جاباما
۲۱۰۳۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

علیرضا قربانی در راه «فیلارمونیک کلن»

حسین علیزاده آهنگساز و علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی در ماه نوامبر در یکی از معتبرترین تالارهای اجرای موسیقی در اروپا کنسرت مشترکی را برگزار می کنند.

خبرگزاری مهر: حسین علیزاده آهنگساز و علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی در ماه نوامبر در یکی از معتبرترین تالارهای اجرای موسیقی در اروپا کنسرت مشترکی را برگزار می کنند.

در این کنسرت که به دعوت «فیلارمونیک کلن» کشور آلمان از مجموعه های صاحب نام و بین المللی موسیقی صورت گرفته است، گروه «هم آوایان» و «ضربانگ» متشکل از حسین علیزاده، علیرضا قربانی، سیامک جهانگیری و صبا علیزاده کنسرتی را برای علاقه مندان موسیقی ایرانی اجرا می کنند.

این کنسرت موسیقایی در حالی میزبان تماشاگران خواهد بود که به نوعی اولین برنامه مشترک رسمی حسین علیزاده در مقام آهنگساز و علیرضا قربانی به عنوان خواننده خواهد بود که با توجه به اهمیت مجموعه موسیقایی «فیلارمونیک کلن» می تواند به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای بین المللی موسیقی کشورمان در حوزه موسیقی ایرانی باشد.

مجموعه فیلارمونیک کلن از معتبرترین نهادهای موسیقایی دنیاست که تا کنون بسیاری از گروه‌های جهانی و صاحب نام دنیا در آن به اجرای برنامه پرداخته اند و تاکنون هنرمندانی چون محمدرضا شجریان و شهرام ناظری نیز برای اجرای برنامه در این مکان دعوت شده اند.

کنسرت یاد شده فقط محدود به اجرا در سالن معتبر فیلارمونیک کلن آلمان نخواهد شد و این گروه موسیقایی بعد از برپایی کنسرت خود در آلمان، تور اروپایی خود را آغاز خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج