۲۱۹۴۱۱
۴۶ نظر
۵۰۰۶
۴۶ نظر
۵۰۰۶
پ

آزار و اذیت ۸ زن و دختر در پراید شیشه‌ دودی

دو دوست شیشه‌ای با یک پراید شیشه دودی راهی خیابان‌های پایتخت می‌‌شدند تا نقشه‌های شومشان را عملی کنند.

روزنامه همشهری: دو دوست شیشه‌ای با یک پراید شیشه دودی راهی خیابان‌های پایتخت می‌‌شدند تا نقشه‌های شومشان را عملی کنند.

آنها پس از سواركردن زنان و دختران با تهديد چاقو طعمه‌هايشان را مي‌ربودند و با انتقال به اطراف تهران مورد آزار و اذيت قرار مي‌دادند.

اين ۲جوان شيطان‌صفت، هفتم فروردين‌ماه سال‌جاري با شكايت دختر ۲۲ساله‌اي تحت تعقيب كارآگاهان اداره ۱۶پليس آگاهي تهران قرار گرفتند.

شاكي به مأموران گفت: ساعت۲۲ديشب (ششم فروردين) از محل كارم كه يك مانتوفروشي در ميدان هفت‌تير است بيرون آمدم تا به خانه‌ام در خيابان گرگان بروم. آن شب سوار يك پرايدمشكي رنگ كه تصور مي‌كردم مسافركش شخصي است، شدم. علاوه بر راننده، پسر جواني هم روي صندلي جلو نشسته بود كه فكر كردم مسافر است. مسافت زيادي طي نكرده بوديم كه راننده يك‌دفعه تغيير مسير داد. وقتي اعتراض كردم جواني كه روي صندلي جلو نشسته بود به سمتم حمله‌ور شد و با چكشي كه در دست داشت تهديدم كرد كه اگر سكوت نكنم به سرم مي‌كوبد و مرا مي‌كشد. او حتي يك فندك از كيفش در آورد و مرتب آن را روشن مي‌كرد و مي‌گفت اگر سر و صدا كني، با آتش مي‌سوزانمت.

دختر جوان ادامه داد: راننده به سمت تهرانپارس رفت. جواني كه فندك و چكش در دستش بود از من خواست هرچه پول و طلا دارم تحويلش دهم. من التماسشان كردم رهايم كنند اما آنها بدون توجه به گريه‌ها و التماس‌هايم مرا به زور مورد تجاوز قرار دادند و نيمه شب در همان خيابان رهايم كردند.

آدم‌ربايي‌هاي سريالي

با اين شكايت، كارآگاهان به دستور قاضي مديرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي جنايي تهران وارد عمل شدند. در شرايطي كه هنوز ردي از متهمان به‌دست نيامده بود دومين شاكي هم به اداره آگاهي رفت. ۲۵خرداد‌ماه بود كه اين زن با طرح شكايتي مدعي شد در دام ۲شيطان‌صفت كه پرايدي با شيشه‌هاي دودي داشتند گرفتار شده است.

اظهارات اين زن نشان مي‌داد كه او هم قرباني همان ۲جوان تحت تعقيب قرار گرفته است. با اطلاعاتي كه شاكيان در اختيار تيم تحقيق قرار داده بودند سرنخ‌هايي از پرايد شيشه‌دودي به‌دست آمد و در نهايت هر دو متهم شناسايي و دستگير شدند. آنها وقتي از سوي هر دو شاكي شناسايي شدند، چاره‌اي جز اقرار نديدند و به ربودن و آزار و اذيت دست‌كم ۸زن و دختر در خيابان‌هاي پايتخت اعتراف كردند. از آنجا كه احتمال مي‌رود متهمان افراد زيادي را قرباني نقشه‌هاي شوم خود كرده‌اند، قاضي پرونده مجوز انتشار تصاوير آنها را صادر كرده و از شاكيان احتمالي خواسته با اطمينان از محفوظ‌ماندن هويت و مشخصات‌شان نزد پليس و دستگاه قضايي، براي شكايت از متهمان به اداره ۱۶پليس آگاهي مراجعه كنند.

توهم شيشه

يكي از متهمان دستگيرشده ۲۱ساله و ديگري ۲۵ساله و سابقه‌دار است. آنها مدتي قبل در پاتوقي شيشه‌اي با هم آشنا شدند و از همانجا بود كه نقشه ربودن زنان و دختران و آزار و اذيت آنها را طراحي كردند. گفت‌وگو با آنها را بخوانيد.

خودروي پرايد متعلق به كدامتان است؟

پسر ۲۵ساله كه فرهاد نام دارد و از دوستش كمي بزرگ‌تر است، پاسخ مي‌دهد: پرايد متعلق به پدرمن بود كه به بهانه مسافركشي گاهي از او مي‌گرفتم. او از اين كارهاي من خبر نداشت.

شيشه‌هايش را خودت دودي كردي؟

راستش را بخواهيد شيشه‌ها را دودي كردم تا كسي از بيرون به راحتي نتواند داخل ماشين را ببيند. از قبل نقشه كشيده‌ بودم كه گير نيفتم.

چند نفر را ربوديد؟

فكر مي‌كنم حدود ۸نفر كه گويا فقط ۲نفر شكايت كرده‌اند. مابقي هم شايد از ترس آبرويشان هنوز تصميم به شكايت نگرفته‌اند.

چه شد كه اين نقشه به ذهنت رسيد؟

من و دوستم سعيد هر دو اعتياد شديدي به شيشه داريم. وقتي دختران و زنان را سوار مي‌كرديم، بدجوري توهم مي‌زديم و همين توهم شيشه بود كه باعث مي‌شد پس از سرقت به آنها تجاوز كنيم.

معمولا كدام سمت تهران ‌طعمه‌هايتان را به دام مي‌انداختيد؟

معمولا غرب تهران يا جايي كه نزديك اتوبان باشد و ما بتوانيم خيلي سريع وارد اتوبان شويم. چون اگر داخل شهر مي‌گشتيم قطعا همه متوجه نيت ما مي‌شدند.

با اموال طعمه‌هاي‌تان چه‌كار مي‌كرديد؟

سعيد متهم ۲۱ساله پاسخ اين سؤال را مي‌دهد و مي‌گويد: يك قاچاقچي را مي‌شناختيم كه از او مواد مي‌خريديم. هرچه از طعمه‌هايمان سرقت مي‌كرديم تحويل همان قاچاقچي مي‌داديم و شيشه مي‌گرفتيم. البته اين را هم بگويم كه من در اين ماجرا نقش راننده را داشتم و فقط به يك نفر تجاوز كردم.

راننده؟! مگر ماشين براي پدر فرهاد نبود؟

براي پدر فرهاد بود اما بيشتر وقت‌ها من راننده بودم. البته گاهي هم جايمان را عوض مي‌كرديم. اما بيشتر فرهاد با چاقو، فندك و چكش طعمه‌ها را تهديد و به آنها تجاوز مي‌كرد. يك‌بار هم جايمان را عوض كرديم همين.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      کار اون شیطان صفت ها قابل چشم پوشی نیست ولی چرا باید یه خانوم اون موقع شب سوار ماشینی بشه که اولا شخصیه دوما شیشه هاش دودیه!!!!

      پاسخ ها

      • sami

        چون اون موقع شب تاکسیا توی خیابون نیستن یا اگه هستن فقط دربست میرن

    • بدون نام

      حکمشان چیست؟؟؟؟؟ بله درسته

    • بدون نام

      خاک تو سرتون
      اعدام هم کمتونه لعنتیا

    • سجاد

      انشاالله هرچه سریعتر اعدام بشوند تا درس عبرتی برای باقی جانی ها باشد.

      پاسخ ها

      • ali

        سلام تا حالا هزاران نفر از این سری حیوانها رو گرفتن وگفتن برای درس عبرت بقیه باید اعدام بشن(که البته حقشون بدتر از اینها باید باشه) ولی متاسفانه درس عبرت که نشده هیچ،تازه تعدادشون زیادتر هم شده!ضمن مجازات اینا باید راه اساسی برای امنیت جامعه در نظر گرفته و عمل بشه.تا کمتر از این دست اقدامات جنایتکارانه انجام بگیره.

    • مروه

      این شیطان صفت ها رو اعدام کنید

    • بدون نام

      مرگ بر منافق مرگ بر آمریکا

      پاسخ ها

      • sign

        آخه چقدر آدم میتونه اینقدر بیشعور باشه؟!!

      • رضا

        الان این دقیقا چی خونده اخه توم که توهم زدی

    • بدون نام

      شما را خدا این شیطان صفتان را سریعتر در ملا عام اعدام کنید تعلل در مجازات باعث فساد بیشتر میشود مگر ما دختران چه گناهی کردیم ای خدا که باید باید این بلاها سرمون بیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا در ملا عام؟

      • بدون نام

        نظر منهم اعدامه این کثافتها را باید اعدام کرد اون هم چند بار
        شماها هم لطف کنید سوار ماشینهای شخصی نشید

    • بدون نام

      اگر دستگاه قضا با قاطعیت حکم اعدام این شیطان صفتها را اجرا کند عبرتی برای دیگران خواهد بود

    • احمد

      با اين شرايط كه نوشته ايدچه نظري بديم هر چي بگيم سانسور ميشه وقت ميگم خدا وند همه را هدايت كند بخصوص هر مسئولي راكه وضيفه اش را قانوني و قاطع انجام دهد تا جامع امن شود نه الان كه نا امني بدليل ضعف همه بيداد ميكنه

    • محمد

      من طرفدار امريكا نيستم ولي چرا گناه ملت خودمان را برگردن امريكا مي اندازيد ؟

      پاسخ ها

      • علی

        به خاطر تحریم که موجب فقر و ناامنی شده

      • بدون نام

        یعنی به نظر شما اگر کشور تحریم بشه باید به همدیگه رحم نکنیم و به دنبال ناموس هم باشیم؟

      • بدون نام

        عزیزی که نظر میدی به خاطر تحریم
        بگو کی و چی موجب شده آمریکا ما رو تحریم کنه؟
        اونوقت چرا آمریکا بقیه کشورها را تحریم نمیکنه؟

    • بدون نام

      این سگها رو فقط بکشید

    • بدون نام

      فقط اعدام

    • حسن

      فقط اعدام اونهم درملا عام شایدعبرت دیگر اوباشها باشد

    • ایرانی

      بی تفاوتی دستگاه قضا این جماعت پست را پرو کرده است. حکم این ها معلوم است . اعتراف =اعدام .....

    • بدون نام

      در تعجبم از اینکه نیروی انتظامی به محض مشاهده خانمی که روسری اش ناخودآگاه کمی عقب رفته فوری خودرو را متوقف میکند ولی برای این شیشه های دودی که از نظر ایمنی رانندگی و مسائلی نظیر همین مورد بسیار خطرناک است اقدامی نمیکند؟ لطفاً نسبت به ممانعت از تردد خودروهای شیشه دودی اقدام عاجل صورت پذیرد.

    • شهروند

      مقامات قضایی باید بدون فوت وقت و با سرعت زیاد این گونه موارد رو رسیدگی کنن نه اینکه چند سال بگذره تا راه فراری برای این جانیان باز بشه

    • بدون نام

      بخشایش لازم نیست فقط اعدام

    • حامد

      خانمها توجه داشته باشین :سوار خودروی شخصی نشید این رو حتی یه کودک میدونه که خودروهای تاکسی خطرشون به مراتب کمتر از خودروهای شخصیه .خودروهایی که شیشه هاشون دودیه از طرف پلیس راهنمایی رانندگی و کلانتری جریمه میشن چون نه تنها در کم شدن دید راننده برای تصادف نقش دارن بلکه یک حریم عمومی تبدیل به یک حریم خصوصی میشه!!!.بی احتیاطی نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفتون کاملاً درسته ولی باید توجه داشت که 1 بعضی مسیرهای خودروی عمومی حتی تاکسی هم ندارند 2 تاکسی ها معمولا قبل از 7 صبح و بعد از 7 شب کار نمی کنن اگر مسیری ترافیک زیادی داشته باشه که بدتر و یا تا اول خط پر نشه حرکت نمی منن بنابراین افرادی که بین راهن حتما باید شخصی سوار شن

      • مژگان

        دوست من درست خطر تاکسیها کمتر اما گروه عقرب در مشهد حد.د 10 ا5 سال پیش با تاکسی زنان را شکار و به کمک یه قصاب مورد تجاوز و سپس سلاخی میکردند فقط باید این حیوانهای وحشی را بی درنگ کشت

    • بدون نام

      به نظر من اینارو باید تحویل داعشی ها داد تا اونا اعدامش کنند.

    • بدون نام

      دراین زمینه بنظرمن راهنمایی و رانندگی هم باید جوابگو باشد.چرا راهنمایی رانندگی ماشینهایی راکه شیشه هایشان انقدر دودی است که راننده حتی نمیتواند آئینه اش را هم ببیند جریمه نمیکند.فقط وظیفه راهنمایی ورانندگی جریمه عبورازخط قرمزمیباشد

    • بدون نام

      آفرین وخسته نباشید به ماموران اداره آگاهی قهرمان که این متجاوزان رازوددستگیرکرده.دمتان گرم.
      این بیشرف هارابایداعدام کنن.
      اعدام حق این متجاوزان به ناموس مردم هست.
      اداره آگاهی تشکرتشکر

    • سینا

      این مردهای شیطان صفت را اعدام کنید
      بی حیاهارا

    • DAvid

      الان چه ربطی به آمریکا داشت ؟

    • حسین

      واقعا اینها آدم هستن یا حیوان ؟خودشان ناموس ندارند بله درسته شاید بی ناموس باشند این کارها را انجام می دهند حکم شان اعدام یا در ملاء عام سنگسارآنهم به مدل اعدام این لعنتی های داعشی؟؟؟؟

    • علی

      فقط اعدام در ملاء عام

    • سعادت

      سلام ،اميدوارم خداوند تمام دنيا را از بدى پاك كنه وشر اين هيولاهاى انسان نما رو از سر مردم كم كنه
      دوستان من يه چيزى رو درك نميكنم ،واقعاً از هشت نفرى كه خود اين كثافتا اعتراف كردن فقط بايد دو نفر برن اطلاع بدن و شكايت كنن؟؟؟؟؟؟
      واقعاً خدا مارو هدايت كنه تاكو ميخواهيم ساكت بمونيم؟؟؟؟؟؟

    • نیک محمد

      به نظر من باید با این شیطان صفتان بدتر از داعشی ها رفتار کرد بحث ناموسیه ناموس آدمم ابروی آدمه هیچ کس حق چنین کاری رو نداره اینا رو باید زجر کش کرد پدرسگای بی ناموس رو

    • بدون نام

      اگر این پراید وارد محدوده طرح ترافیک میشد صد تا چشم و صد تا دوربین بلافاصله شماره اش را ثبت می کردند چون پلیس و قوه قضاییه به تخلفاتی که جریمه دارند حساس هستند حالا سوال این است که چرا با وجود بیش از حد ماموران پلیس و قوه قضاییه با این همه وسعت هر روز شاهد چنین جنایات وحشت ناکی در سطح شهر هستیم؟

    • بدون نام

      اونا که باید اعدام بشن ولی آخه وقتی ۱۰ شب سوار شخصی میشی هر اتفاقی میتونه بیفته.

    • احسان

      اگه قوه قضاییه اعدامشون نکنه.دیگه اوج کم کاری خود رو می رسونه.مردم چه گناهی کرده اند که قربانی کم کاری قوه قضاییه بشن

    • اهورا

      دقیقا باید کاری کرد که دیگه کسی جرات اینکار رو نداشته باشه ولی همچنان در همه جای کشور بدتر از این اعمال هم مشاهده میشه پس باید ریشه اینکارها رو پیدا کرد چرا چند سال پیش نبود پس خود دولت با فشاری که به مردم میاره باعث اینکاره

    • بدون نام

      باید اعدام بشوند

    • بدون نام

      باید اونها را تکیه تکیه کنند بعد تکیه های اونا را بندازن جلو سگ

    • نوقابی

      باید این بزه کاری ریشه یابی بشه . عموما بیکاری . فقر فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی . اعتیاد . و نیاز به تهیه مواد با جیب خالی . بررسی وضعیت اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی والدین عامل این بزه کاریهاست . دولت نیز با افزایش قیمتها و کاهش در آمدها و ...... .......نیز مقصر است .

    • بدون نام

      اصلا چرا پلیس شیشه دودی ها رو جمع نمیکنه؟
      حتما باید هزارتا بلا سر زن وبچه مردم بیاد؟
      آخه کسی که بخواد استفاده سالم از ماشین کنه چه نیازی شیشه هاش دودی باشه؟؟؟اکثرا واسه یه همچین کارایی شیشه رو دودی میکنن.
      اون دو تا موجود کثیف هم وقتی با این کارشون زندگی چند تا انسان بیگناهو ویران میکنن مفسد فی الارضند حکمشون معلومه دیرش نکنید لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج