۲۱۸۹۷۵
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

القاعده خطاب به داعش: به بهشت نمی روید!

جنایت‌های وحشیانه "داعش" به حدی وحشتناک است که یکی از اعضای آمریکایی عضو "القاعده" در پیامی اعلام کرده است که اگر این گروه تروریستی به اقداماتش ادامه دهد، پس از مرگ، بهشت از آن آنها نخواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: جنایت‌های وحشیانه "داعش" به حدی وحشتناک است که یکی از اعضای آمریکایی عضو "القاعده" در پیامی اعلام کرده است که اگر این گروه تروریستی به اقداماتش ادامه دهد، پس از مرگ، بهشت از آن آنها نخواهد شد.

"آدم غدان" موسوم به "عزام آمریکایی"، از اعضای آمریکایی القاعده بود که ماه ژانویه به صورت تصادفی در عملیات "مبارزه با تروریسم" آمریکا کشته شد.

وی پیش از مرگش در پیامی خطاب به اعضای القاعده گفته بود: برادران من، اگرچه هیچ کس نمی‌تواند قدرت داعش را به لحاظ نظامی تکذیب کند، اما جرایمی که آنها علیه مسلمانان مرتکب می‌شوند حتی با گذشت زمان هم فراموش نمی‌شود چراکه اسلام مشمول گذر زمان نمی‌شود.

وی در این پیام که در مجله القاعده چاپ شد، گفت: و اگر این اشتباهات در این جهان متوقف و تصحیح نشود، پس از آن هم مجازات سنگینی برای عاملان آن و نیز برای ترغیب کنندگان آنها در نظر گرفته می‌شود؛ حتی اگر این اقدام در پشت کامپیوتر و از طریق تلفن‌های همراه و هزاران مایل دورتر انجام شود.

این عضو آمریکایی القاعده تاکید کرده بود: هرگونه سرکوب اشتباه است و عاملان آن در روز قیامت مجازات سنگینی می‌شوند. جهاد امت مسلمان بازی ویدئویی نیست؛ زندگی حقیقی است، با پیامدهای واقعی در این جهان و آخرت.

کاخ سفید در ماه ژانویه با صدور بیانیه‌ای مرگ تصادفی این عضو القاعده را تایید کرد. ظاهرا نیروهای آمریکایی در حال اجرای عملیات مبارزه با تروریسم بوده‌اند و اطلاعی از حضور آدم غدان در محل نداشته‌اند. یک عضو دیگر القاعده گفته است که غدان در جریان حمله هوایی کشته شده‌ است. غدان سال گذشته در مصاحبه‌ای ۸۰ صفحه‌ای به شدت از عملکرد داعش انتقاد کرده و گفته بود: داعش مسئول قتل و کشتار حجم انبوهی از مسلمانان به بهانه‌های پوچ است.

وی تاکید کرد: آیا کسی گمان می‌کند که اسامه بن لادن و سایر اعضای القاعده از آنها خواسته‌اند که خشم خود را به عراق و سوریه بیاورند و به اقلیت‌های بی‌دفاع و ضعیف حمله کنند و مردان آنها را قتل عام کنند و زنان و کودکان آنها را به بردگی بگیرند؟ قطعا خیر. صادقانه بگویم که پیشتر بسیاری از ما به رغم اشتباهات داعش از آنها حمایت می‌کردیم؛ در آن زمان آنها نیرویی ضعیف بودند که علیه دشمن ظالم مبارزه می‌کردند. اما الان مشخص شد که آنها همان متدها و روش‌های ظالمان را استفاده می‌کند. آنها دیگر آن جایگاهی را که زمانی در قلب ما داشتند، ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هردو شون درقعرجهنم جا دارن.

    • عابس

      نه اینکه گروه های تروریستی القائده بهشتی اند ! حالا گروه های نجس تر از خودشان را از بهشت منع میکنند . الهی پروردگارا به این موجودات وحشی آدم نما عقل ودرایت سالم اعطا کن ... آمین یارب العالمین .

    • نوشا

      هههه کیا در مورد بهشت و جهنم حرف میزنن دو گروه تروریست آدمکش

    • بدون نام

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه! ... با اسم خدا و قران و اسلام هر غلطی میکنن و آدما رو مثل اب خوردن میکشن! از حیوون پست تر داعش و طالبانه

    • احلام

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه، خخخخخ

    • بدون نام

      اونوقت اینایی که منفی می دن طرفدار داعشن یا القاعده؟کلا حالشون خوبه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرفدار حرف حق.نبین کی میگه.ببین چی میگه

    • شهین نصیزی

      داعشیها حیوان وبیماران روحی هستند وتمام بیماران روحی از همه جا جذب داعش میشه والا قلبی که عاشق خدا ومحمد رسول الله صلی الله باشه محاله محاله که انقدر جانی باشه که بتونه یک ادم را بسوزاند چه برسه به این همه جنایات

    • بدون نام

      انشاالله به حق این روزهای عزیز هردوتون برین به جهنم که اسایشو از مردم دنیا گرفتین ودین اسلامو خراب کردین

    • پیرانی

      آهااااای داعشی های نسبتأ شبیه آدم . از قرار معلوم القاعده کل بهشت رو خریداری کرده و شما رو اینجا راه نمیده . از قضا منم کل جهنم و خریدم .
      تصمیم دارم شما که عددی نیستید اون بجای خود ولی هیچ کسی رو تو جهنم خوذم راه ندم . بهتره شما هم جمع کنید این کاسه کوسهٔ تحجرتونو .

    • محمدعلی

      فرزند نامشروع امریکا اسراییل /وفرزندان نامشروع اسراییل ال سعود و داعش وطالبان افتادن به تقسیم بهشت بین خودشان /بهشت جای قاتلین و جنایتکاران نیست

    • بدون نام

      ی بارکی القاعده ب داعش بگه قهر قهر تا روز قیامت

    • سربازوطن

      خدا ریشه هرچی تروریسته از دنیا بکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج