۲۱۰۵۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سیاست ما در قبال سوریه تغییرناپذیر است

وزیر امور خارجه کشورمان سیاست جمهوری اسلامی ایران در حمایت از دولت و ملت سوریه برای مبارزه با تروریسم و افراطی گری را تغییرناپذیر خواند و گفت: در کنار دولت و مردم سوریه برای مبارزه با تروریسم و افراطی گری ایستاده ایم.

ایرنا: وزیر امور خارجه کشورمان سیاست جمهوری اسلامی ایران در حمایت از دولت و ملت سوریه برای مبارزه با تروریسم و افراطی گری را تغییرناپذیر خواند و گفت: در کنار دولت و مردم سوریه برای مبارزه با تروریسم و افراطی گری ایستاده ایم.

محمد جواد ظریف این مطلب را در دیدار محمد جهاد لحام رئیس مجلس مردمی سوریه بیان کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن گفت و گو با لحام، خطاب به وی گفت: به شما به عنوان نماینده مردم سوریه و جناب آقای بشار اسد به دلیل مقاومت تاریخی تان در مقابل تروریست ها تبریک می گوئیم .

ظریف با بیان اینکه در همه زمینه ها بویژه در جبهه سیاسی پیروزی با ملت سوریه است، اظهار داشت : امروزه حامیان گروههای تروریستی منزوی شده اند و مجبور شدند با دولت و ملت سوریه همکاری کنند.

وی اضافه کرد: آنها فهمیده اند که امنیت و نفوذ را نمی توانند با پول یا فروش اسباب بازی های جنگی در منطقه تأمین کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان هماهنگی های سه جانبه میان ایران ، عراق و سوریه بویژه در مبارزه با تروریسم و داعش را به نفع منطقه خواند و افزود : معتقدیم مشکلات منطقه باید توسط کشورهای منطقه حل شود .

در این دیدار محمد جهاد لحام ضمن قدردانی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه ، اظهار داشت : ما در سوریه با یک جنگ ظالمانه مواجه هستیم و ایستادگی دوستان سوریه بویژه ایران باعث شد بتوانیم در مقابل تروریسم و افراطی گری مقاومت کنیم .

وی با بیان اینکه تروریسم همچون غده ای سرطانی در منطقه گسترده شده افزود: با این حال می بینیم مدعیان در جبهه مقابل ما جدیتی در مبارزه با آن به رغم شعارهایشان به خرج نمی دهند.

رییس مجلس مردمی سوریه ، بشار اسد را رمز مبارزه و مقاومت دانست وگفت : مردم سوریه و ارتش مردمی این کشور پشت سر او ایستاده اند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج