۲۱۲۷۴۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

اصول شیک پوشی کوچولوها

سنگيني لباسي با رنگ تيره را مي‌توانيد با اين گل‌هاي رنگارنگ بشكنيد اما اگر چنين لباسي را براي يك ‌مهماني شب انتخاب كرده‌ايد، بد نيست با كمي برق و پولك ظاهر دختر كوچولوي‌تان را رسمي‌تر كنيد.

اصول شیک پوشی کوچولوها
مجله سیب سبز : خرداد ماه گل و رنگ است و شاید پسرکوچولویتان میانه ای با گل گلی شدن نداشته باشد امانمی توانید در برابر میل دخترخانم ها به پوشیدن لباس های گلدار مقاومت کنید.

یكي از ابزارهاي شما براي آراسته جلوه دادن كودك‌تان در اين روزها، تركيب كردن لباس‌هاي طرحدار با ساده است. اگر مثل ما يك پيراهن طرحدار را انتخاب كرده‌ايد، مي‌توانيد با كمك يكي از رنگ‌ها كه در پيراهن غالب نيست، كت را انتخاب كنيد و برعكس. نه‌تنها در مورد كت، بلكه براي انتخاب زيور‌آلات هم مي‌توانيد از رنگي كه در لباس به كار رفته اما رنگ غالب پيراهن نيست استفاده كنيد.

اصول شیک پوشی کوچولوها

قاب كودكانه و هماهنگ اين عينك آفتابي به شما اجازه مي‌دهد با يك تير دو نشان بزنيد و گذشته از حفظ سلامت چشم‌هاي دخترتان، او را آراسته‌تر هم نشان دهيد.

اصول شیک پوشی کوچولوها

گل کوچک روی کت شاید در نگاه اول زیاد به چشم نیاید اما توانسته سادگی را از کت کودک شما بگیرد.

اصول شیک پوشی کوچولوها

اين گوشواره‌هاي براق با تركيبی از رنگ‌هاي پيراهن انگار براي اين پيراهن ساخته شده‌اند.

اصول شیک پوشی کوچولوها

كفش‌هايي كه مچ‌شان با بند روي پاي كودك‌تان بسته مي‌شوند، مي‌توانند ساق‌هاي كودك شما را كشيده‌تر نشان دهند.

اصول شیک پوشی کوچولوها

تابستان فصل لباس‌های گلدار است. پس فرصت همرنگ شدن با طبیعت را از دختر کوچولوی‌تان نگیرید.

اصول شیک پوشی کوچولوها

اگر برای استفاده از کفش براق مصمم هستید، با این تل براق هماهنگی را تمام کنید.

اصول شیک پوشی کوچولوها

دختر بچه ها عاشق این زیور‌آلات هستند. حتی اگر با آنها زیباتر به نظر نرسند، لااقل اعتماد به نفس بیشتری در کنارشان پیدا می‌کنند.

اصول شیک پوشی کوچولوها

کفش براق می تواند به لباس ساده او رسمیت بیشتری دهد اما اگر دوستش ندارید، می توانید یک کفش مات ساده را هم انتخاب کنید.

اصول شیک پوشی کوچولوها

براي ‌مهماني‌هاي شب: سنگيني لباسي با رنگ تيره را مي‌توانيد با اين گل‌هاي رنگارنگ بشكنيد اما اگر چنين لباسي را براي يك ‌مهماني شب انتخاب كرده‌ايد، بد نيست با كمي برق و پولك ظاهر دختر كوچولوي‌تان را رسمي‌تر كنيد. كفش‌هاي پولكي و برقي كه با كمك اين تل روي موهايش مي‌نشيند، مي‌تواند بهترين فرصت را براي اين كار فراهم كند. حالا كه مراسم رسمي است، زيور‌آلاتي كه انتخاب مي‌كنيد هم نبايد شلوغ و چند رنگ باشند. مرواريد‌هاي صورتي چيزي از ظاهر كودكانه دختر شما كم نمي‌كنند، پس با شجاعت از آنها استفاده كنيد.

روي سادگي رنگ بپاشيد

اصول شیک پوشی کوچولوها

به كار گرفتن زيور‌آلات طرحدار براي يك لباس ساده مي‌تواند يكي از راه‌هاي رسيدن به چنين هدفي باشد، اما مراقب باشيد اين ابزار را به اندازه به خدمت بگيريد. كسي هست كه به زيبا جلوه كردن رنگ سفيد كنار سورمه‌اي شك داشته باشد؟ اگر هم چنين كسي وجود داشته باشد احتمالا نوار باريك سورمه‌اي كه زير سجاف پيراهن كار شده شكش را برطرف مي‌كند. اما به یاد داشته باشید که شما المان چهارخانه را روي پاپيون و عينك به كار گرفته‌ايد، پس نيازي نيست زياده‌روي كنيد و با كفش و ساعت چهارخانه ظاهر كودك‌تان را بيش از حد شلوغ كنيد. ساعت قرمز ساده هم با نوار زير سجاف هماهنگ است و هم با عينك‌آفتابي و پاپيون.

اصول شیک پوشی کوچولوها

اصول شیک پوشی کوچولوها

اصول شیک پوشی کوچولوها

اصول شیک پوشی کوچولوها

براي آرام‌ها

اصول شیک پوشی کوچولوها

بازي با رنگ‌هاي متعدد هميشه باعث خوش‌تيپ شدن كوچولوي شما نمي‌شود. گاهي نوعي يكنواختي آرامش‌بخش مي‌تواند او را از هميشه زيباتر نشان دهد. اين تركيب را ببينید؛ رنگ‌ها همه حول محور آبي و طوسي مي‌چرخند و در اين طيف كمرنگ و پررنگ مي‌شوند. شايد باور نكنيد اما همان بندكفش‌هاي قهوه‌اي كه سهم كوچكي را در اين ست به خود اختصاص داده‌اند، مي‌توانند اين يكنواختي را از خطر بي‌روح شدن نجات دهند. گذشته از اين، همه‌ ما مي‌دانيم كه قهوه‌اي و آبي چقدر در كنار هم زيبا جلوه مي‌كنند و حتي اگر اهل انتخاب چنين ست‌هاي آرامي نباشيد، مي‌توانيد با انتخاب پيراهني كه راه‌راه آبي و قهوه‌اي دارد به اين ست جان دهيد.

اصول شیک پوشی کوچولوها

اصول شیک پوشی کوچولوها

اصول شیک پوشی کوچولوها

آداب كودكانه شيك بودن

زيبايي بدون رژ لب

دور لوازم آرايشي را خط بكشيد. نه لب‌هاي دختر‌تان نيازي به پررنگ‌تر شدن دارند و نه صورت پسر‌تان نيازي به سفيد‌تر شدن. باز شدن پاي لوازم آرايشي به تيپ كوچولوي شما، مي‌تواند همه زحمتي كه براي انتخاب لباس‌هاي كودكانه زيبا كشيده‌ايد را به هدر دهد. اگر كوچولوي‌تان مي‌خواهد پا در كفش شما كند، مي‌توانيد با خريد مرطوب‌كننده‌هاي لبي كه ظاهري شبيه رژ دارند، خيالش را راحت كنيد.

اصول شیک پوشی کوچولوها

انتخاب‌تان را محدود نكنيد

براي انتخاب جنس لباس هيچ محدوديتي نداريد. تصور مي‌كنيد نمي‌توانيد كفش ورني را با شلوار جين هماهنگ كنيد؟ در اشتباهيد! اگر نوع كفش را درست انتخاب كنيد، مي‌توانيد سراغ هر جنسي برويد. به اين كفش ورني نگاه كنيد، شك نداشته باشيد كه در كنار يك شلوار كتان مناسب هم زيبا به نظر مي‌رسد.

اصول شیک پوشی کوچولوها

خودكفا باشيد

مي‌توانيد سري به بازار بزنيد و انواع مهره‌هاي رنگي و گيره‌هاي سر ساده را بخريد و هر زماني كه اراده كرديد، گردنبند و گل‌سرهاي هماهنگ با لباس كودك‌تان را از آنها بسازيد. فقط كافي است در انتخاب رنگ‌هاي متضاد خوب عمل كنيد.

اصول شیک پوشی کوچولوها

جزئيات را ناديده نگيريد

تنها پيراهن و شلوار كودك‌تان نيست كه با درست انتخاب شدن او را زيبا و آراسته نشان مي‌دهد. شما بايد به همه جزیيات به‌ظاهر ناديدني هم توجه كنيد. فكر مي‌كنيد جوراب آقا كوچولو ديده نمي‌شود؟ اگر وقت نشستن ديده شد چه؟ پس ريسك نكنيد و زحمتي كه براي انتخاب لباس كشيده‌ايد را با يك سهل‌انگاري به باد ندهيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج