۲۱۰۵۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فال روزانه ۱۳ / ۰۳ / ۹۴

فال روزانه 13 / 03 / 94





فال روزانه چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴



چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 13 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! خوشبختانه سال خوبی را در پیش دارید. بهتر است کمی در مورد شغلی که واقعا به آن علاقه دارید، جدی تر بیاندیشید. شاید از نظر شما کمی دور از دسترس به نظر آید اما ترس به دل تان راه ندهید، این کار شدنی است. در ماه آتی ایده های خوبی به ذهن تان خطور می کند که می تواند در موفقیت شما نقش اساسی داشته باشد، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. در تابستان و پاییز سرتان به کار خودتان باشد و تمرکز بیشتری بر فعالیت هایتان داشته باشید. در مهر ماه چالشی را تجربه می کنید اما فرصت خوبی برای پیشرفت است، آن را از دست ندهید. در ماه های آخر سال نیز زندگی اجتماعی شما دچار دگرگونی شده و پر از شور و نشاط خواهید شد.

فروردین

خبری از راه دور به شما می رسد که ممکن است از شنیدن آن کمی ناراحت شوید. حق دارید، کنترل احساسات در این شرایط آسان نیست اما شما باید با منطق خود بهترین راه را انتخاب کنید. بهتر است به کارهای عقب مانده خود خاتمه دهید. اگر ایده کاری جدیدی در ذهن دارید، همین امروز دست به کار شوید. اگر تمایل دارید برای تعطیلات آخر هفته با شریک زندگی تان به مسافرت بروید، درنگ نکنید، همین حالا تلفن را بردارید و برای هماهنگی آن اقدام کنید. شما آخر هفته خوبی را پیش رو خواهید داشت.

اردیبهشت

ممکن است یکی از دوستان تان بیمار شود و همین مسئله نگرانی هایی برای شما بوجود آورد. بهتر است برای کاهش استرس خود، تنهایش نگذارید. شما برای رسیدن به یکی از هدف های مهم زندگی تان تلاش می کنید، اما سختی راه شما را آزرده و خسته کرده است. نگرانی به دل راه ندهید. شرایطی که در آن به سر می برید، آنقدرها هم که به نظر می رسد دشوار نیست. اگر در مورد فردی دچار سوتفاهم شده اید، قبل از داوری، از زاویه دیگری آن را دوباره بررسی کنید. در رابطه عاطفی خود وارد مرحله جدیدی می شوید. انتخاب شما درست خواهد بود، شک به دل تان راه ندهید.

خرداد

اگر امروز به فکر شروع رابطه عاطفی یا کاری جدیدی هستید، دست نگه دارید. امروز، روز مناسبی برای تصمیم گیری نیست. ذهن شما هنوز کمی درگیر است و به درستی نمی تواند در مورد مسائل مهم تصمیم گیری کند. ارتباطات شما در این روز افزایش می یابد بنابراین فرصت خوبی است تا با فرد مورد علاقه تان در مورد مسائل مهم زندگی صحبت کنید یا برای گشت و گذار بیرون از خانه، با دوستانتان برنامه ریزی کنید. ارتباط با افراد مهم زندگی تان می تواند حال و هوای شما را به بهترین شکل تغییر دهد. از آن لذت ببرید.

تیر

امروز ممکن است به دلیل استرس هایی که در چند روز قبل تجربه کرده اید، کمی احساس کسالت کنید. برای بهبود حالتان، کارها را رها و تا جایی که می توانید وقت تان را به استراحت اختصاص دهید. امروز برای شروع پروژه های کاری، روز مناسبی نیست و لازم است تا ذهن تان را از افکار پراکنده خالی کنید. با فرد مورد علاقه خود برای تعطیلات آخر هفته قراری بگذارید و در مورد هدف هایتان با او گفتگو کنید. ورزش کردن نیز می تواند بر تغییر روحیه شما تاثیر گذار باشد. اگر خانه تان بهم ریخته و غذای مورد علاقه تان را چند وقتی است نخورده اید، زمان آن است تا برای علاقمندی های زندگی خود نیز کمی وقت بگذارید.

مرداد

امروز ممکن است افکار گوناگونی به ذهن تان خطور کند و همین امر موجب استرس شود. بهتر است به جای آینده، در حال زندگی کنید. شاید اتفاق های بدی که در گذشته تجربه کرده اید، دلیل آن باشد. بنابراین گذشته را رها و از همین امروز برای آخر هفته خود برنامه ریزی کنید. گشت و گذار بیرون از خانه با دوستان، حال و هوای تان را تغییر خواهد داد. شما اعتماد به نفس و انرژی زیادی پیدا خواهید کرد و دوست دارید راهی را که از نظر شما درست است، در رابطه عاطفی خود پیش ببرید، اما صبور باشید و مسائل را نه فقط از زاویه دید خود، بلکه از زوایای مختلف بررسی کنید.

شهریور

اختلاف نظرهایی در خانواده شما بوجود آمده که ممکن است موجب استرس و ناراحتی شما شود. اگر چه این مسئله حاد نیست اما فضای خانه شما را دگرگون کرده است. وظیفه شما در این شرایط این است که دیگران را آرام کنید و با مشورت با اعضای خانواده، بهترین راه حل را ارائه دهید. گذشته را دور بریزید تا از زندگی کنونی خود نهایت لذت را ببرید. تنها در این صورت است که می توانید به آینده فکر و برای آن برنامه ریزی کنید. امروز تجربه های عاطفی منحصر بفردی را پشت سر خواهید گذاشت. برای تعطیلات آخر هفته با فرد مورد علاقه خود قراری بگذارید و احساسات واقعی خود را بیان کنید. شجاعت شما موجب بهبود روابط تان خواهد شد.

مهر

امروز مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت. دوستان و همکاران زیادی با شما تماس می گیرند طوری که احساس بهتری را از روزهای قبل تجربه خواهید کرد. ایده های تازه ای به ذهن تان رسیده که می تواند زندگی شما را دگرگون کند. در مورد موضوعی شک دارید اما نگران نباشید چون این شرایط موقتی است. فردی که در زندگی شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به دنبال فرصتی است تا حرف های دلش را با شما در میان بگذارد، با او قرار ملاقاتی بگذارید. قبل از اقدام به هر کاری، یک قدم به عقب بردارید و مسائل را از زاویه دید دیگری بررسی کنید.

آبان

کمی احساس افسردگی می کنید و حتی ممکن است درباره مسیر زندگی تان دچار تردید شوید. دو راهی های زیادی را در مقابل خود قرار می دهید اما بهتر است در این شرایط احساسات تان را کنترل کنید و نگذارید آنها سدی مقابل درخشش شما شوند. تمام تلاش تان را برای فعالیت هایی که آغاز می کنید، بگذارید. فرقی نمی کند مجرد باشید یا متاهل، اگر به دنبال راهی برای بهبود روحیه تان هستید، امشب را با دوستان خود در بیرون از خانه به سر و از آن لحظات نهایت لذت را ببرید. اگر می خواهید با فرد مورد علاقه خود گفتگو کنید به یاد داشته باشید که کلمات قدرتی وصف ناپذیر دارند، بنابراین در مورد آنچه می خواهید بیان کنید، خوب بیاندیشید.

آذر

امروز ارتباط با دوستان و اعضای خانواده برایتان دشوار خواهد شد و دلیل آن هم شرایط خاصی است که این روزها در آن به سر می برید. شما خودتان را به شدت وقف کار کرده اید. اگر چه فعالیت زیاد خوب است اما بهتر است این وضعیت را تا قبل از تعطیلات آخر هفته به پایان برسانید و اوقات فراغت خود را به کتاب خواندن یا پیاده روی اختصاص دهید. این کار ذهن شما را برای شروعی دوباره آماده می کند. برای اعتماد به نفس بیشتر، بگذارید محبوب تان نیز از احساسات شما آگاه باشد. شما رابطه بهتری را با شریک زندگی تجربه خواهید کرد اگر با او صادق باشید.

دی

امروز پر از شور زندگی خواهید بود بنابراین برای حفظ آن، دور دوستان افسرده و بیمار خود را خط بکشید زیرا ممکن است با حرف ها و کارهایشان، انرژی خوب شما را از بین ببرند. از این فرصت استفاده کنید و به کارهای ناتمام و عقب مانده خود پایان دهید. بینش و مهارت هایی که امروز در شما شکوفا می شود، انگیزه لازم را در شما برانگیخته خواهد کرد پس درنگ نکنید. امروز بهترین زمان برای صحبت در مورد مسائل مهم زندگی با فرد مورد علاقه تان است. از خودتان بپرسید که آیا واقعا او به خواسته های شما اهمیت می دهد؟ امروز که از احساسات واقعی خود کاملا آگاهید، حرف دل خود را بیان کنید.

بهمن

از خالی شدن حساب بانکی تان هراس دارید؟ نارضایتی از کارهایی که اخیرا در حال انجام هستید و تاخیر در رسیدن به هدف هایتان ممکن است شما را در این فکر فرو ببرد. به راستی برای پیشرفت خود، چه کار بهتری می توانید انجام دهید؟ دوستی به شما پیشنهادی می دهد اما به دلیل عدم اعتماد کافی، در پذیرفتن آن دودل هستید. عجله نکنید، به خودتان زمان دهید و تمام جوانب را به خوبی بررسی کنید. شرایط آنقدرها هم که شما فکر می کنید، بد نیست. امروز با دوستان نزدیک تان تماس بگیرید و برای تعطیلات آخر هفته خود برنامه ریزی کنید تا ذهن تان برای تصمیم گیری آماده شود.

اسفند

چند روزی است که تغییر شغل ذهن تان را درگیر کرده و همین مسئله موجب استرس شما شده است. شاید به راستی زمان آن است که به خود تکانی دهید، شاید هم هنوز برای این کار زود باشد. بهترین راه این است که قبل از اقدام به هر کاری، تمام گزینه های موجود را با دقت بررسی کنید و ببینید کدام مورد بهترین احساس را به شما منتقل خواهد کرد. اما حواستان باشد عجولانه تصمیم نگیرید. چند روزی به خودتان زمان دهید. اگر به دنبال عشق زندگی خود می گردید، کافی است ذهن و قلب خود را باز بگذارید و منتظر باشید. تقدیر، شما را به نیمه گمشده تان خواهد رساند. اگر شاکر باشید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج