۲۱۰۶۴۲
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

آخرین وضعیت مصدومان حادثه سقوط اتوبوس

معاون درمان دانشگاه مازندران آخرین وضعیت مصدومان حادثه روز گذشته سقوط اتوبوس مسافران مشهد – کلاردشت را تشریح کرد.

معاون درمان دانشگاه مازندران آخرین وضعیت مصدومان حادثه روز گذشته سقوط اتوبوس مسافران مشهد - کلاردشت را تشریح کرد.

علیرضا مردانشاهی در گفتگویی در باره آخرین آمار کشته شدگان این حادثه گفت: تعداد کل کشته شدگان این حادثه ۲۶ نفر بود که ۲۲ نفر در صحنه تصادف فوت کردند ، یک نفر در راه انتقال به بیمارستان ، یک نفر در بیمارستان طالقانی چالوس و یک مصدوم هم در آی سی یو بیمارستان نوشهر فوت کرد.آخرین مورد فوت شده این تصادف نیز به تازگی در بیمارستان رازی شناسایی شده است.

وی درباره آمار مجروحان این حادثه گفت:۱۳ مجروح در بیمارستان چالوس بستری هستند . سه نفر از آنها در آی سی یو هستند که دونفر ازآنها بدحال اعلام شده اند.

وی با بیان اینکه ۶ کودک نیز از مجروحان این حادثه هستند که یک نفر از آنها دچاراختلالات هوشیاری و خواب آلودگی است، گفت: یکی از مصدومان دربخش داخلی، یک نفر در بخش زنان و دو نفر هم در بخش جراحی بستری هستند. یک نوزاد ۹ ماهه نیز به آی سی یو بیمارستان امام خمینی اعزام شد که حال عمومی وی مساعد اعلام شده است. یک خانم ۳۰ ساله نیز به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل اعزام شده است . کمک راننده اتوبوس نیزکه مفقود شده بود پیدا شد.

به گفته مردانشاهی روز گذشته اولین تماس با اورژانس ۱۱۵ در ساعت ۴:۵۰ دقیقه گرفته شده است و دودقیقه بعد اولین تیم از اورژانس در محل مستقرشد. مجموعا ۱۴آمبولانس و یک هلیکوپتر به محل اعزام شدند که هلیکوپتر به دلیل شرایط نامناسب جوی امکان فرود در محل را نداشت و اکنون در فرودگاه نوشهر مستقر است تا در صورت لزوم اعزام شود.

وی افزود: یک دستگاه اتوبوس - آمبولانس هم به محل حادثه اعزام شد اما به دلیل ترافیک سنگین منطقه بیماران توسط آمبولانس منتقل شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حدود یک سال ونیمه که راهور به انواع بهانه ها بخاطر به کرس نشاندن حرفش و در افتادن با موسسه استاندارد و ..... از شماره گذاری اتوبوس جدید اسکانیا که یورو 4 میباشد ممانعت میکنه و باعث شده اتوبوسهای از رده خارج همانند اتوبوس فوق الذکر خارج از تشکیلات خدمات پس از فروش شرکت عقاب بازسازی بشه و وارد چرخه حمل و نقل فعالیت کنه و اینچنین فجایع رو به بار بیاره بعد بگن اسکانیا آدم کشت آیا این انصافه؟ این وسط راهور از نظر من مقصر اصلیست که اجازه تردد اینگونه ماشین ها رو میده مگه عمر مفید اتوبوس چند ساله؟

    • بدون نام

      اون چیزیکه توایران ارزونترازهمه است جون آدمیزاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج