۲۱۵۴۰۹
۱ نظر
۵۰۵۷
۱ نظر
۵۰۵۷
پ

کیا سراتو کوپ ۲۰۱۰، قدیمی پرطرفدار

مدتی است که نسل جدید سراتو کوپ در تعداد محدودی وارد کشور شده، اما هم‌چنان نمونه‌های دست دوم نسل قبلی، از کوپه‌های پر طرفدار بازار هستند.

کیا سراتو کوپ 2010، قدیمی پرطرفدار
مجله تخت گاز: مدتی است که نسل جدید سراتو کوپ در تعداد محدودی وارد کشور شده، اما هم‌چنان نمونه‌های دست دوم نسل قبلی، از کوپه‌های پر طرفدار بازار هستند.

سراتو کوپ از ظاهری اسپرت‌تر و جذاب‌تر نسبت به سراتو سدان بهره می‌برد و مهم‌ترین تفاوت آن با نمونه سدان در طراحی قسمت عقب است. البته فرم طراحی ستون عقب و پنجره‌های کوچک جانبی با سایر کوپه‌ها تفاوت دارد و چندان عامه پسند نیست. اما هماهنگی چراغ‌های کشیده جلو و عقب، گلگیرهای وروم کرده و طراحی جذاب سپرها باعث شده‌اند تا بیشتر به کوپ علاقه‌مند شوید.

کیا سراتو کوپ 2010، قدیمی پرطرفدار

با وارد شدن به کابین، فضایی مشابه با کابین سراتو سدان نسل قبل مقابل چشمانتان قرار می‌گیرد، که در مدل کوپه، چاشنی اسپرت آن افزایش یافته و باب میل جوان‌ترها شده است. کنسول میانی جلو ترکیب مناسبی دارد و صفحه نشان‌دهنده‌های پشت فرمان که از سه دایره فرورفته تشکیل شده‌اند، به خوبی حس و حال سواری با یک کوپه اسپرت را به سرنشین منتقل می‌کنند. در این میان از وجود پدال‌های تعویض دنده در پشت فرمان نیز نمی‌توان گذشت.

کیفیت متریال کابین و مونتاژ قطعات مناسب است اما کیفیت معمولی بعضی قطعات را نمی‌توان نادید گرفت. که با وجود اینکه سراتو کوپ یک کوپه اکونومی ‌به شمار می‌رود، چندان تعجب‌برانگیز نیست. صندلی‌های جلو راحت هستند و فرم خاص طراحی قسمت عقب باعث شده تا بر خلاف بعضی کوپه‌ها، سرنشینان عقب از فضای نسبتا مناسبی بهره ببرند. سراتو کوپ با دو پیشرانه ۱.۶ لیتری و ۲ لیتری در ایران عرضه شد، که نمونه‌های ۲ لیتری تنفس طبیعی به عنوان رایج ترین مدل‌ها، قادرند ۱۵۴ اسب‌بخار قدرت تولید کنند. سراتو کوپ با وجود پیشرانه کم‌حجمش چندان چابک و تند و تیز نیست. اما با هندلینگ و فرمان پذیری مناسبش، تا حدودی می‌تواند حس و حال رانندگی اسپرت را منتقل کند. فنربندی و سیستم تعلیق نیز با ماهیت اسپرت خودرو هماهنگی دارند و شاهد سواری نسبتا خشکی با سراتو کوپ هستیم.

کیا سراتو کوپ 2010، قدیمی پرطرفدار

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت سراتو کوپ که باعث محبوبیت آن میان جوانان شده، مصرف سوخت مناسب و قیمت منطقی لوازم و قطعات آن است. هم‌چنین سراتو کوپ نسبت به رقیبش هیوندای کوپه، از بازار خرید و فروش بهتری برخوردار است.

رقبای داخلی و خارجی

Hyundai Veloster

Hyundai Coupe

Toyota GT۸۶

پیشنهاد نهایی

نسل قبلی کیا سراتو کوپ که به عنوان جدی‌ترین رقیب هیوندای کوپه در ایران شناخته می‌شود، با قیمت پایین‌تر نسبت به سایر کوپه‌های بازار، جوان‌هایی که با بودجه نسبتا محدود به دنبال تجربه کوپه سواری هستند را به سوی خود جذب می‌کند.

کیا سراتو کوپ 2010، قدیمی پرطرفدار

کیا سراتو کوپ 2010، قدیمی پرطرفدار

کیا سراتو کوپ 2010، قدیمی پرطرفدار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مینو تهران

      دوست دارم از قبل قبلا
      الان چنده ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج