با هیوا خانم کاملا موافقم
نظر شاید این قصه سر دراز داشته باشد.....
| درباره افشاگری پرستو صالحی درباره فساد سینما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
خب یه سوال...
وقتی ایشون تو سریال دنباله دار زیر اسمان شهر بازی کردن معنیش این نمی شه که خدای نکرده ایشون به صورته دنباله دار ...
به قول مرخوم شکیبایی وای......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
پاسخ
0
1
بابا جو گیر نشین یک نگاهی به اهالی سینما بکنید . مرحوم خانم فاطمه طاهری و یا زوج سینمایی خانم ریاحی ومرحوم همسر تازه درگذشته شان خان صالحی فقط تجربه خوشونو از سینما دادن کمی انصاف داشته باشین سینما مثل جامعه آسیب داره ولی نمیشه هر اسمی روی اون گذاشت.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
سلام ورحمت ا... خانم صاحی ای ول به وجودت.!!!! اسم رو بده جنازه تحویل بگیر. من پای کارت هستم. سعید عسگر از شهرری.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
پاسخ
0
0
همه چيز امكانش هست اتفاق افتاده باشه با علم به اينكه كه سينما جزئي از جامعه و جامعه رو هم كه همه وضعشو ميدونن ، هر چيزي كه تو سينما اتفاق بيفته حتماً تو اجتماع عادي هم اتفاق افتاده ، به يه مسافر ژيشنهاد نشده؟ به يه ويزيتور شركت ؟.... زياده ،اينم تو اونجا اتفاق افتاده حالا قصد و قرض و برداشت نميتونه با يه كامنت يا طرفداري و تأييد كردن بازيگرايه ديگه از اون مشخص بشه ميتونه هدف از اين جريان يه توطئه ، حسودي،تبليغ،پاپوش،حاشيه،يا ... باشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۵
پاسخ
0
0
هر کسی نتیجه ی رفتار و اخلاق خودشو می بینه با نظر اوا جان موافقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
پاسخ
0
0
این خانم با همه جراحی ها و حضور در تمام مجلات زرد و تمام مصاحبه های تلویزیونی،فقط دو سه تا کار درجه سه داره که یاد هیچ کس نمی مونه و هیچ کارگردانی هم نمیاد دنبالش،بنابراین شلوغش می کنه که بگه واسه این چیزاست که من کار نمی کنم!
این روزا مد شده که هر کی میخواد معروف بشه،افشاگری می کنه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
پاسخ
0
1
دوستان در اینکه فساد تو سینما بیداد می کنه شک نکنید.زمانی من دوست داشتم تو رشته بازیگری ادامه تحصیل بدم ولی یکی از بستگان که توی این کار بود گفت جو بازیگری برای خانوما جو سالمی نیست.حد و حدود اصلا بین بازیگرای زن و مرد حفظ نمیشه.اگر هم دقت کنید کم پیدا کنید بازیگرایی رو که زندگی مشترکشون دوام داشته و به جدایی نکشیده.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
پاسخ
0
1
harfash b joz in k mikhad khodesho khob neshon bde hichi dg nis
NETHERLANDS
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
پاسخ
0
0
خانم صالحي سلام.به خدا اينا مرد نيستن .فقط اسم مردو يدك ميكشن شما رو به خدا ناراحت نشين متاسفانه همه جا مرداي نا مردي پيدا ميشه كه ميخوان كمبوداشونو اين توري جبران كنن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
پاسخ
0
0
تو همه جا همه جور آدمی پیدا میشه ولی باز قضاوت الکی نمیشه کرد ما باید بابت هر قضاوتی که میکنیم جواب گو باشیم
UNITED STATES
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
پاسخ
0
0
اگه حتی ادعای صالحی قابل اعتنا باشه نتیجه گیری او ، بسیار مضحک و غیر قابل اعتنا است .
صالحی اول بگه بر اساس کدام لیاقت و تجربه و سوابق درخشان از اون آقای فرضی دلش یک کار طولانی خواسته؟!!!!
درهمه جا خوب و بد هست .
در این حرفه برومندها ، میلانی ها ، فرهادی ها و . . . برای اعتلای فهم و فرهنگ مردم زحمت می کشند . دهن و قلمتان را آب بکشید.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
پاسخ
0
0
سلام سلام منم بازی خوب؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
پاسخ
0
0
من كارى به اين حرفا ندارم
اين وأي ي خيلي باحال بود
كلى خنديديم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
پاسخ
0
2
واقعا فسادهست نه درهمه جا.ولی در سینما خیلی هست باور ندارید یه سری به پلیس امنیت اخلاقی بزنید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
پاسخ
0
1
من با نظر سهراب واشنا موافقم خانم صالحی با این حد توانایی در حدی نیستن که کارهای زیادی بهشون پیشنهاد بشه در نتیجه فکر می کنم دارن یه چیزی میگن ایشون اگه هرکاری هم بکنه هیچ تهیه کننده ای حاظر نمیشه ریسک کنه و بهشون تو کارش نقشی حتی دو و سه بده .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
پاسخ
0
1
من بامحمدموافقم ولی خداوکیلی نمیشه یکم انسان وارترتوجامعه ظاهرشد?

بعضی اززنان باکارهایی که میکنندآدم دلش نمیخواداسم مونث بودن روش باشه
بله به ظاهرنیست اما میانه روی هم خوب چیزیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
پاسخ
0
0
کی گفته هر کی بر و رویی داره بازیگره. کسی که بگه تو سینما فساد نیست حتما چشماش یه مشکلی دارن ولی موضوع اینه که این بازیگرای درجه چندم دارن از این موضوع سوء استفاده می کنن. حالا فرض که فسادم نباشه خانم صالحی انصافآ تو بازیگری؟ اگه تو بازیگری لابد منم مارلون براندو هستم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
پاسخ
0
0
سلام شما هایی که در مورد کلیپ پرستو خانم با حسین استیری نظر دادین واقعا بی انصافی کردین اقای استیری تو مصاحبشون با باربد بابایی گفتن که همه گفته ها و طرز فکر ها در مورد کلیپ فراموشی یه سوتفاهم سادست. از همه ی اینا گذشته تو کلیپ فراموشی چیز خاصی وجود نداره اینم مثل کلیپ های دیگه یه کلیپ معمولیه ما ادم ها همیشه عادت داریم همه چی رو بزرگ کنیم به نظر من بهتره احترام هنرمندی مثل حسین استیری رو نگه داریم ایشون واقعا مایه ی افتخار ما ایرونی هاهستن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
پاسخ
0
0
اكثريت خيلي احساساتي با موضوع برخورد ميكنن.اينكه سينماي ما مشكل داره شكي توش نيست.ولي ما ها هم بايد خودمون گزك دسته امثاله اون كارگردان يا خيلي هاي ديگه نديم.صالحي هنرپيشه خوشگل و خوشپوشيه.اميدوارم كه حق باايشان باشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۹
پاسخ
0
0
علاقه زیادی به سینما و ففیلمسازی دارم
.
.
.
.
.

ولی بخاطر فساد این جور یزها امسال کنکور ندادم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
پاسخ
0
0
چيزي كه عوض داره گله نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
پاسخ
0
0
همه جا فسادپیدا میشه ادم باید خودش خودشو حفظ کنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
پاسخ