۲۱۰۳۹۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جزییات جدید از محموله ارسالی ایران به یمن

سرپرست هیئت اعزامی جمعیت هلال احمر به جیبوتی، به تشریح وضعیت محموله های ارسالی ایران برای مردم بحران زده یمن پرداخت.

خبرگزاری مهر: سرپرست هیئت اعزامی جمعیت هلال احمر به جیبوتی، به تشریح وضعیت محموله های ارسالی ایران برای مردم بحران زده یمن پرداخت.

صارم رضایی گفت: با توجه به اینکه محموله های ارسالی ایران هم اکنون در انبارهای برنامه جهانی غذا (WFP) موجود است توافق شد در اولین فرصت محموله به کشور یمن ارسال و توسط هلال احمر یمن (شهر حدیده) بین افراد آسیب دیده توزیع شود.

وی با اشاره به بازدید از انبارهای برنامه جهانی غذا واقع در بندر مرکزی جیبوتی که محموله بشردوستانه جمعیت هلال احمر کشورمان برای مردم یمن در آنجا نگهداری می شود خاطر نشان کرد: تیم اعزامی جمعیت هلال احمر به همراه خانم مک دا، رئیس بخش پشتیبانی برنامه جهانی غذا جیبوتی و ساشا حافظ، هماهنگ کننده کشتی ارسالی به یمن از این محموله که شامل برنج، آرد، شکر، چراغ والور، ست ظروف و تن ماهی و… بازدید کرد. خوشبختانه این محموله ها در شرایط مناسبی نگهداری می شود.

رضایی با اشاره به برگزاری جلسه ای در خصوص کمک های ارسالی جمهوری اسلامی ایران و نحوه توزیع آن در یمن و همچنین ارسال محموله های آتی با رئیس نمایندگی برنامه جهانی غذا در جیبوتی افزود: با توجه به اینکه محموله های ارسالی ایران هم اکنون در انبارهای برنامه جهانی غذا (WFP) موجود است توافق شد در اولین فرصت محموله به کشور یمن ارسال و توسط هلال احمر یمن (شهر حدیده) بین افراد آسیب دیده توزیع شود.

وی افزود: طبق هماهنگی و تاکید آقای ای مد خانفیر معاون نمایندگی برنامه جهانی غذا (WFP) در جیبوتی مقرر شد محموله ارسالی به بندر الحدیده در یمن از طریق نیروهای برنامه جهانی غذا وصول و گزارش های تحویل به جمعیت هلال احمر ایران ارائه شود.

سرپرست تیم اعزامی جمعیت هلال احمر به جیبوتی، گفت: بارگیری محموله از بندر جیبوتی توسط برنامه جهانی غذا حدود ۴ روز و ارسال آن حدود ۲روز تا بندر الحدیده به طول خواهد انجامید.

وی خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی با برنامه جهانی غذا و کمیساریای عالی پناهندگان اعضاء تیم اعزامی جمعیت بازدیدی در روز سه شنبه از اردوگاه obock در ۲۸۵ کیلومتری شمال جیبوتی دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج