۲۱۶۳۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسی: متاسفم که نیمار محروم است!

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، در گفت‌وگویی نسبت به این‌که همتای برزیلی‌اش از حضور در ادامه رقابت‌ها محروم است، تاسف خود را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: لیونل مسی کاپیتان و شماره ۱۰ تیم ملی فوتبال آرژانتین در گفت‌وگویی در رابطه با این‌که همتای برزیلی‌اش از حضور در ادامه رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۵ محروم است، مراتب ناراحتی خود را اعلام کرد.

مسی که بامداد امروز تعداد بازی‌های ملی خود را به عدد ۱۰۰ رساند، در ادامه گفت: من به نظر کمیته انضباطی احترام می‌گذارم اما تیم برزیل واقعا به نیمار نیاز دارد و در این شرایط سخت بازی‌ها،‌ این تیم با سختی‌های فراوانی مواجه خواهد شد.

مهاجم افسانه‌ای آرژانتین همچنین از مقامات انضباطی مسابقات خواست که در صورت امکان، در اعمال مجازات نیمار تخفیف قائل شوند.


اتحادیه فوتبال آمریکای جنوبی، روز گذشته نیمار، کاپیتان برزیل را برای چهار بازی آینده محروم کرد. نیمار به این ترتیب جام کاپ آمریکا را از دست می‌دهد.

نیمار در جریان بازی روز پنچ شنبه گذشته برزیل مقابل کلمبیا، که به شکست 1یک بر صفر تیمش منجر شد، مرد اول حاشیه های بازی بود. او که در نیمه اول از داور بازی کارت زرد دریافت کرده بود، در پایان، توپ را به بازیکن حریف کوبید که این موضوع باعث شروع شدن درگیری بین بازیکنان دو تیم شد.

داور بازی نیز به نیمار و کارلوس باکا کارت قرمز نشان داد. مهاجم نخست برزیل علاوه بر محرومیت از چهار بازی، 10 هزار دلار جریمه نقدی شده است.

نیمار در حالی محروم شد که برزیل در دور سوم گروه خود، در یک مسابقه سرنوشت ساز، باید به مصاف ونزوئلا برود.

دومین بار است که کاپیتان جوان برزیل، مقابل تیم کلمبیا با حادثه ای مشابه روبه‌رور می شود. در جام جهانی گذشته، به دلیل برخورد شدید این مهاجم با مدافع کلمبیایی، از ناحیه کمر مصدوم شد و جام جهانی 2014 را از دست داده بود.

نیمار مهاجم 24 ساله بارسلونا، در 19 سالگی (در سال 2011) بازیکن سال آمریکای جنوبی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج