۲۱۳۲۶۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«نهنگ عنبر» گوی سبقت را ربود

تنوع فیلم‌های اکران دوم نوروز مناسب انتخاب شد اما تنها فیلم‌های کمدی در این میان توانست نظر مخاطب را جلب کند و «نهنگ عنبر» گوی سبقت را در این میان در جلب مخاطب از دیگر فیلم‌ها ربود.

خبرگزاری فارس: در میان فیلم های اکران شده با تنوع موضوعی تنها فیلم هایی توانسته نظر مخاطب را جلب کند که با مضمون کمدی همراه بوده است و در این میان «نهنگ عنبر» گوی سبقت را از دیگران ربوده است این درحالی است که اکثر فیلم های اکران توسط رسانه ملی تبلیغ می شوند.

امیر قطبی مدیر فروش دفتر پخش فیلمیران در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «نهنگ عنبر» توضیح داد: فیلم در شب گذشته (۲۱ خردادماه) در تهران به فروش ۱۱۵ میلیون تومانی دست یافت و تاکنون در تهران فروش ۱ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان و شهرستان ۴۰۰ میلیونی شد.

وی ادامه داد: این فیلم در تهران ۲۴ سالن سینما و در شهرستان ۳۵ سالن در اختیار دارد که تاکنون به فروش ۱ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان رسیده است. این فیلم از ۳۰ اردیبهشت در سینماهای تهران اکران شده است.

قطبی درباره فروش فیلم «قصه‌ها» توضیح داد: فیلم سینمایی «قصه‌ها» پس از ۳۵ روز نمایش در تهران به فروش ۶۰۰ میلیون و در شهرستان به فروش ۳۰۰ میلیون تومان دست یافته است.

«آتیش بازی» دیگر فیلم با موضوع کمدی است که اعلام دفتر پخش هدایت فیلم فیلم شب گذشته «پنج شنبه» (۲۱ خردادماه)به فروش ۳۰میلیون توماندست یافت. این فیلم در تهران به فروش ۳۳۵ میلیون تومان و در شهرستان به فروش ۲۳۰ میلیون دست یافته است.

تعداد سینماهای این فیلم در تهران ۳۰ سالن نمایش و در شهرستان ۳۷ سالن سینما می باشد که فروش کل فیلم ۵۶۵ میلیون تومان بوده است.

اسب سفید پادشاه دیگر فیلم اکران شده در اکران دوم نوروز است که با توجه به موضوع فیلم که ملودرام اجتماعی است آنگونه که شایسته است نتوانست نظر مخاطب را جلب کند و براین اساس شعبانی مدیر پخش دفتر رسانه مولود درباره فروش فیلم توضیح داد: فیلم در حال حاضر ۱۸ سالن سینما تهران در اختیار دارد و تاکنون ۱۱۰ میلیون تومان فروش داشته است و در شهرستان با داشتن ۱۵ سالن سینما ۷۰ میلیون تومان فروش داشته است.

دفتر رسانه مولود پخش فیلم «من دیه گو مارادونا» را هم عهده دار است این فیلم که نتوانست سرگروه خود را حفظ کند، این فیلم همچنان به اکران اش در برخی سالن ها ادامه داده است و طبق اعلام دفتر رسانه مولود: تاکنون در تهران به فروش ۴۱۰ میلیون و در شهرستان به فروش ۱۹۰ میلیون دست یافته است.

تا زمانی که گزارش اکران را آماده کردیم سعید خانی مدیر پخش دفتر صبا فروش «در دنیای تو ساعت چند است» را اعلام نکرد و به تلفنش پاسخ نگفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج