۲۱۶۵۶۲
۴۵ نظر
۵۰۱۳
۴۵ نظر
۵۰۱۳
پ

ادعای جدید احمدی‌ نژاد درباره امام زمان (عج)

عجایب مربوط به احمدی‌نژاد و دولتش هر روز فربه‌و‌فربه‌تر می‌شود؛ دولتی که دو سال از پایان کار آن می‌گذرد و با تمام حواشی عجیبی که در همان زمان داشت، روزانه مطالب جدیدی درباره آن افشا می‌شود.

روزنامه شرق: عجایب مربوط به احمدی‌نژاد و دولتش هر روز فربه‌و‌فربه‌تر می‌شود؛ دولتی که دو سال از پایان کار آن می‌گذرد و با تمام حواشی عجیبی که در همان زمان داشت، روزانه مطالب جدیدی درباره آن افشا می‌شود.

سایت «دولت بهار» متن سخنرانی رئیس دولت‌های نهم و دهم در جمع طلاب و روحانیون به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان را منتشر کرده که حاوی نکاتی عجیب در راستای سخنان امام‌زمانی او در سال‌های گذشته است.

محمود احمدی‌نژاد در این سخنرانی با اشاره به اینکه باید دست مردم را در دست امام زمان(عج) گذاشت می‌افزاید: «بیش از آنکه ما دنبال امام زمان(عج) باشیم، آنها دنبال امام زمان(عج) هستند. آن‌قدر در دانشگاه‌های علوم انسانی آمریکا راجع به امام زمان(عج) تحقیق کرده‌اند که اگر من بگویم هزاران برابر مجموع کار حوزه‌های علمیه قم و نجف و مشهد، زیاد نگفته‌ام، بلکه کمتر گفته‌ام که شما باور کنید. با بسیاری از کسانی که به‌زعم آنان می‌توانسته‌اند با امام‌زمان (عج) ارتباطی داشته باشند تماس گرفته و با آنها مصاحبه و اطلاعاتشان را تخلیه کرده‌اند. به قول دوستی که می‌گفت پرونده امام زمان (عج) را تکمیل کرده‌اند و برای دستگیری‌اش بسته‌اند، تنها عکسش را کم دارند. آنها می‌دانند که تنها خطر مبنایی و اساسی برای امپراتوری چندصدساله آنها امام عصر (عج) است».

احمدی‌نژاد با اشاره به حوادث منطقه ادامه می‌دهد: «ظاهرا آنها می‌خواهند بیایند منطقه را بگیرند و حوادث را مدیریت کنند. همه ما نشانه‌های ظهور را خوانده‌ایم، یکی از نشانه‌ها جریان غیرانسانی سفیانی است. یکی از دوستان ما که انسان فاضلی است، می‌گفت و البته احتمال می‌داد که چه‌بسا حکومت شیطان تصمیم گرفته است خودش این جریان را راه بیندازد تا دست خودش باشد و البته ایشان این را هم اضافه کرد که خداوند هم نقشه دارد و همه در نقشه خدا هستند و چه‌بسا خداوند آن سناریو را نوشته تا به دست اینها اجرا شود.

شیطان خیال می‌کند که جریانات را کنترل می‌کند در حالی‌ که در حقیقت اراده الهی را حاکم می‌کند. معلوم است که اگر بخواهند مسلط شوند باید اسم امام عصر (عج) را از بین ببرند. آقای کلهر می‌گفتند که من جداً معتقدم که اسم داعش را طوری انتخاب کرده‌اند که به شیعه نزدیک باشد. برای ما تفاوت این دو مشخص است، اما برای کسی که در آمریکای لاتین این دو کلمه به گوشش می‌خورد خیلی بهم نزدیک است.

با برنامه می‌خواهند کاری کنند که دیگر کسی جرئت نکند به دینداری و امام (عج) فکر کند. البته بسیار قوی عمل می‌کنند. نباید فراموش کرد که در جریانات منطقه غفلت برخی از نیروهای دینی و انقلابی نیز مؤثر بوده است. خیلی‌ها غفلت کرده‌اند با وجود اینکه بعضی‌ها هشدار داده و گفته بودند که توطئه در کار است و این مسائل اتفاقی نیست.»

وی در ادامه با یادآوری عملکرد دولت خود در برخورد با غرب گفت: «وزیر خارجه سابق آمریکا خودش گفته بود که برای خاورمیانه طرح جدید داشته‌اند. آنها آمدند در مقابل انقلاب اسلامی یک جریان بدل راه انداختند؛ چراکه انقلاب اسلامی یک جهشی به سمت حکومت جهانی امام عصر (عج) ایجاد کرده است.

او گفته که می‌خواهند یک خاورمیانه جدیدی متولد کنند که همانند زایمان سخت و دردناک است و کشتار دارد. آن خانم وزیر خارجه قبلی نوشته و اخیرا منتشر کرده که کارها درست پیش می‌رفت تا زمانی که در ایران یک دولتی سر کار آمد و مانع ایجاد کرد. مجبور شدیم وقت و هزینه بگذاریم تا آن دولت را تخریب کنیم و از سر راه برداریم. او می‌گوید الان برگشتیم به مسیر قبلی».

سخنان محمود احمدی‌نژاد درباره امام زمان(عج) و نقل قول‌های دیگران در این مورد هم در سالیان سپری شده کم نبوده است. چه آن زمان که یارانه‌ها را پول امام زمان نامید و چه دفعات بی‌شماری که امام زمان را در حال اداره کشور معرفی کرد.

حتی کار تا جایی پیش رفت که احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق ونزوئلا، هوگو چاوز را از یاران صدیق امام عصر معرفی کرد. اطرافیان رئیس دولت‌های نهم و دهم در همین راستا به او کمک کرده و ادعاهای عجیبی درباره او مطرح کردند.

غلامحسین الهام که روزگاری همسرش، فاطمه رجبی، احمدی‌نژاد را معجزه هزاره سوم نامیده بود، سال ۹۲ ادعا کرد: «ان‌شاءالله با ظهور حضرت امام زمان(عج) احمدی‌نژاد نیز رجعتی دوباره خواهد داشت و در آن زمان به دنبال استقرار اسلام ناب خواهد بود!» احمدی‌نژاد شهریور سال ۹۲ بین مردمی که در حوالی منزل مسکونی‌اش تجمع کرده بودند گفته بود امام زمان تا چهار سال دیگر ظهور می‌کند. او همچنین در مرداد ۹۲ مدعی شد سال ۱۳۸۶ با رابط امام زمان دیدار داشته است.

از سویی دیگر حجت‌الاسلام محمدی‌ری‌شهری در کتاب خاطرات خود می‌نویسد: «روز دهم ذیحجه اطلاع داده شد که آقای احمدی‏‌نژاد قصد دارد شب به چادر بعثه در منا بیاید و در آنجا سخنرانی نیز داشته باشد... خلاصه صحبت ایشان آن بود که درحال حاضر، امام زمان (عج) جهان را اداره می‏‌کند و هدایت شخص ایشان هم با خود امام زمان است. ضمنا با اشاره به سخنرانی چندی پیش خود در دانشگاه کلمبیای آمریکا، آن سخنرانی را نیز با هدایت امام زمان دانست و همچنین بر این نکته تأکید ورزید که قضایای هسته‏‌ای را هم آن حضرت هدایت می‌‏کند».

احمد احمدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، یکی از جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی را این‌گونه نقل کرده بود: «این آقای احمدی‌نژاد در آخرین جلسه‌های دوره دوم ریاست‌جمهوری‌اش در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، می‌گفت بروید در این کوچه‌ها بگردید تا امام زمان(عج) را پیدا کنید».

این نوع سخنان و ادعاهای محمود احمدی‌نژاد از سوی حامیان اصولگرای او بی‌پاسخ نماند؛ پاسخی که شاید دیرهنگام بود. آیت‌الله مصباح‌یزدی که اوایل دولت نهم امام‌ زمان(عج) را در حال دعا برای احمدی‌نژاد معرفی کرد، اواخر دولت دهم در اعتراض به ادعاهای آخرالزمانی احمدی‌نژاد و نزدیکانش، گفت: «کمال استادی این شیاطین در اینجا ظاهر می‌شود که با القای این فکر که امام زمان‌(عج) کشور را اداره می‌کند، سعی در تضعیف جایگاه ولی‌فقیه دارند و نیاز به وجود ولی‌فقیه را زیر سؤال می‌برند».

همچنین حجت‌الاسلام مهدی طائب روند انحراف احمدی‌نژاد را این‌گونه ذکر کرد: «مشایی، مرتاضی با ظاهر دینی است؛ اخبار غیبی می‌گوید و تحقق هم پیدا می‌کند؛ در این مدت‌زمانی که مشایی با احمدی‌نژاد بوده است، القائات بسیار وحشتناکی به احمدی‌نژاد داشته است».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیرا

      دلواپس ،ایشان نظر خودشان را ابراز داشتند دوسال مذاکره الکی پرخرج که نکردند

    • دلسوخته

      درود بر مرد خدا و تنهای مظلوم احمدی نژاد
      واقعا که از این همه تخریب علیه یک نفر متعجبم
      ببینید با قدرتمندان چه کرده که از هر طرف میکوبندش
      ولی گویا فراموش کردند که همانا حزب خداوند پیروزند

      پاسخ ها

      • رز

        آخیییی اول صبح اشکم دراومد

      • sara

        :)))))))))))

      • ناهید

        نظر رز رو خوندم وای ترکیدم از خنده :))))))))))))))))))))))))))))))

      • محمدعلی

        خجالت .مگر نمیدانی روایت داریم هیچکس نمیداند امام زمان عج کی ظهور خواهند کرد وهرکس ادعا کند با امام زمان رابطه دارد . و یا خود را منتسب به حضرت بداند کذاب است

    • محمد

      قابل توجه كسانيكه ٨سال چشم وگوش بسته از همچين آدمي حمايت كردند.

      پاسخ ها

      • فروزان

        نه بابا مثل اینکه چشم و گوششون باز نمیشه کامنت بالا رو بخون

      • بدون نام

        حامیانش همون کسانی هستند که منافع داشتند

    • حامد

      آقای احمدی نژاد با اون سخنان خنده آورشون در دانشگاه کلمبیا زبانزد خاص و عام شدند حالا با این سخنان میخوان یه جورایی از احساس مردم نسبت به حضرت مهدی سو استفاده کنن تا بتونن جریان انحرافی را تقویت کنن تا زمینه ساز حضور ایشان وهمفکرانشان در دوره ی بعدی ریاست جمهوری شوند.

    • علی حقجو

      اینکه مطابق نظر علمای دین است .این کجاش ادعای احمدی نژاد بود . ... شما هم شیطون شدید ها نظر درست رو میگی نظر احمدی نژاده که به خیال باطل خودتون این مسأله رو کم اهمیت نشون بدید.

    • بدون نام

      حمیرا خانم دلواپس شما هستید. شما قشر دلواپشس عامل خیلی از مشکلات این جامعه هستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما بلدید جامعه رو درستش کنید. ایندفعه نوبت شماهاست با داعش بجنگید البته دلواپس که نیستید بزارید بیان.....

    • مجتبی

      الکی شایعه نسازید لطفا

    • میلاد

      من همون موقعش هم با آقای احمدی نژاد مشکل داشت و الان که دیگه هیچی اما تحقیق هزار برابر غربی ها در مورد امام زمان رو حقیقته که ایشون گفتن!

    • بدون نام

      از دوست فراماسونها بیشتر از این انتظار نمیره!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از خدا بترسید با اینهمه تهمت زدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • محمد

      جناب احمدی نژاد فردی هستند که باید به ایشان احترام گذاشت من و تو از دل هیچ کسی خبر نداریم بی جهت کسی را سوژه نکنیم

      گفته هایش صحت دارد و بیشتر از خود ما آمریکا و یهود به دنبال امام زمان هستند تا به نظر خودشان بکشندش و مثلا به جهان حکمرانی کنند

    • بدون نام

      ما که نفهمیدیم کجای حرف جدیدش بد بوده
      شما هم اگه میخواید خوبی احمدی نژادو متوجه شید پنبه هارو از گوشتون در بیارید و ته مونده ی غذای فکری دشمنان احمدی نژادو نخورید
      خودتون باشید احمدی نژاد مرد بود

    • تهرانی

      سخنان کاملا منطبق به واقعی دکتر احمدی نژاد داشتند
      کسانیکه خود را به خواب زده و هسته ای و شرافت ایرانی را تاراج داده اند از خود سوال کنند فتنه آمریکا در سوریه و عراق و یمن برای چیست !
      منکران امام زمان یارانش را انکار می کنند !

    • علی

      به امید روزی که احمدی نژاد و اسمش از صحنه گیتی برداشته شوداین معجزه هزاره سوم

    • سعیده

      جمع کنید بابا. کار به احمدی نژاد ندارم. حالا مثلا الان چه گلی دارن به سر ما میزنن؟! بدتر شده که بهتر نشده. والا به خدا

    • amiraa

      خدای بزرگ میداند چه کند لازم به گفتن و حرف های بیهوده نیست اقا امام زمان می اید اما هیچ کس نمیداند کی می اید فقط دعا باید کرد

    • رستگار

      یه لحظه فکر کنید تو دولت احمدی نژاد قیمت نفت نصف میشد....
      من دیگه حرفی ندارم.

    • ندا

      ای جماعت خوش به حالتون که شکمتون سیره ولی سرتون بی مخ

    • Reza

      فیلم ارباب حلقه ها و هزاران فیلم دیگه بنام فیلم های آخرالزمانی میسازن و به پیشنهاد فرانسیس فوکویاما "مکتب اوانجلسیم" رو پایه گذاری میکنند که جلوی تفکر شیعی امام زمانی رو بگیرن.
      حرفهای دکتر چیزی غیر از حقیقت نیست؛ البته اگه اهل تحقیق باشید.
      بله همه میدونن قراره یه اتفاق بزرگ بیوفته مخصوصاً اونوری ها بیشتر معتقدن حالا ما خودمونو به خواب روشنفکری بزنیم!!!!
      خیلی وقته اونا اماده هستن و مارو بخواب فرو بردن.
      ان شاءالله بزودی وعده الهی محقق خواهدشد و منکران رسوا.
      یاعلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی به ارباب حلقه ها داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        چی زدی قبل اذان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • نادر اسدی

      دولیت احمدی نژاد ایران گرانی رو گذاشت رفت الان من به عنوان عکاس روزی 10 هزار تومان کاسبی میکنم

    • رضا

      سلام و درود خدا بر احمدی نژاد

    • ملک

      به نظر من حرفای اقای احمدی نژاد غیر واقعی نیست! همه میدونیم اداره کشور که هیچ اداره تک تک ماها هم دست امام زمان است و امام زمان همیشه و همه جا از احوال ما با خبرند!

    • مجتبی

      خدا میداند ولی بیایید تا براتون واضح نشده نظر ندید بخدا کار خوبی نیست وضع ما که در همه دولتها یکیه ولی اینم بگم که امسال بیکار شدم و دیدم که اوضاع خرابه بااینحرفام مقصر پیدا نمیشه بیایید دنبال کسی باشیم که مملکتو میسازه با خراب کارا کاری نداشته باشید بنظر من کسی که نسازه خرابکاره پس همه خراب کارن همه خوب میدونن کی خوبه کی بد اوضاع به اندازه کافی روشنه. بیایید بسازیم تا با ساختن معروف شیم نبا خراب کردن

      پاسخ ها

      • بنده الله

        احسنت والا احسنت

      • سرباز گمنام

        البته شما تازه بیکارشدید مگر نه زمان دولت قبل تعداد کسانی که بیکار شدند بیشتر بود

    • پریناز

      یه چیزی میگم گوشاتونو باز کنین
      چرا شما ها به جون هم افتادین اصلا با خودتون گفتین هدف از داشتن رئیس جمهور چیه؟؟هدف فقط و فقط سربلندی و پیشرفت کشوره
      حالا چه رو حانی چه احمدی نژاد
      اتحادتون رو حفظ کنید نه اینکه یکی بر علیه اون شعار میده یکی بر علیه یکی دیگه
      با تشکر یه نوجون 16ساله

    • شهروند

      شما هم دیگه شورشو درآورده اید بنده خدا هر چه خدمت کرد زیر سئوال بردید برید ببیند این یکی چه می کنه خجالت بکشید

    • ایوب شریفی راد

      هرچند از احمدی نژاد چندان دل خوشی ندارم اما زدن این برچسب های بی سند مدر ک را هرگز قبول ندارم حدود یک ماه پیش همین خبر را خواندم که از یک روزنامه خارجی گزارش شده بود که موساد وسیا در جستجوی امام زمان هستند برای ترور ایشان ألا لعنة الله علی القوم الظالمیــن

    • بدون نام

      پس چراازگرونیهایی که دولت جدیدصدبرابر برامردم به وجوداورده هیچی نمیگین یابا به خار وخفت کشیدن ایران وایرانی درمذاکرات هسته ای ابهت این کشور روبه زیرصفربردن.خجالت بکشین واینقد بی ادبانه درحالی که میدونیدحق باکیه صحبت نکنید..اللهم عجل لولیک الفرج.زنده باداحمدی نژاد

      پاسخ ها

      • سرباز گمنام

        گرونی ها در دولت قبل که بیشتر بود در دولت قبل سالانه 40 درصد گرونی داشتیم اما حالا سالانه 15 درصد گرونی داریم
        جناب آقای احمدی نژاد از زدن این حرفا هدف دیگه ای دارند

    • سید محمد

      باسلام یامهدی ادرکنی منتظران مهدی باید مومن وسالم وپرهیزکار باشند وخدمت به همنوعرادربرنامه زندگی داشته باشند مهدی امید مامی باشد سعی کنید این امید رادردل پرورش دهید یاعلی مدد.

    • داریوش

      خداوندا در قرن 21 بازهم از این حرفها که دیگه بیشتر به جک شبیهه تا حرف حساب. بابا هرچیزی حدی داره حتی شیادی.!

    • بدون نام

      ای بزرگوارتوراهم بازیچه خودشان کردن باورهایمان رازیرسئوال بردند.آیاکسی هست یاریمان کند.

    • رضا

      هر چی می خواهید پشت سر دکتر احمدی نژاد بگویید ما یک عده ای از جانبازان دفاع هستیم حاضریم جانمان را برای دکتر بدهیم دکتر جان جانمان فدای مظلومیتت که خواب راحت را از چشمان دشمنان صاحب قدرت گرفته ای درود به شرفت

    • heh

      دلواپس کیه همه میگن دلواپس من که پیداش نکردم فقط یه دلسوخته دیدم

    • مهدی

      خودتان را بکشید و هلاک کنید در تخریب احمدینژاد، باز هم دو سال دیگه با مشکل محبوبیت اون مواجه خواهید بود.

    • احدستوده

      احمدی نژاد بیخود درباره ظهورعنقریب امامزمان حرف نزده 3تاازعلائم حتمی ظهوربوقوع پیوسته1ظهوروپیدایش سفیانی ازشام سوریه که تکفیریون سلفی میباشند2ظهوریمانی که مرادازانقلاب یمنیهادرمقابل حکام ظالم شان موجب یمنی مستقل وضدطاغوت شد 3درسال2012صیحه یاندای آسمانی اتفاق افتاد طوری که خواص بوضوح متوجه آن شدند وتاخود امامزمان هم رفتند واورادیدند اما باورش وپذیرفتنش برایشان سخت وغیرممکن بود چون اولاامامزمان درمذهب غیرشیعی قرارداشت آدمی ساده ومعمولی بود ووعده تولدپسرش عیسی روح القدس رامیدادنه دعوی حکومت داشت ونه خواهان آن بود حال خودقضاوت کنیدچگونه چنین آدمی راکه مطابق باپیشگوئی هایشان نبود راقبول میکردند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج