۲۱۰۴۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پولادی در الشحانیه ماندنی شد

مهرداد پولادی مدافع چپ تیم ملی که دیگر به ایران بازنخواهد گشت! فصل آینده در دسته دو قطر توپ می‌زند.

خبر ورزشی: مهرداد پولادی مدافع چپ تیم ملی که دیگر به ایران بازنخواهد گشت! فصل آینده در دسته دو قطر توپ می‌زند. این بازیکن یک فصل دیگر با الشحانیه قرارداد دارد و می‌خواهد تا پایان قراردادش در این تیم بماند و برای آنها توپ بزند.

پولادي كه روزهاي خوب و آرامي را در قطر سپري مي‌كند در پايان فصل حتي سفري به مالزي داشت و تعطيلات را آنجا سپري كرد. پولادي همچنين به همبازي‌هاي خود در تيم ملي گفت ديگر به ايران بازنمي‌گردد و به زندگي در قطر ادامه خواهد داد. جالب اينجاست اكثر بازيكنان حق را به پولادي مي‌دهند و مي‌گويند نبايد با او كه در جام جهاني بهترين بازيكن ايران بود، چنين رفتاري مي‌شد.

پولادي چند سال قبل كارت معافيت از سربازي گرفت كه سال گذشته مشخص شد اين كارت جلعي است. از همان زمان مسئولان نظام وظيفه از او خواستند تا قرارداد خود را با الشحانيه فسخ كند و به ايران بازگردد. با پادرمياني مسئولان مهرداد توانست به جام ملت‌ها برود. او همان موقع از بازگشت خود به ايران در پايان ليگ قطر خبر داد اما پس از پايان رقابت‌‌ها هم بازنگشت تا مشخص شود بازي عراق در جام ملت‌ها كه با اخراجش همراه بود، آخرين بازي ملي‌اش شد.

پولادي به نزديكان خود گفته ترجيح مي‌دهد همراه با مادرش در خارج از ايران زندگي كند تا اينكه به ايران بازگردد و بخواهد سرباز شود! پولادي در آخرين مذاكراتي كه با باشگاه الشحانيه داشت بر سر مسائل مالي با اين باشگاه قطري به توافق رسيد و فصل آينده به احتمال فراوان پيراهن اين تيم را در ليگ دسته دوم به تن مي‌كند. آنها به پولادي تضمين داده‌اند در صورت صعود تيم به ليگ ستارگان پاداش بسيار خوبي را به اين بازيكن خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج