۲۱۱۳۱۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آنچه مادران درباره دکوراسیون به ما آموختند!

از مشهور ترین طراحان داخلی خواسته شده تا یکی از چیزهایی که درباره دکوراسیون از مادران خود آموختند را برای آنها بنویسند.آنچه در ادامه می خوانید توصیه های ۶ مادر به فرزندانشان درباره چیدمان دکوراسیون است. با هم آنها را می خوانیم.

وب سایت نیکو: مادرها همیشه منبعی الهام بخش در همه زمینه ها هستند. آنها با کوله باری از تجربه و عشق و عاطفه همیشه آماده اند تا بهترین راه انجام هر کاری را به ما بیاموزند.

از مشهور ترین طراحان داخلی خواسته شده تا یکی از چیزهایی که درباره دکوراسیون از مادران خود آموختند را برای آنها بنویسند.

آنچه در ادامه می خوانید توصیه های ۶ مادر به فرزندانشان درباره چیدمان دکوراسیون است. با هم آنها را می خوانیم.

ابتکار و خلاقیت

آنچه "جاسمین ارکارد"، یکی از مشهورترین طراحان داخلی، از مادرش درباره دکوراسیون در ذهن دارد، علاقه و اصرار وی بر داشتن دکوراسیونی غنی از ابتکار و خلاقیت بوده است. او به خوبی به خاطر می آورد که با اینکه بارها خانه خود را عوض کرده اند اما هر بار مادرش خانه جدید را با سلیقه و پر از وسایل ریز و درشت مختلف و بانمک تزیین می کرده است. همین طور به یاد می آورد که چگونه همیشه مادرش در مغازه های خیریه و …. به دنبال خریدن وسایل تزیینی دست ساز ، خاص و قدیمی می گشته است.

آنچه مادران درباره دکوراسیون به ما آموختند!

راحتی و مهمان نوازی

"اِما سیمز هیلدیچ" می گوید: تخصص مادر من در ایجاد یک خانه واقعی به وسیله دکوراسیون بود. در طول دوره جوانی من سه بار خانه عوض کردیم و هر سه بار مادرم به سرعت فضایی را برای ما مهیا کرد که کاملا حس راحتی و آرامش خانه را داشت. او عادت داشت اطراف ما را پر کند از مبلمان های دوست داشتنی، عاشق طرح های رنگارنگ و درشت بود. او علاوه بر این توجه خاصی به میهمانان داشت و سعی می کرد فضای خانه و اتاق میهمان را طوری فراهم کند که او احساس راحتی داشته باشد.

آنچه مادران درباره دکوراسیون به ما آموختند!

اهمیت دادن به وسایل قدیمی و یادگاری ها

"فیونا کرکوود" تمام طول زندگی خود را در خانه ای که متعلق به اجدادش بوده است و در دوره ویکتوریا در استرالیا ساخته شده بود زندگی کرده است. مادر وی مدیریت این بازسازی و دکوراسیون را به عهده داشته است. او معتقد است مادرش توانایی خاصی در تلفیق وسایل قدیمی و یادگاری یا به عبارت دیگر میراث گذشتگان و یک فضای واقعی برای زندگی امروزی داشته است.

آنچه مادران درباره دکوراسیون به ما آموختند!

مدیریت هزینه ها

"کلر گسکین" از مادرش مدیریت هزینه ها را آموخته است. او می گوید: مادرم از ابتدای نوجوانی مسئولیت خریدن یونیفرم مدرسه، کتاب ها و وسایل سرگرمی را به خودم سپرده بود اینگونه بود که از همان سن کم مدیریت هزینه ها را آموختم. اما بهترین جایی که از وی مدیریت هزینه در طراحی داخلی و دکوراسیون را آموختم زمانی بود که پروژه نوسازی خانه را با سخت گیری که مخصوص خودش بود مدیریت کرد و توانست با ایده های جالب هزینه ها را مدیریت کند.

آنچه مادران درباره دکوراسیون به ما آموختند!

مدرن در دل کلاسیک

مادر "اندرو پتریک" در سالهای ۱۹۸۰ خود یک طراح داخلی بوده است. او متعلق به دوره ای بود که همه علاقمند به وسایل آنتیک و دکوراسیون های شلوغ و چشمگیر بودند. وی نیز همین تمایلات را داشته است و سبک وی انگلیسی کلاسیک بوده است اما با گرایشی ملایم تر.

آنچه مادران درباره دکوراسیون به ما آموختند!

اهمیت دادن به لحظات دور همی خانوادگی

"کامیلا پینگل" نیز از مادرش به عنوان یک آشپز فوق العاده یاد می کند. او به خوبی زمانی که مادرش در حالی که مشغول آشپزی بود و با آنها صحبت می کرد را به خاطر دارد. او این توجه به آشپزخانه و آشپزی و غذا خوردن دور هم را بسیار می پسندد.

آنچه مادران درباره دکوراسیون به ما آموختند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج