۲۱۴۳۵۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

با جدیدترین عینک ها آشنا شوید

با شروع فصل تازه، مدل‌های تازه از راه می‌رسند و عینك‌ها هم از این قاعده مستثنا نیستند.سال تازه شد اما انتظار ندارید كه ویترین عینك فروشی‌ها همان شكلی باقی بماند و موجی از عینك‌های تازه از راه نرسد.

با جدیدترین عینک ها آشنا شوید
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: با شروع فصل تازه، مدل‌های تازه از راه می‌رسند و عینك‌ها هم از این قاعده مستثنا نیستند. سال تازه شد اما انتظار ندارید كه ویترین عینك فروشی‌ها همان شكلی باقی بماند و موجی از عینك‌های تازه از راه نرسد؛ آن هم در فصلی كه استفاده از عینك آفتابی به دلیل شدت تابش نور خورشید ضروری‌تر است. متخصصان چشم به شما توصیه می‌كنند، در این فصل عینك آفتابی را از خودتان دور نكنید. حالا شما می‌توانید ضمن مراقبت از چشم‌تان به فكر به روز بودن ظاهر و جذاب بودن تیپ‌تان باشید.

با جدیدترین عینک ها آشنا شوید

پیشنهاد سال

با جدیدترین عینک ها آشنا شوید

در یك نگاه كلی باید گفت، عینك‌های گربه‌ای و پروانه‌ای كه سال‌های دور رونق زیادی داشتند، دوباره زنده شده‌اند. این مدل‌ها در مجموعه كارهای برند كریستین دیور رونمایی شد. این عینك‌های جدید، مدلی شبیه چشم‌های گربه‌ای و پروانه‌ای دارد كه در صورت دختران زیبا به نظر می‌آید و مناسب برای صورت‌های كشیده و الماس مانند (هرم وارونه) است. برندهای دیگر مثل FENDI، NINA RICCI و MOSCHINO هم از این مد عقب نماندند.

برای همه

با جدیدترین عینک ها آشنا شوید

عینك‌های خلبانی كه اولین بار در سال ۱۹۳۷ طراحی و ساخته شد، یكی از محبوب‌ترین عینك‌های آفتابی است كه هیچ وقت از مد نمی‌افتد. این مدل عینك كلاسیك طرفداران زیادی دارد؛ به همین دلیل طراحان سعی می‌كنند در مجموعه خود از این فرم استفاده كنند؛ البته گاهی قاب عینك بزرگ‌تر و گاهی كوچك‌تر می‌شود؛ همچنین این نكته را نباید فراموش كرد كه عینك‌های خلبانی از متداول‌ترین فرم‌ عینك هایی هستند كه با بیشتر صورت‌ها هماهنگی دارند. در بهار و تابستان ۲۰۱۵ این عینك‌های خلبانی را در مجموعه برندهای VALENTINO ، CHRISTIAN DIOR و ACNE STUDIOS و چند برند معروف جهان خواهید دید.

برای خانم‌ها و آقایان

با جدیدترین عینک ها آشنا شوید

عینك‌های مدل ویفر، امسال هم حضورشان را در میان مدل‌های سال حفظ كرده‌اند. اگر شما به عینك‌های كلاسیك علاقه دارید، بهتر است از این نمونه انتخاب كنید. اینها عینك‌هایی هستند كه می‌توان به عنوان فصل مشترك مدل‌های زنانه و مردانه معرفی كرد. ویفرهای امسال در كارهای طراحانی چون NINA RICCI، DKNY و BOTEGA VENETA دیده می‌شود.

برای صورت بیضی‌ها

با جدیدترین عینک ها آشنا شوید

عینك‌های گرد در دهه ۶۰ میلادی بازار گرمی داشتند و بخشی از دنیای مد آن روزها محسوب می‌شدند. این عینك با فریم گرد برای دخترانی با صورت‌های بیضی و مربع شكل مناسب است و همچنین برای كسانی كه چانه بزرگ و بینی كشیده دارند. در بهار و تابستان ۲۰۱۵ این عینك را در مجموعه برندهای JOE، PAUL، CHALAYAN و DEREK LAM خواهید دید. دختران جوان كه تیپ‌های خاص هنری را دوست دارند، در صف مقدم به استقبال این عینك‌ها می‌روند.

برای صورت‌های درشت

با جدیدترین عینک ها آشنا شوید

این هم یك نمونه از عینك‌های فانتزی برای بهار و تابستان امسال. قاب عینك شبیه سنجاقك است كه با شیشه‌های رنگی جلوه بیشتری به صورت شما می‌دهد. این عینك محبوبیت بی‌سابقه‌ای در بین دختران دارد. عینك سنجاقكی نیمی از صورت را می‌پوشاند و آن را ظریف‌تر نشان می‌دهد. اگر صورت درشت و گوشتی دارید، این مدل عینك به كمك شما می‌آید. به‌طور كل برندهایی مثل GUCCI، GIORGIO ARMANI، PETER SAM و VERSACE در بهار و تابستان، سراغ این عینك‌ها می‌روند.

برای متفاوت‌ها

با جدیدترین عینک ها آشنا شوید

حالا كه دیگر آفتاب دست از سرمان برنمی‌دارد، بهتر است به فكر یك عینك آفتابی جدید و زیبا باشیم. برندهایی مثل PRADA و MOSCHINO برای تزیین عینك‌های جدیدشان سراغ سنگ‌های براق، قاب‌های رنگارنگ، چوب و. . . رفته‌اند. برای خانم‌هایی كه به مدل‌های كلاسیك علاقه ندارند و دوست دارند عینك آفتابی‌شان حسابی جلب‌توجه كند، این نمونه‌های به اصطلاح دكوراتیو كه تزیینات قابل توجه دارند، چشمگیرتر و جذاب‌تر هستند.

برای اسپرت پوش‌ها

با جدیدترین عینک ها آشنا شوید

این هم نمونه‌هایی از عینك‌های فانتزی برای بهار و تابستان امسال. فریم و دسته عینك‌های امسال اغلب رنگ‌های غیرمتعارف دارند. استفاده از رنگ‌های قرمز، زرد، آبی، خاكستری و حتی سبز در دسته، قاب یا شیشه عینك‌ها در مدل‌های بهاری دیده می‌شود. این مدل‌ها عینك‌ها با رنگ‌های هیجان‌انگیز اغلب موردتوجه جوانان قرار می‌گیرد و تیپ‌های اسپرت را جذاب‌تر می‌كند. یادتان باشد اگر خواستار این عینك‌های خاص هستید، از برندهایی مثل MIU MIU، VERSACE، MARQUES ALMEIDA و MOSCHINO خریداری كنید.

برای ساكنان دهه ۳۰

با جدیدترین عینک ها آشنا شوید

حالا نوبت رسید به لنزهای جدید امسال. بیشترین طراحان شیشه‌های دودی و تیره را برای روزهای آفتابی شما پیشنهاد می‌كنند؛ البته شاید باورتان نشود اما عینك‌هایی با لنزهای آبی و قهوه‌ای هم امسال مد هستند. شیشه‌های رنگی محبوب خانم‌هاست؛ شاید برای همین است كه برندهای FEWDI، MILLY و PHILLIP LIM برای عینك‌های آفتابی زنانه جدیدشان سراغ این رنگ‌ها رفته‌اند. رنگ آمیزی این عینك‌ها، آن را برای دختران جوان‌تر مناسب‌تر می‌كند تا برای خانم‌های میانسال.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج