جاباما
۲۱۷۸۷
۷ نظر
۵۱۲۷
۷ نظر
۵۱۲۷
پ

چگونه یک خوشخواب استاندارد بخریم

قبل از اینکه تشک گران قیمتی خریداری کنید لازم است همه چیز را درباره خصوصیات تشک بدانید و حتی بتوانید انواع قابل دسترسی آن را نیز عملا امتحان کنید.

چگونه یک خوشخواب استاندارد بخریم

هفت صبح: تشک های خوشخواب جزیی از لوازم ضروری اتاق خواب محسوب می شوند. بعضی از شرکت ها درباره وزن قابل تحمل هر تشک و نیز دیگر پارامترها اطلاعات مفیدی ارایه می کنند. بنابراین قبل از اینکه تشک گران قیمتی خریداری کنید لازم است همه چیز را درباره خصوصیات تشک بدانید و حتی بتوانید انواع قابل دسترسی آن را نیز عملا امتحان کنید.

چگونه یک خوشخواب استاندارد بخریم

استانداردها کدامند: یک تشک استاندارد باید فنرهای قوی داشته باشد. نوع پارچه تشک، استحکام و مقاومت آن، نوع دوخت و شرایط آماده سازی و بسته بندی تشک نشانه مرغوبیت کالا است. در انتخاب نوع تشک های وارداتی نیز دقت کنید تا امکان ارایه خدمات پس از فروش را داشته باشید. برای خرید این تشک ها لازم است به موجود بودن نمایندگی آنها در ایران توجه کنید. از شرکت های معتبر تولیدکننده خرید کنید چراکه تنها گارانتی تعمیرات و تعویض این شرکت ها قابل اعتماد هستند. اگر پارچه استفاده شده در تشک دارای درصد مناسبی از الیاف طبیعی نباشد ممکن است باعث بروز بیماری های آلرژیک و ناراحتی های پوستی شود. ضدآب بودن، ضد حریق بودن، ضد نفوذ حشرات بودن پارچه های تشک از موارد مهم و ضروری است.

ویژگی های یک تشک خوب: بهترین تشک برای خوابیدن، تشکی است که از سطح تخت بالاتر بیاید و کم ارتفاع نباشد. در تشک های معمولی بحث ارتفاع مهم نیست و اصلا ارتفاع تعریف شده ای برای آنها وجود ندارد، درحالی که انواع مدل های طبی و خوشخواب موجود در بازار، دارای ارتفاع متنوع هستند. محتویات تشک ها و نوع مواد تشکیل دهنده آنها در انواع مختلف این محصول متفاوت است و در نمایندگی برندهای ایرانی می توانید ماکت مواد تشکیل دهنده هر تشک را از نزدیک ببینید. نمد، فنر، موکت، یونولیت و فوم ازجمله مواد تشکیل دهنده تشک های خوشخواب هستند، در حالی که تشک های معمولی فقط از فنر تشکیل شده اند یا ابر و مواد پرکننده نظیر پر و پشم در آنها وجود دارد. مهم ترین نکته در انتخاب تشک تخت خواب، بررسی تاثیر آن بر سلامت جسمانی است.

برای این کار انواع تشک های طبی موجود در بازار که سطحی سفت و انعطاف ناپذیر دارند، برای سلامت بدن و به خصوص جلوگیری از گودی کمر و فاصله میان مهره های آن بسیار مفید هستند. بهتر است تشک را به همراه پایه تخت مخصوص خودش خریداری کنید. پایه هر تشک در ویژگی اجرایی آن تشک تاثیرگذار است و چنانچه تشک جدید را بر پایه قدیمی و کهنه قرا ردهیم آن تشک نمی تواند آن طور که باید عمل کند. طول تخت شما باید ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر بلندرت از قد شما باشد. در این صورت تخت فردی که دارای قد ۸۰/۱ متر است باید بلندتر از حد استاندارد یک تخت معمولی باشد. برای اینکه نرمی یا سفتی تشک را آزمایش کنید، به پشت روی تشک بخوابید و یک دست خود را به صورت صاف به داخل گودی کمر خود قرار دهید. اگر دست شما به راحتی به سمت داخل گودی کمرتان فرو رفت، آن تشک خیلی محکم و سفت است اما اگر نمی توانستید به هیچ وجه دستتان را به داخل گودی کمرتان سر دهید، آن تشک خیلی نرم است.

سایز و قیمت ها: سایز استاندارد برای تشک های دونفره ۱۶۰ سانتیمتر در دو متر است و قیمت آنها از ۱۳۰ هزار تومان به بالا است. این مبلغ برای مدل ها و کیفیت های مختلف، متفاوت است. تشک های یک نفره معمولا ۱۸۰ در ۸۰ سانتیمتر هستند که قیمت آنها نیز از ۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است. به نفعتان است برای خرید تشک مناسب خساست نکنید و برای مناسب ترین نوع آن هزینه مربوطه را پرداخت کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      دوست عزيز سلام/لازم است ياد آور شوم خوشخواب يك برند است و اين مطلب شما كلا" از پايه ايراد دارد / اين يك باور غلط است كه مردم ما و حتي شما اين تشك ها را با نام خوشخواب مي شناسيد/شركت خوشخواب اولين توليد كننده اين تشك ها بوده و اين تشك ها به نام خوشخواب در ديد اوام شناخته مي شود// ما از اين اشتباه ها در جامعه زياد مي بينيم مانند: تايد و پفك و ريكا و ... كه تمامي اينها اولين برندهاي بازار بوده اند و به اشتباه بر روي نام محصول قرار گرفته اند// خواهشمند است مطلب خود را اصلاح نماييد//با تشكر

      پاسخ ها

      • کالای خواب خوابستان

        سلام
        شما درست میفرمایید ولی باید با مردم با زبان خودشان صحبت کرد و مردم تشک رو با نام خوشخواب میشناسند

    • عذرا

      " اوام " غلط است و باید اینگونه نوشته شود." عوام"

    • ناشناخته

      آفرین عذرا خیلی تیزی زدی تو خال

    • نازنین

      لطفا بفرمایید چه نوع مارکی رو خریداری کنیم که استاندارد جهانی باشه

    • امیرعلی

      من یه سوال دارم.ابعاد استاندارد تشک های تخت رو میخوام بدونم.متشکرم.

    • نوید

      آقای مسعود این آقا انقد زحمت کشیده توضیح تخصصی راجع ب اینا داده حالا ی اسم رو تشک گذاشته شما نفس عملو نبر که زیر سوال .. اونم اوام نیست و عوامه. همیشه دنبال ایرادای این و اون هستیم اما عیب های خودمونو نمیبینیم.
      نظر ب کار مفیدم کس نمیکند
      هزار چشم در انتظار یک اشتباه من است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج