۲۱۷۰۵۱
۴ نظر
۵۰۱۹
۴ نظر
۵۰۱۹
پ

کدام پوست؟ کدام ضد‌آفتاب؟

پوست خوب و شاداب، فقط برای امروز نیست. همه ما در این رویاییم كه در سال‌های بعد هم با وجود بالارفتن سن‌مان، پوستی شاداب و درخشان داشته باشیم.

کدام پوست؟ کدام ضد‌آفتاب؟
مجله زندگی ایده آل: پوست خوب و شاداب، فقط برای امروز نیست. همه ما در این رویاییم كه در سال‌های بعد هم با وجود بالارفتن سن‌مان، پوستی شاداب و درخشان داشته باشیم. راه رسیدن به چنین رویایی، استفاده از كرم‌های مراقبتی پوست است كه ضدآفتاب در صدر فهرست آنها قرار دارد. با شروع فصل آفتاب، مهم‌تر از هر چیز اضافه كردن یك ضدآفتاب به كیف لوازم آرایش‌تان است؛ ضدآفتابی كه هماهنگی لازم را با نوع پوست شما داشته باشد.

كمك گرفتن از نیروهای دریایی

کدام پوست؟ کدام ضد‌آفتاب؟

اگر پوستی حساس دارید، به شما پیشنهاد می‌كنیم از ضدآفتاب «نیوا» كه حاوی مواد معدنی دریایی است، استفاده كنید. این محصول علاوه بر محافظت از پوست در مقابل نور خورشید و اشعه «UV» دارای مرطوب‌كننده و ویتامین E است كه ضمن مراقبت پوست را تغذیه می‌كند.

پوست سفید در دانه‌ انگور سفید

کدام پوست؟ کدام ضد‌آفتاب؟

ضدآفتاب «اورآل» دارای دانه‌های انگور سفید است كه نقش آنها در جوان نگه داشتن پوست ثابت شده است. شركت اورآل مدعی است محصولش حاوی آنتی‌اكسیدان‌ و ویتامین E است كه با «spf»های ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ برای محافظت از پوست نقش بسزایی دارند. این ضدآفتاب به كسانی كه پوست برنزه دارند، توصیه می‌شود.

از پیری پوست جلوگیری كنید

کدام پوست؟ کدام ضد‌آفتاب؟

ضدآفتاب «آون» علاوه بر مراقبت در برابر آفتاب، قدرت آرام كردن پوست‌های ملتهب را دارد. فرمول این محصول به‌گونه‌ای تهیه شده كه ضدآلرژی است و مناسب برای پوست‌های حساس است. این ضدآفتاب دارای رادیكال‌های آزاد است كه از پیری پوست جلوگیری می‌كند.

زیرسازی با ضدآفتاب

کدام پوست؟ کدام ضد‌آفتاب؟

ضدآفتاب «الرو» نه‌تنها پایه آرایش و ترمیم‌كننده است بلكه نقش ضدآفتاب را هم دارد و دارای «spf‌»های ۳۰ و ۵۰ برای محافظت از پوست در برابر اشعه «UV»است. پودرهای معدنی موجود در این كرم برای پوشاندن چین و چروك مناسب است. این ضدآفتاب دارای بافت ابریشمی غیرچرب است كه با زدن آن پوست احساس راحتی می‌كند .

پوست تان را برنزه کنید

کدام پوست؟ کدام ضد‌آفتاب؟

ضدآفتاب «كلارینز» محافظی قوی در برابر اشعه‌های مضر «UVA» و «UVB» است. همچنین یك ضدآفتاب خوب برای فصل تابستان است چرا كه رطوبت بسیار زیاد آن از پیری پوست جلوگیری می‌كند و به پوست شما زیبایی را هدیه می‌كند. نكته جالب توجه این است كه اگر طولانی مدت روی پوست شما باشد رنگ برنزه به پوست شما می‌دهد.

شادابی را به پوست‌ بازگردانید

کدام پوست؟ کدام ضد‌آفتاب؟

ضدآفتاب «اوریاژ» فاقد چربی و الكل است؛ به همین دلیل بهترین انتخاب برای پوست‌های چرب محسوب می‌شود. این ضدآفتاب‌ قادر است كار كرم‌پودر را هم انجام دهد كه در كنار پوشانندگی، پوست شما را هم مرطوب می‌كند. ضدآفتاب اوریاژ با «SPF» ۳۰ و ۵۰، ضدآلرژی و برای پوست‌های حساس طراحی شده است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام خسنه نباشید چرا از اینهمه محصولات وکرمهای ضد افتاب ایرانی که کیفیت خوبی هم دارند خبری نیست؟!!!! باید از کرمهای ابرانی هم معرفی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از بس جنسهای ایرانی بدرد نمیخوره

      • ندا

        ضدآفتابهای سینره فوق العاده اند

    • سینا

      اتفاقا مارکهای ایرانی بهتر از ایناس که به اسم خارجی فروخته میشناما یا تقلبی هستن یا تو ایران پر میشن یا تاریخ مصرفشونو هموطنای خلاقمون تغییر میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج