۲۱۹۱۷۹
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

سارق زاغ‌ زن را شناسایی کنید +عکس

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر سارق زاغ زن از شهروندان درخواست کرد تا هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفیگاه یا محل های تردد این شخص را اطلاع دهند.

خبرگزاری فارس: در روز ۳۱ اردیبهشت ۹۴ فردی با مراجعه به کلانتری ۱۲۸ تهران نو به مأموران اعلام کرد که کیف دستی اش حاوی مدارک شناسایی، ۲۵۰ هزار تومان وجه نقد، ۱۰ هزار دلار آمریکا و ... به شیوه داخل خودرو و در زمان پارک خودرو سرقت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت داخل خودرو و به دستور شعبه ۱۵ بازپرسی دادسرای ناحیه ۴ تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سارق زاغ‌ زن را شناسایی کنید +عکس

مالباخته پس از حضور در پایگاه ششم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در مورخه ۳۱ اردیبهشت ۹۴ به همراه همسرم از سفر خارج از کشور به ایران برگشتیم؛ در زمان خروج از فرودگاه حضرت امام به داخل پارکینگ فرودگاه رفته و با ماشین شخصی خود که در طول مسافرت در آنجا پارک شده بود به سمت محل سکونت خود در شرق تهران حرکت کردیم؛ در خیابان تهران نو بود که به همراه همسرم و برای انجام خرید منزل، ماشین را برای دقایقی در کنار خیابان تهران نو پارک کرده و با گذشت دقایقی و پس از انجام خرید به محل پارک خودرو مراجعه کردیم اما در کمال تعجب متوجه سرقت کیف دستی از صندلی عقب ماشین شدم.

با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر اینکه در زمان ترک خودرو چند جوان در نزدیکی خودروی وی تردد داشته اند، کارآگاهان احتمال دادند که به احتمال بسیار زیاد این سرقت می بایست به شیوه زاغ زنی انجام شده باشد.

در ادامه و با بررسی صحنه سرقت، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مراکز تجاری محل سرقت شدند که سیستم دوربین های مداربسته در آن پیش بینی شده بود؛ با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته پیش بینی شده در خارج از این مرکز تجاری ( سوپر مارکت )، کارآگاهان موفق به شناسایی جوانی حدودا ۲۵ ساله در زمان تعقیب مالباخته شدند؛ تصاویر این جوان را نشان می داد که پس از مدتی تعقیب به محل پارک خودرو مالباخته مراجعه کرده و در یک زمان بسیار کوتاه اقدام به سرقت کیف از صندلی عقب می نماید.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار این خبر اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار تصویر این سارق جوان از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این شخص شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را در خصوص هویت، مخفیگاه یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس ۲۱۸۶۵۸۷۸ در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبر رو خوب پوشش دادید ولی چرا عکس رو اینقدر کوچک زدید
      نکنه نمیخواید شناسایی بشه؟

    • عابس

      خوبه شطرنجی نکردند .!

    • هوشمند

      آدم بعضی وقت ها به عقل برخی از افراد شک می کنه .... آخه برادر ... آدم این مبلغ رو میذاره ماشین میره ؟؟!! حتی برای دقیقه ای؟؟ بهرحال بی احتیاطی کردی عزیز دل برادر ....

    • بدون نام

      برادرعزیزشمابه جرم وسوسه کردن یه جوان آرزومندمجرم هستید.اگرکیف شماخالی هم باشدنمی بایست آنراروی صندلی ماشین می گذاشتیدیاباخودتامی بردیدیاجعبه عقب می گذاشتید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج