جاباما
۲۱۳۹۸۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

چه شلوارهايي در تابستان امسال مد می‌شود؟

اين روزها در ميان انواع پوشاك شلوار بيشترين كاربرد را دارد. خانم‌ها در سنين مختلف، دانشجو، شاغل يا خانه‌دار ترجيح مي‌دهند از شلوار استفاده كنند چون تن‌پوشي راحت‌ و كاربردي است.

چه شلوارهايي در تابستان امسال مد می‌شود؟
مجله زندگی ایده آل: اين روزها در ميان انواع پوشاك شلوار بيشترين كاربرد را دارد. خانم‌ها در سنين مختلف، دانشجو، شاغل يا خانه‌دار ترجيح مي‌دهند از شلوار استفاده كنند چون تن‌پوشي راحت‌ و كاربردي است. طراحان مد هم به دنبال همين جريان اجتماعي هر فصل به طرح‌هاي تازه شلوار فكر مي‌كنند تا اين تن‌پوش پركاربرد از حال و هواي مد روز دور نماند و دچار تكرار نشود. اغلب خانم‌ها ديگر به جاي شلواري بادوام به نمونه‌هاي به‌روز فكر مي‌كنند اما براي تابستان امسال، شايد يكي از همان داخل كمدي‌ها به دردتان بخورد چون طراحان سراغ طرح‌هاي كلاسيك‌تر رفته‌اند.

شلوارها قد كشيده‌‌اند

چه شلوارهايي در تابستان امسال مد می‌شود؟

هميشه به خانم‌هايي كه چاقي موضعي در ناحيه شكم داشتند، توصيه مي‌كرديم سراغ شلوارهاي فاق كوتاه نروند؛ حالا اين توصيه را مي‌توانند در قالب مد اجرا كنند چون براي تابستان امسال، شلوارهاي فاق بلند به بازار بازگشته‌اند. در مجموعه‌هاي تابستان امسال مي‌توانيد شاهد شلوارهاي فاق بلند در مدل‌هاي مختلف راسته، تنگ و... باشيد. اين مدل شلوارها را با بلوزهاي كوتاه ست كنيد. براي اين ست بلوزهاي شوميز هم انتخاب خوبي است چون مي‌توانيد در داخل شلوار قرار دهيد و به يك ست كلاسيك دست پيدا ‌كنيد. اين مدل شلوارهاي فاق بلند با پاچه‌هاي گشاد را تابستان امسال در فروشگاه‌ها زياد خواهيد ديد كه انتخاب خوبي براي ‌مهماني‌های نيمه‌رسمي هستند. فقط يادتان باشد بهتر است اين مدل شلوار را با كفش پاشنه بلند يا لژ بلند ست كنيد.

خوش به حال چاق‌ها

چه شلوارهايي در تابستان امسال مد می‌شود؟

سال گذشته شلوار با گل‌هاي درشت رونق زيادي داشت؛ طرحي مرسوم براي بلوز و پيراهن كه كاربرد آن در شلوار تازگي داشت. مشكل اين مدل شلوارها محدوديت در استفاده از آن بود چون تنها مناسب خانم‌هايي بود كه اندامي لاغر داشتند. اين شلوارها به واسطه نقش‌هاي درشت‌شان افراد را بزرگ‌تر از آنچه بودند، نشان مي‌دادند. شايد به همين دليل امسال طراحان در طراحي شلوارهاي طرحدار سراغ نقش‌هاي ريز رفته‌اند. حالا هر خانمي با هر اندامي و بدون نگراني از چاقي مي‌تواند صاحب يكي از اين طرح‌هاي ريز باشد. در نمونه‌هاي تابستان امسال، طرح‌هاي شلوغ هم حضور دارند اما نمونه‌هايي كه با نقش‌هاي ريز پر شده‌اند. اگر يكي از طرح‌هاي شلوغ را انتخاب كرديد، حتما با بلوزي ساده ست كنيد تا بيش از اندازه شلوغ نباشد.

پاشنه بلند را فراموش كنيد

چه شلوارهايي در تابستان امسال مد می‌شود؟

اسم عجيبي براي اين مدل شلوار گذاشته‌اند: «موزي» چون به نظر برخي كارشناسان فرم كلي آن شبيه موز است. پاچه اين مدل شلوار چهار تا پنج سانتی‌متري تنگي دارد كه بعد از آن به‌تدريج گشاد مي‌شود و از ران پا دوباره شروع به تنگ شدن مي‌كند؛ البته تبديل به شلواري تنگ و چسبان نمي‌شود. اين مدل شلوار را كه بيش از همه مناسب خانم‌هايي با پاهاي كشيده است، بايد مدل خاص امسال نامگذاري كرد. شلوار موزي براي خانم‌های با قد متوسط هم خوب است اما توصيه مي‌كنيم به خانم‌هاي كوتاه قد كه اصلا سراغ اين مدل نروند چون آنها را كوتاه‌تر نشان مي‌دهد. طراحان به شما توصيه مي‌كنند شلوارهاي موزي خودتان را كه از پارچه‌اي لخت دوخته مي‌شوند، با بلوز، تاپ يا كت كوتاه ست كنيد و از پوشيدن اين مدل شلوار با كفش پاشنه‌دار خودداري كنيد.

خانم‌هاي شاغل

چه شلوارهايي در تابستان امسال مد می‌شود؟

اين مدل شلوارهاي خط اتودار، راسته و كلاسيك تا امروز نسخه ثابت خانم‌هاي شاغل بودند به‌خصوص خانم‌هايي كه پست‌هاي مديريتي داشتند، ترجيح مي‌دادند با چنين استايل رسمي و كلاسيكي در محل كار خود حاضر شوند. شلواري رسمي كه با يك مانتو برش‌دار و كتي، ستي كامل براي خانم مدير محسوب مي‌شود اما امسال بهتر است ساير خانم‌ها هم به يكي از اين شلوارها فكر كنند چون پيشنهاد طراحان است. اين شلوار در كنار يك بلوز حرير يا شوميز گيپور كه امسال زياد به چشم‌تان مي‌خورد، يك ست مناسب براي شركت در ‌مهماني‌ها و دورهمي‌هاي تابستاني است. توصيه هميشگي را هم تكرار مي‌كنيم، يكي از این شلوارهاي اتوكشيده را در كمدتان داشته باشید، نقش لباس عزا و عروسي را به بهترين نحو ايفا مي‌كند.

تغييري ناچيز

چه شلوارهايي در تابستان امسال مد می‌شود؟

شلوارهاي تنگ يا به اصطلاح لوله‌تفنگي چند سال اخير، دوران رونق و محبوبيت چشمگيري را پشت سر گذاشتند؛ رونقي كه زمزمه‌هاي تمام شدن آن از مدل‌هاي زمستان گذشته احساس مي‌شد ولي اين اتفاق نيفتاد و در مدل‌هاي تابستان امسال همچنان همان شلوارهاي تنگ حضور دارند اما با يك تغيير كوچك؛ قد اين شلوارها آب رفته است. شلوارهاي تنگي كه امسال طراحان به شما پيشنهاد مي‌كنند، قدش تا حدود قوزك پاست. براي داشتن اين مدل شلوار لازم نيست هزينه كنيد، كافي است قيچي دست بگيريد و پنج سانتی‌متري از قد شلوار تنگ قبلي‌تان كم كنيد. البته اگر كوچك‌ترين مهارتي در دوخت و دوز نداريد، اين كار را به يك خياط بسپاريد. اين مدل شلوار با كفش‌هاي لژداري كه امسال بازار را تصاحب كرده‌اند، هماهنگي خوبي دارد. نمونه‌هاي آكسفورد آن در ماه‌هاي پيش رونق داشت.

ورپريده‌ها

چه شلوارهايي در تابستان امسال مد می‌شود؟

يك اصل كلي را براي تابستان امسال در نظر بگيريد؛ شلوارهاي كوتاه محبوبيت زيادي دارند. در كارهاي اغلب طراحان، شلوارهايي ديده مي‌شود كه قد آنها تا زير زانو كوتاه شده است. بي‌شك اين مدل شلوارها براي موقعيت‌هاي رسمي مناسب نيستند اما انتخاب خوبي براي تفريح و دورهمي‌های اين فصل‌ها محسوب مي‌شوند. كوتاه شدن قد شلوار در مدل‌هاي مختلف تنگ، موزي و با پارچه‌هاي مختلف كتان، كشي و... ديده مي‌شود. نمونه كشي اين شلوارهاي زير زانو با يك تونيك، يكي از محبوب‌ترين لباس‌هاي تابستاني است كه انگار هيچ تاريخ انقضايي ندارد. خانم های ۳۰ ساله هنوز به یاد می آورند حدود ۱۰ سال پیش که شلوارهایی به‌نام برمودا بازار را تصاحب کرده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اه .... هیچ کدومشون خوب نبود .... زشت بودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج