جاباما
۲۱۵۵۵
۴ نظر
۵۰۲۶
۴ نظر
۵۰۲۶
پ

زیباترین سواحل تایلند را بشناسید

سواحل گرمسیری تایلند به خاطر زیبایی بی نظیر، جزیره های دیدنی، شن های سفید و آب های خوش رنگشان در سراسر جهان مشهور شده اند. در اینجا ده نمونه از بهترین سواحل تایلند را معرفی می کنیم.

زیباترین سواحل تایلند را بشناسید

برترین ها: سواحل گرمسیری تایلند به خاطر زیبایی بی نظیر، جزیره های دیدنی، شن های سفید و آب های خوش رنگشان در سراسر جهان مشهور شده اند. در اینجا ده نمونه از بهترین سواحل تایلند را معرفی می کنیم.

Phulay Bay

زیباترین سواحل تایلند را بشناسید

به گزارش برترین ها ؛ این ساحل زیبا در کنار دریای آندامان قرار گرفته و جنگل های انبوه آن را احاطه کرده اند. هتل های لوکس و گران قیمت Ritz-Carlton بهترین مکان برای استراحت و آرامش توریست ها است. اما اگر به تایلند سفر کردید و از آرامش ساحل و هتل ها خسته شدید می توانید سری هم به محل نگهداری فیل ها بزنید چون تماشای آنها واقعاً هیجان انگیز است.

Maya Bay

زیباترین سواحل تایلند را بشناسید

این خلیج زیبا و دیدنی در واقع محل ضبط فیلم "ساحل" با بازی لئوناردو دیکاپریو بوده است و نیمی از شهرت خود را مدیون این فیلم است. سراسر این ساحل شگفت انگیز را صخره های آهکی احاطه کرده اند و هرسال توریست ها بسیاری برای تماشای زیبایی های آن به تایلند سفر می کنند.

Koh Lipe

زیباترین سواحل تایلند را بشناسید

نام این ساحل به عنوان "ساحلی عالی و کامل" در فهرست جغرافیایی ملی "بهترین های جهان در سال ۲۰۱۲" به ثبت رسیده است. این جزیره دور - که برای سفر به آن حتماً بایداز قایق استفاده کنید_ دارای حداقل دو ساحل (Sunrise و Pattaya) و صخره های مرجانی است که ۲۵ درصد از گونه های مختلف جهان را شامل می شود.

Patong Beach

زیباترین سواحل تایلند را بشناسید

این ساحل در شب بسیار زیبا و پرشکوه است و هرآنچه را که مورد نیاز یک توریست است، از آفتاب و هوای پاک گرفته تا کافه ها و رستوران های مجهز، فراهم می کند.

Railay Bay

زیباترین سواحل تایلند را بشناسید

این سواحل در شبه جزیره ای در نزدیکی شهر کرابی (Krabi) قرار گرفته اند. در شرق و غرب آنها صخره های آهکی وجود دارد که توجه سنگ نوردهایی را که از سراسر جهان به این مکان می آیند جلب می کند. شما می توانید با قایق به آن جا سفر کنید و سپس در یکی از خانه های ییلاقی ارزان قیمت آن به استراحت بپردازید.

James Bond Beach

زیباترین سواحل تایلند را بشناسید

در زبان محلی به این ساحل Tapu ko گفته می شود. این جزیره از زمان تولید فیلم جیمز باند ، The Man with the Golden Gun ، یعنی در سال 1974 به شهرت رسید. اگر چه این جزیره تنها یه یک مخروط آهکی شبیه است و هیچ جزیره ای در اطراف آن وجود ندارد، اما در این جزیره امکانات قایقرانی وجود دارد که می تواند برای بازدیدکنندگان تجربه ای فراموش نشدنی باشد.

Kata Beach

زیباترین سواحل تایلند را بشناسید

کاتا (kata) از پرطرفدارترین نقاط جزیره پوکت (Phuket) بوده نسبت به پاتونگ (Patong) آرام تر و خلوت تر است. کاتا دو ساحل دارد (Yai Kata و Noi Kata) که هر دو ازآرامش و زیبایی بسیار برخوردار هستند . می توانید در این سواحل از نور آفتاب لذت ببرید، نوشیدنی های خنک بنوشید و دریای زیبا و آرام را تماشا کنید.

Mosquito Island

زیباترین سواحل تایلند را بشناسید

منظره غروب آفتاب در این ساحل فوق العاده زیبا و چشم نواز است. افراد دراین ساحل به شنا با لوله تنفس می پردازند، از مناظر غروب عکس برداری می کنند و از نوشیدنی های خوش طعم و خنک لذت می برند.

Ko Phi Phi Don

زیباترین سواحل تایلند را بشناسید

اگر نور آفتاب را دوست دارید و از آن لذت می برید، حتماً به این جزیره سری بزنید! هیچ جاده ای در این جزیره وجود ندارد و تمامی رفت و آمدها با قایق صورت می گیرد. در این جزیره مردمی با فرهنگ های متفاوت، بودایی ها و هندوها و ... در کنارهم زندگی می کنند. توریست ها سوار بر قایق از جزیره پوکت به Don Phi Phi Ko می آیند تا از زیبایی و امکانات آن برخوردار شوند. ولی بهترین زمان برای سفر به این جزیره زمانیست که جمعیت آنجا را ترک می کند و شما می توانید در آرامش به تفریح و تماشا بپردازید.

Ko Yao Noi

زیباترین سواحل تایلند را بشناسید

این جزیره کوچک و تمیز دردریای آندامان واقع شده و روزنامه گاردین لندن آن را " یکی از آخرین جزیره های دست نخورده تایلند" نامیده است. افراد می توانند به صورت مجانی از دوچرخه های موجود در هتل های منطقه استفاده کنند، سپس به جزیره بر گردند، شنا کنند و نارگیل بخورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممد

      ما هم تو کشورمون زیباترشو داریم فقط امکانات رفاهی خیلی کمی دارن.

      پاسخ ها

      • yas

        OK . u kho0biiiiii !!!!!

    • hossein

      good

    • mamad

      تایلند متروکه هست؟ ادماش کوشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج