۲۱۴۹۳۳
۶ نظر
۵۰۲۲
۶ نظر
۵۰۲۲
پ

برگزاری مراسم «هفته مد تهران» +عکس

تاکنون هریک از بخش‌های مؤثر صنعت مد در کشور، به‌گونه‌ای نامنسجم و مستقل از یکدیگر فعالیت می‌کردند، اما امید است هفته مد تهران پیوندی مستحکم بین تمامی حلقه‌های گم‌شده صنعت مد، برقرار کند.

عصر ایران: تاکنون هریک از بخش‌های مؤثر صنعت مد در کشور، به‌گونه‌ای نامنسجم و مستقل از یکدیگر فعالیت می‌کردند، اما امید است هفته مد تهران پیوندی مستحکم بین تمامی حلقه‌های گم‌شده صنعت مد، برقرار کند.

دومین هفته مد تهران (Tehran Fashion Week) با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اماکن نیروی انتظامی، به مدت سه روز و در روزهای 23 تا 25 خردادماه 1394 برگزار شد.

برگزاری مراسم «هفته مد تهران» +عکس

در این رویداد که با هدف ایجاد فضا و زیرساخت‌های لازم، برای پیشرفت و توسعه بهینه صنعت مد در ایران انجام شد، طراحان لباس به همراه طراحان جواهر، زیورآلات و کیف و همچنین سایر عوامل صنعت مد، برای نمایش زنده مجموعه آثار خود، گرد هم آمدند.

برگزاری مراسم «هفته مد تهران» +عکس

امین دوایی، مدیر برگزاری این رویداد از همکاری طراحان، سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران در برگزاری این رویداد مهم فرهنگی هنری، خبر داد و افزود: تاکنون هریک از بخش‌های مؤثر صنعت مد در کشور، به‌گونه‌ای نامنسجم و مستقل از یکدیگر فعالیت می‌کردند، اما هفته مد تهران بر آن است تا با نگاه به آینده‌ای روشن و با برنامه‌ریزی جامع و دقیق و همچنین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعدادهای داخلی این صنعت، پیوندی مستحکم بین تمامی حلقه‌های گم‌شده صنعت مد، برقرار کند.

برگزاری مراسم «هفته مد تهران» +عکس

وی ضمن اشاره به استعدادها و پتانسیل‌های موجود، اما ناشناخته در کشور، اظهار داشت: تمامی تلاش‌های ما، معطوف به این هدف است که فرصتی استثنایی برای آشنایی طراحان و سرمایه‌گذاران با یکدیگر ایجاد کنیم و با فراهم آوردن فضایی فراتر از نمایش زنده لباس، ابزارهای لازم را برای پیشرفت و توسعه زیرساخت‌های ضروری صنعت، همچون ارتباط با رسانه‌ها، تولیدکنندگان و مراکز علمی و تخصصی در اختیار طراحان خلاق ایرانی قرار دهیم تا این صنعت علاوه بر دستیابی به استاندارهای جهانی مد، بتواند قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بومی این حوزه را در سطح جهانی ارائه کند.

دوایی ادامه داد: ما به دنبال خلق بستری مناسب برای تعامل سبک‌های زندگی و تبادل فرهنگ‌های مختلف هستیم و باور داریم هفته مد تهران با حمایت تمامی مخاطبان، به این هدف خواهد رسید.

برگزاری مراسم «هفته مد تهران» +عکس

بنابراعلام کارگروه ساماندهی مد و لباس، در دهمین جلسه کمیسیون صدور مجوز کارگروه ساماندهی مد و لباس نیز که سه هفته پیش با حضور اعضا برگزار شد با برگزاری دو نمایش زنده لباس مشروط بر رعایت ضوابط قانونی و در چارچوب شیوه­‌نامه اجرایی موافقت به عمل آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثلا اینا قراره مد بشه ؟وای بر ما ......چه شود ؟

    • بدون نام

      فکرش رو بکن من فردا با همین لباسها برم سرکار
      خخخخخخخخخخخخخخخ

    • جوان ایرانی

      دارند خودشونو مسخره میکنند.به این میگن فرهنگ ایرانی واقعا که.

    • کوکنار

      این عکس آخریه برا هفته مد داعش هم مناسبه!!....خخخخخخخخ

    • بدون نام

      این لباسهابدردمسئولین دولتی میخوره نه جوانها

    • بدون نام

      جان من اینا میخواد مد بشه یا دوربین مخفی هست ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج