جاباما
۲۱۴۳۲۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید

تابستانی شدن كار چندان سختی نیست؛ كافی است به جای رنگ مشكی كه پوشیدن آن در تمام ماه‌ها عادت‌مان شده است، سراغ رنگ‌های دیگر برویم.

خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین : تابستانی شدن كار چندان سختی نیست؛ كافی است به جای رنگ مشكی كه پوشیدن آن در تمام ماه‌ها عادت‌مان شده است، سراغ رنگ‌های دیگر برویم. حتی اگر مجبور به پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های تند نیستید كه ست کردن آن کار چندان سختی باشد می‌توانید از رنگ‌های روشن ملایم استفاده كنید. دو ست تابستانی را ما به شما پیشنهاد می‌كنیم كه بدون استفاده از رنگ‌های تند كه امسال رونق چندانی ندارند، مناسب روزهای تابستانی اند.

هماهنگ با تابستان

خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید

برای افرادی كه دوست دارند متفاوت‌تر به نظر برسند، مژده داریم! كفشی كه برای این ست در نظر گرفته‌ایم یك كفش نارنجی خوشرنگ با پاشنه‌های متوسط است كه برای رسمی‌تر شدن تن‌پوش پیشنهاد می‌كنیم. این كفش‌ها پاشنه‌های كوتاهی دارند؛ به همین دلیل برای ‌مهمانی عصر مناسب است. این كفش زیبا را می‌توانید از مركز خرید الهیه تهیه كنید.

حدود قیمت: ۲۵۰هزار تومان

برای روزهای شاد

خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید

سادگی دیگر بخش‌های این ست، دست شما را باز می‌گذارد تا بتوانید از گوشواره‌های بزرگ با رنگ نارنجی استفاده كنید؛ یك جفت گوشواره ساده سن‌تان را پایین می‌آورد و سلیقه‌تان را بهتر نشان می‌دهد. پیشنهاد ما همچنان رنگ نارنجی است. مركز خرید تندیس را برای پیدا كردن این گوشواره یادتان نرود.

حدود قیمت: ۴۰هزار تومان

خاص بودن را تجربه كنید

خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید

بعضی از لباس‏ها در نگاه اول چشم آدم را نمی‌گیرند اما كافی است آنها را بپوشید تا زیبایی خاص‏شان را روی تن‌تان ببینید. این كت نارنجی تنگ هم در نگاه اول ویژگی خاصی ندارد اما كافی است آن را در كنار این ست بپوشید تا حال و هوای‌تان را عوض كند. این مدل كت را از فروشگاه مانگو تهیه‌كنید.

حدود قیمت: ۳۰۰هزارتومان

شب نارنجی

خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید

با یك پیراهن نارنجی چطورید؟ راحتی این پیراهن نیازی به گفتن ندارد. یك پیراهن نارنجی ساده، همان چیزی است كه برای تابستان احتیاج دارید و در بسیاری از موقعیت‌ها مثل ‌مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی به دردتان می‌خورد. ویژگی قابل توجه این پیراهن در برشدار بودن آن است كه چاقی موضعی شما را هم پنهان می‌كند. می‌توانید مدل این پیراهن شیك را در فروشگاه مانگوببینید.

حدود قیمت: ۵۰هزار تومان

تبدیل شیك به فانتزی

خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید

این ست بدون شال یا دستمال گردن هم كامل است اما برای خاص كردن، این گزینه را هم اضافه كنید. اگر از شال حریر استفاده كنید، لباس شما به سمت رسمی شدن پیش می‌رود و می‌توانید در ‌مهمانی‌ها و دورهمی‌ها از آن استفاده كنید اما اگر شال‌های نخی را به‌كار ببرید، ست اسپرت‌تر به‌نظر می‌رسد. برای پیدا كردن این شال زیبا سری به مركز خرید اندیشه بزنید.

حدود قیمت:۵۰هزار تومان

كیف؛ حلقه ارتباطی است

خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید

این كیف حلقه ارتباط تمامی ست شماست. در طراحی آن از رنگ سفید، گلبهی و قهوه‌ای استفاده شده كه در ست لباس شما به شكل پراكنده وجود دارد و این تضاد رنگی زیبایی خاصی به مجموعه می‌دهد. جنس این كیف ورنی و طرحش ساده است. دلیل دیگر انتخاب این كیف، سایز كوچكش است كه آن‌را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای ‌مهمانی‌های رسمی می‌كند. این مدل كیف را می‌توانید در مركز خرید الهیه پیدا كنید.

حدود قیمت: ۲۰۰هزار تومان

خاص و تك


خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید

پیشنهاد ما به شما برای این ست یك شلوار سفید تنگ است كه هارمونی زیبایی را با بلوز سبز ایجاد می‌كند و اندام شما را كشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهد. جنس این شلوار از كتان زمخت است و در كناره‌های آن دوخت‌های ظریفی دیده می‌شود كه باعث كشیده‌تر شدن اندام شما می‌شود.

بازار را تصاحب كردند

خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید

بد نیست با انتخاب یك بلوز تیره، نوعی تضاد در لباس خود ایجاد كنید تا تیپ شما زیبایی بیشتری داشته باشد. اگر دنبال ستی شیك برای مراسم ‌رسمی هستید، این بلوز را به شما پیشنهاد می‌كنیم. بلوزهای گشاد امسال بازار را تصاحب خواهند كرد و شما با خرید یك نمونه سبز خوشرنگ از این بلوزها می‌توانید ست‌های مختلف تابستانی را تجربه كنید. نمونه این بلوز را می‌توانید در فروشگاه زارا پیدا كنید.

حدود قیمت: ۱۵۰هزار تومان

ساده و دوست‌داشتنی

خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید

این كیف می‌تواند برای خانم‌های ساده پوش گزینه هیجان‌انگیزی باشد كه با سادگی خود جلوه دوست‌داشتنی به شما می‌دهد. شیكی و زیبایی این ست در سادگی آن است، با انتخاب كیف‌های فانتزی به زیبایی‌ست آسیب نرسانید. این كیف را با همین كفش هماهنگ كنید كه برای عصرهای تابستانی بهترین گزینه‌است.

حدود قیمت:۱۵۰هزار تومان

اسپرت اما شیك

خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید

اگر طرفدار كفش‌های راحت هستید به این كفش‌ها فكر كنید چون هم به اندازه كافی راحتند، هم اینكه خنكی لازم در روزهای گرم تابستان را برای شما فراهم می‌كنند. این كفش‌ها حتی خانم‌هایی را كه طرفدار تیپ‌های رسمی هستند راضی می‌كند. برای تكمیل شدن ظاهر تابستانی‌تان هم می‌توانید آن را با كیف پیشنهادی ما هماهنگ كنید. این مدل كفش در مركز خرید الهیه وجود دارد.

حدود قیمت: ۲۰۰هزار تومان

سادگی را بشكنید

خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید

ساده بودن این ست دست شما را باز می‌گذارد تا بتوانید از دستبندهای بزرگ هم استفاده كنید. النگوهای بزرگ امسال مد هستند و شما هم می‌توانید در ست خود از آنها استفاده كنید. انتخاب دیگر این است كه سراغ زیورآلات طلایی و سبز بروید که با تركیب زیبای طلایی و سبز انتخابی ایده‌آل به‏نظر می‏رسد كه با لباس شما هارمونی زیبایی ایجاد می‌كند. این مدل دستبندها در مركز خرید تندیس به چشم می‌خورند.

حدود قیمت: ۷۰هزار تومان

ظاهری آراسته

خانم ها بخوانند؛ با تابستان رنگ عوض کنید

گوشواره طلایی با سادگی خودش ظاهرتان را آراسته نشان خواهد داد. یك گوشواره طلایی با نگین‌های طلایی هم دقیقا همان چیزی است كه ظاهر ساده شما را به ظاهری مجلل و تاثیر‌گذار تبدیل می‌كند. پیدا كردن این گوشواره كار سختی نیست. یك سر به مركز خرید آسیا بزنید حتما پیدا خواهید کرد.

حدود قیمت: ۶۰هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كامبيز سليمي

      شما نگيد هم خانم ها خودشون رنگ عوض ميكنن...!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج