۲۱۲۳۲۵
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

۵ راز زبان بدن براي جلب اعتماد ديگران كدامند؟

زبان بدن بايد در خدمت نيل به اهداف شما باشد. حتي وقتي با كسي حرف نمي زنيد نيز زبان بدن شما بر روي ارتباطتان با ديگران تاثير مي گذارد، هر چند شما بهترين رفتار هاي خود را عرضه كرده باشيد.

ام بی ای نیوز - مرضیه فروتن: زبان بدن بايد در خدمت نيل به اهداف شما باشد. حتي وقتي با كسي حرف نمي زنيد نيز زبان بدن شما بر روي ارتباطتان با ديگران تاثير مي گذارد، هر چند شما بهترين رفتار هاي خود را عرضه كرده باشيد. بنابراين وقتي حرف زدن اهميت پيدا مي كند، استراتژي هاي زير را براي نشان دادن قدرت، قابليت و آمادگي خود براي انجام هر كاري به كار گيريد.

۱. نگاهتان به سمت بالا و هشيار باشد. چشمان شما واقعيت ها را افشا مي كنند. درگيري با لباس يا جستجو براي كشف راه فرار، علاقه شما به موضوعي بيرون از فضاي موجود و بي اعتنايي به جمع حاضر را به اثبات مي رساند. براي جذب حداكثر، به تقليد از اين حركت فيزيكي تا زمان ايجاد اين حس در ميان مخاطبان بپردازيد. كار را با چشمانتان شروع كنيد. پس از نگريستن در چشمان طرف مقابل خود، با سر به نشانه موافقت به جلو اشاره و حين گوش دادن به حرف هاي او ابرو هايتان را بالا بيندازيد. به اين ترتيب هشياري و علاقمندي به سخنان فرد مقابل را به او نشان مي دهيد.

5 راز زبان بدن براي جلب اعتماد ديگران كدامند؟

۲. خود را مجهز كنيد. از تجهيزات خود يادداشت برداريد. قرار دادن آن ها در كنار تان مي تواند يك نوع صف آرايي به نظر برسد اما دست به سينه ايستادن احتمالا حس تهديد را به مخاطب منتقل مي كند. براي نشان دادن حس اعتماد به نفس در خود، بازوانتان را راحت و باز رها كنيد. حتي فرو كردن كردن انگشتان دست در هم پيش روي مخاطبان، شما را فردي با اعتماد به نفس بالا، آرام، راحت و علاقمند نشان مي دهد.

۳. راست قامت و سرافراز. عدم رعايت اصل راست قامتي، ضمن ناراحت نشان دادن شما، مردم را رويگردان مي كند. براي اثبات اعتماد به نفس بالاي خود، محكم و مقتدر بايستيد. حين سخنراني به مخاطبتان با انگشت اشاره كنيد. به منظور بالا بردن اعتماد به نفس خود قبل از انجام هر نوع سخنراني حالت هاي ابر قهرمانان مثل ايستادن در حالت "A" را تمرين كنيد.

۴. آينه، آينه. شريك و طرف مقابل شما چه حركتي را انجام مي دهد؟ در راستاي برقراري ارتباط موقعيت فيزيكي او را براي خود شبيه سازي كنيد. اگر او مي نشيند، در همان ارتفاع بنشينيد. اگر مي ايستد، همان رويكرد را اتخاذ كنيد. هماهنگ سازي هدف خود با طرف مقابل مي تواند به ايجاد تفاهم بينجامد.

۵. لبخند زدن را فراموش نكنيد. لبخند زدن يك نوع حس آرامش را در وجود مخاطبان بر مي انگيزد و به شما مي فهماند كه در حال نيل به اهداف خود هستيد. اين اتفاق شايد فقط به ايجاد حس اعتماد به نفس درون شما براي جدب مشتري يا جلب توجه آن موجود رويايي كمك كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج