۲۱۸۸۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اعتراض‌ مردمی به گروه‌های مسلح دمشق

اعتراض‌های مردمی که از روز جمعه گذشته در یکی از مناطق غوطه شرقی دمشق آغاز شده بود، نه تنها ادامه دارد، بلکه به مناطق دیگر نیز سرایت کرده است.

خبرگزاری فارس: اعتراض‌های مردمی که از روز جمعه گذشته در یکی از مناطق غوطه شرقی دمشق آغاز شده بود، نه تنها ادامه دارد، بلکه به مناطق دیگر نیز سرایت کرده است.

اعتراض‌های مردمی که خود را در قالب تظاهرات و راهپیمایی اعتراض‌ آمیز در روز جمعه گذشته در شهرک «حموریه» علیه گروه‌های مسلح این منطقه آغاز شده بود، نه تنها پایان نیافته بلکه به مناطق دیگر غوطه نیز سرایت کرده است.

براساس آنچه «ثائر العجلانی»، خبرنگار معروف سوری در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشته و روزنامه «الوطن» چاپ دمشق نیز آن را تایید و منتشر کرده است، این اعتراض‌ها امروز (یک‌شنبه) بعد از ظهر نیز ادامه یافت.

بنابر گزارش‌ها اهالی شهرک حموریه ساعتی پیش با برگزاری تظاهراتی مقابل درب منزل «ابو نصر»، سرکرده گروه تروریستی «لشکر الرحمن» تجمع کرده و علیه او و عناصرش شعار می‌دهند.

تظاهر کنندگان در شعارهای خود خواستار شکستن محاصره این شهرک و گشودن گذرگاه‌ها و محاکمه افرادی شدند که از اوضاع پیش آمده برای اهالی سوء استفاده می‌کنند و با احتکار کالاهای اساسی و مواد غذایی توجهی به وضعیت مردم ندارند که درحال از دست دادن جان خود در اثر گرسنگی هستند.

در همین ارتباط گزارش شده است که شب گذشته نیز دو منطقه «عین ترما» و «جوبر» شاهد برگزاری تظاهراتی مردمی در اعتراض به گروه‌های مسلح حاکم بر این مناطق از جمله «جیش الاسلام» به سرکردگی «زهران علوش» بود.

تظاهر کنندگان خواستار آزادی بستگان در بازداشت خود توسط این گروه تروریستی و کاهش فشارهای امنیتی عناصر آن شدند.

روز جمعه گذشته دو شهر ادلب و بنش در استان ادلب و شهرک کفرومه، در ریف ادلب نیز شاهد راهپیمایی‌های اعتراض آمیز علیه گروه‌های مسلح حاکم بر این مناطق از جمله جبهه النصره بود.

اعتراض‌ مردمی به گروه‌های مسلح دمشق
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج