۲۱۰۵۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خدمت‌رسانی ۳۰ هزار پلیس به زائران امام

فرمانده نیروی انتظامی گفت: به مناسبت بیست‌وششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ۳۰ هزار پلیس به زائران حرم مطهر خدمت‌رسانی می‌کنند.

خبرگزاری مهر: سردار حسین اشتری بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح و برگزاری جلسه هماهنگی قرارگاه روح‌الله که وظیفه برقراری نظم و امنیت مراسم ارتحال امام خمینی(ره) را برعهده دارد، اظهار داشت: نیروی انتظامی بر اساس ماموریت ذاتی خود هر ساله برقراری نظم و امنیت مراسم را برعهده دارد.

وی گفت: امسال هم همانند سنوات گذشته همکاران من در پلیس تهران بزرگ و سراسر کشور مسئولیت خطیر برقراری نظم و امنیت عمومی جامعه و به ویژه نظم و امنیت مراسم گرامیداشت سالگرد امام(ره) را انجام می دهند.

اشتری ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده ۲ هزار اتوبوس زائران را از اقصی نقاط کشور به حرم حضرت امام خمینی(ره) می آورند. از این رو، اقدامات لازم امنیتی و ترافیکی از مبدأ تا مقصد چه در تهران و چه در استان های مبدأ پیش‌بینی شده و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه برقراری نظم و امنیت در حرم حضرت امام خمینی(ره) بر عهده فرماندهی انتظامی تهران بزرگ است، افزود: ۳۰ هزار نفر در تهران و استان ها خدمات امنیتی و ترافیکی را به زائران ارائه می دهند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره برگزاری جشن های نیمه شعبان نیز توضیح داد: هماهنگی ها و پیش بینی های لازم برای برگزاری جشن های نیمه شعبان انجام شده است. هیات ها و سازمان های هماهنگ کننده در جلسات حضور یافته و مقرر شده است مراسم نیمه شعبان با امنیت کامل و رعایت شئونات اسلامی در سراسر کشور برگزار شود.

اشتری ابراز امیدواری کرد مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) امسال نیز همچون سال های گذشته با نظم و امنیت ویژه ای برگزار شود.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: قرارگاه روح الله به منظور خدمت رسانی به زائران حرمت مطهر برپا شده و شامل قرارگاه های فرعی پلیس امنیت، پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی و پلیس راهور است که همه قرارگاه ها به صورت متمرکز زیرنظر قرارگاه روح الله اقدام به خدمتگذاری به زائران حرم امام خمینی(ره) می کنند.

اشتری گفت: زائران محترم در صورت نیاز به خدمات امنیتی می توانند با مراجعه به چادرها و کانکس های انتظامی مشکلات خود را با ماموران پلیس های پیشگیری، امنیت، راهور و پلیس آگاهی در میان بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج