۲۱۴۳۰۳
۸ نظر
۵۲۵۳
۸ نظر
۵۲۵۳
پ

در آسمان قدم بزن

كفش‌ هایی که میشه بهشون فکر کرد!

اسم «عروسكي» انتخاب خوبي براي كفش‌هايي بود كه در چند سال گذشته بازار گرمي داشتند؛ كفش‌هايي ظريف و اغلب تخت كه سبكي خوشایندی داشتند اما دوران شكوه اين كفش‌ها به پايان رسيده است.

كفش‌ هایی که میشه بهشون فکر کرد!
مجله زندگی ایده آل: اسم «عروسكي» انتخاب خوبي براي كفش‌هايي بود كه در چند سال گذشته بازار گرمي داشتند؛ كفش‌هايي ظريف و اغلب تخت كه سبكي خوشایندی داشتند اما دوران شكوه اين كفش‌ها به پايان رسيده است و براي امسال مدل‌هايي به بازار آمده‌اند كه چند سانتيمتري به قد شما اضافه مي‌كنند. فكر نكنيد قرار است در روزهاي پيش‌رو، كفش‌هاي پاشنه‌دار بپوشيد و راهي خيابان‌هاي شهر شويد. كفش‌هاي مد امسال، اغلب لژ يكسره‌اي دارند كه هم استفاده از آنها راحت است و هم شما را بلندتر نشان مي‌دهند.

بازگشت ونس‌ها

كفش‌ هایی که میشه بهشون فکر کرد!

مدل كلي كفش‌هايي كه به زودي در فروشگاه‌ها زياد خواهيد ديد، از مدل ونس الهام گرفته شده است. كفش‌هايي با سر گرد و راحتي كه هيچ وقت انگشت‌هاي پاي‌تان را اذيت نخواهند كرد. طراحان اچ‌اند‌ام براي تابستاني كردن اين كفش‌ها، سطح روي كفش را مشبك كرده اند. البته ويژگي ديگر اين كفش، رنگ آن است كه با لباس‌هاي اسپرت مثل جين تضاد جذابي دارد و حس خنکی به ست لباس مي‌بخشد. اين كفش را با حدود قيمت ۲۵۰ هزار تومان مي‌توانيد از نمايندگي‌هاي اين برند در خيابان پاسداران يا فرشته پيدا كنيد.

خلاقيت دوست داشتني

كفش‌ هایی که میشه بهشون فکر کرد!

اين كفش تمام ويژگي‌هاي يك نمونه محبوب روزها را دارد: ۱- رنگ روشن، ۲- داشتن لژ يكسره با بافت حصيري، ۳- داشتن رويه‌اي مشابه كفش‌هاي كلاسيك، ۴- استفاده از پارچه‌هاي مختلف به جاي چرم و جير مرسوم در كفش‌ها. اضافه كردن دو سوراخ در دو طرف كفش هم خلاقيت اين طراح است. اين مدل كفش را مي‌توانيد با قيمتي حدود ۱۵۰ هزار تومان از فروشگاه‌هاي برج آرين بخريد.

پيش به سوي تابستان

كفش‌ هایی که میشه بهشون فکر کرد!

اين كفش زارا هم نمونه‌اي كاربردي است؛ كفشي كه تا آخر تابستان مي‌توانيد بپوشيد. لژ حصيري و جلویی گرد دارد تا در مجموعه امسال قرار بگيرد اما به دليل باز بودن وسط كفش در روزهاي گرم‌تر سال هم قابل استفاده است. اين كفش را با حدود قيمت ۱۸۰ هزار تومان مي‌توانيد از فروشگاه‌هاي زارا بخريد. اين كفش به دليل استفاده از چرم مشكي براي استفاده روزانه پيشنهاد بهتري است.

عروس‌پوشان

كفش‌ هایی که میشه بهشون فکر کرد!

با كفش‌‌هاي تورنشان آشنا شويد؛ كفش‌هايي كه به جاي هر پارچه رايجي از تور و گيپور در دوخت آنها استفاده شده است. بي‌شك خنك‌تر از اين كفش‌ها براي روزهاي پيش‌رو پيدا نخواهيد كرد. ويژگي اين كفش‌ها در مقايسه با كفش‌هاي عروسكي سال‌هاي گذشته، داشتن يك تا دو سانتيمتر لژ است كه فشار كمتري به كمر و پا هنگام راه رفتن وارد مي‌كند. اين كفش را با حدود قيمت ۱۰۰ هزار تومان مي‌توانيد در مركز خريد تنديس پيدا كنيد.

آهني شويد

كفش‌ هایی که میشه بهشون فکر کرد!

سرپوش آهني كفش را هم به خاطر بسپاريد. اگر در فروشگاه‌هاي كفش چرخ بزنيد، حتما ونس‌هايي كه قسمت جلوي آنها تكه فلزي كار شده را خواهيد ديد. اين كفش‌ها را در رنگ‌هاي ملايم تابستاني مثل گلبهي، سفيد و البته رنگ‌هاي خاصي مثل طلايي و نقره‌اي خواهيد ديد. اين كفش‌ها را با قيمتي حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان از فروشگاه‌هاي زارا، مانگو و. . . خواهيد يافت. اين مدل كفش بهترين انتخاب براي ست‌هاي نيمه‌رسمي است.

نقش‌هاي ماندگار

كفش‌ هایی که میشه بهشون فکر کرد!

در يك نگاه كلي، كفش‌هايي كه براي تابستان امسال طراحان به شما پيشنهاد مي‌كنند، ساده هستند اما نمونه‌هايي كه با پارچه‌هاي نقشدار تهيه شده‌اند را هم مي‌توانيد در اين مجموعه‌ها ببينيد؛ نقوش ريز گل، چارخانه، راه‌راه و. . . حتما به چشم‌تان مي‌آيد كه انتخاب خوبي براي تابستاني كردن حال و هواي يك ست هستند. اين كفش را با حدود قيمت ۱۰۰ هزار تومان در مركز خريد قائم مي‌توانيد بخريد.

كفش‌ هایی که میشه بهشون فکر کرد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      فقط اولی قشنگه که اونم 250 هزار تومن

    • نوشین

      زشت بودن با کمتر از این قیمت مبشه بهترش و شیک ترش خرید

    • آیسو

      خیلی گران هستند

    • ایدا

      پنجمی خوبه

    • آیسو

      اره

    • ایسو

      اه بابا تو بازار هم کفش های خوب پیدا نمیشه

    • سلنا

      اره

    • آیسانا

      همشون بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج