۲۱۰۵۶۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کی‌روش در فوتبال دستگرمی گلزنی کرد

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در ورزشگاه پاس قوامین پیگیری شد.

خبرگزاری فارس: دومین تمرین تیم ملی ایران از کمپ نهایی تیم ملی فوتبال از بین ۲۲ بازیکن ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه پاس قوامین زیرنظر کادر فنی آغاز شد.

در تمرین امروز پورعلی‌گنجی و آزمون دو لژیونری که همچنان درگیر بازی‌های باشگاهی هستند حضور نداشتند و سروش رفیعی نیز که به خاطر نامشخص بودن وضعیت سربازی از لیست نهایی خط خورده بود با صلاحدید کی‌روش در تمرینات امروز حضور داشت.

* قبل از آغاز تمرین از ساعت ۱۷:۵۵ دقیقه بازیکنان یک به یک وارد زمین شده و به اختیار خود بدن‌های خود را گرم کردند که در این میان یک گروه سروش رفیعی، مؤمن رضاییان، سوشا مکانی و سعید عزت‌‌اللهی با هم بازی می‌کردند که کری‌خوانی آنها طرفداران زیادی را ایجاد کرده بود. از ساعت ۱۸ کی‌روش وارد زمین شد و ساعت ۱۸:۵ دقیقه محمود اسلامیان با استقلال کادر سرپرستی و فنی به میان ملی‌پوشان آمد و دقایقی برای آنان صحبت کرد و سپس مورد تشویق بازیکنان قرار گرفت.

* محمدرضا احمدی مجری تلویزیون نیز در تمرین امروز حضور داشت و هماهنگی‌های لازم برای مصاحبه با کی‌روش به وجود آورده بود.

* قبل از تمرین تیموریان دقایقی را با بیگ‌زاده به شوخی پرداخته و با زبان آذری با آنها صحبت می‌کرد ضمن اینکه اوسیانو به همراه دن گاسپار با هم به صحبت پرداختند.

* پس از اینکه اسلامیان صحبت‌های خود را به پایان رساند بر روی نیمکت مستقر شد تا تمرینات را از نزدیک تماشا کند.

* بازیکنان امروز لباس‌های سبز رنگ به تن داشتند و لباس‌های گلرها نیز سبز پررنگ بود. کادر فنی نیز لباس خاکستری بر تن داشت و کی‌روش به مانند همیشه تی‌شرت مشکی مدرسه فوتبال خود را پوشیده بود.

* از ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه بازیکنان با دویدن در بین موانع استارت کار خود برای تمرین امروز را زدند.

* در این بین قوچان‌نژاد و حقیقی در هنگام کردن با هم بودند و حاج صفی سعی می‌کرد در گرم کردن ابتدایی هر توپی که می‌آید را با ضربه قیچی برگردان پاسخ دهد.

* گلرها در همان ابتدا جداگانه به تمرین پرداختند و بازیکنان زیرنظر دیگو کارهای آمادگی جسمانی را انجام دادند که کی‌روش در این بین شروع کرد به طراحی موانع.

* داریوش یزدی و نظر محمدی از مربیانی بودند که امروز به سر تمرین تیم ملی آمده و از جایگاه VIP تمرینات را تماشا کردند و جالب اینکه یکی، دو مربی گمنام از تمرینات فیلمبرداری می‌کردند.

* حدود ۵۰ تماشاگر در تمرین امروز حضور داشتند که در سکوت به تماشای تمرین نشستند.

* از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه ملی‌پوشان به دو گروه و هر گروه به دو تیم تقسیم شده و بازی آقا وسط و پاس‌کاری تک ضرب را آغاز کردند و در ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به همراه ابراهیم میرزاپور به ورزشگاه آمدند و مورد استقبال اسلامیان و کادر فنی قرار گرفتند. نکته قابل توجه اینکه چون بازیکنان در حال تمرین بودند هیچ کدام از آنها به سمت کفاشیان نیامدند و فقط کی‌روش با کفاشیان به خوش و بش پرداخت.

* تمرینات با استارت های کوتاه و بلند در پشت دروازه جنوبی ورزشگاه پیگیری شد که در این بین شوخی‌های منتظری با اوسیانو جالب بود و قوچان‌نژاد نیز در اولین استارت خود به زمین خورد.

* در پایان تمرین استارت، اوسیانو با کادر فنی به مسابقه پرتاب نیزه در پشت دروازه مشغول شدند.

* از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه تمرینات در فاز جدید آغاز شد و ملی‌پوشان به سه دسته قرمز، سبز و دو مهاجم سفید تقسیم شده که در این بین تیم قرمز وظیفه دفاع و تیم سبز وظیفه حمله و ایجاد موقعیت برای مهاجمان را داشتند.

* این فوتبال درون تیمی با دقت و توجه کی‌روش همراه بود و او بارها این بازی را قطع کرده و از ملی‌پوشان می‌خواست تا با دقت ویژه‌ای به صحبت‌ها و فرامین او گوش دهند و جالب اینکه در مواقعی که او می‌خواست بازیکنان پاس عمقی بدهند با بی‌دقتی آنها رو به سانت از جناحین می‌آوردند.

*رضا قوچان‌نژاد و مهدی طارمی دو مهاجم سفیدپوش بودند و بازیکنان قرمز و سبز مدام با تغییر کاورهای خود جایشان را عوض می‌کردند. دروازه‌بان‌ها نیز به نوبت درون دروازه می‌ایستادند.

* در یک صحنه کی‌روش بازی را قطع کرده و برای نشان دادن آن چیزی که از ملی‌پوشان می‌خواهد پا به توپ شد و با گذشتن از مدافعان توپ را وارد دروازه کرد.

* علی کفاشیان در حاشیه تمرین دقایقی را به صورت اختصاصی با اسلامیان صحبت کرد.

* اسلامیان نیز قبل از ترک تمرین مجدداً دقایقی با کی‌روش هم کلام شد. اسلامیان همچنین کفاشیان که را که دیرتر از او به تمرین آمده و قصد داشت زودتر از وی تمرین را ترک کند تا در خروجی زمین چمن بدرقه کرد.

* در ساعت ۱۹:۱۰ کی‌روش تنفس اعلام کرد و بازیکنان با نوشیدن آب برای فاز بعدی تمرین آماده شدند که در این بین آندرانیک تیموریان به سمت میرزاپور هم بازی سابق خود رفت که بر روی نیمکت در کنار کفاشیان قرار داشت و با او به احوالپرسی و خوش و بش پرداخت.

* از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه بازیکنان به دو ۱۰ نفره تیم آبی و سبز تقسیم شده و در نیمی از زمین به فوتبال تحت فشار مشغول شدند. نکته قابل توجه اینکه سروش رفیعی با کاور قرمز رنگ در میانه زمین برای هر دو تیم بازی می‌کرد.

* تمرینات تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی مقدماتی ۲۰۱۸ روسیه عصر فردا در ورزشگاه پاس قوامین پیگیری می‌شود.

*همچنین سید جلال حسینی و پژمان منتظری و شجاعی و حاج صفی به سمت میرزاپور رفته و با او احوال پرسی کردند.

*اسلامیان هنگام خداحافظی به گرمی تیموریان را در آغوش گرفت.

*اخباری گلر جوان تیم ملی آمادگی بسیار خوبی داشت با این حال او زمانی که در یک صحنه قصد دفع توپ را داشت شوت‌اش به کی‌روش برخورد کرد.

*در پایان تمرین بازیکنان به شوت‌زنی پرداختند و جالب اینکه دو دروازه‌بان در چارچوب حضور داشتند.

*بنری از کی روش در جریان تمرین در ورزشگاه پهن شده بود.

*تیم ملی فوتبال امروز با توپ‌های ویژه مقدماتی جام جهانی که به تازگی وارد شده تمرین کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج