۲۱۹۴۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اومانیا: بعد از گلدکاپ به ایران برمیگردم

مدافع کاستاریکایی فصل گذشته پرسپولیس گفت: قول می دهم امسال هواداران پرسپولیس دیگری را خواهند دید و حتما برای قهرمانی خواهیم جنگید.

کاپ: مایکل اومانیا در خصوص آخرین وضع خود اظهار داشت: در حال حاضر در تیم ملی کاستاریکا حضور دارم. اینجا تمرینات طاقت فرسایی را پشت سر می گذاریم و با تیم ملی خودمان را آماده می کنیم تا در مسابقات گلدکاپ شرکت کنیم. امیدوارم با توجه به تمرینات خوبی که انجام داده ایم بتوانیم در این مسابقات نتایج درخشانی را کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه این مسابقات قرار است از چه زمانی آغاز شود خاطرنشان کرد: مسابقات گلدکاپ از روز یکشنبه آینده آغاز خواهد شد و اگر از گروه مان صعود نکنیم دو هفته دیگر و اگر صعود کنیم سه هفته دیگر این مسابقات به پایان خواهد رسید. بعد از پایان مسابقات گلدکاپ سریعا به ایران بازخواهم گشت.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در این باره که آیا قرار است پس از بازگشت به ایران ابتدا با مسئولان صحبت کند یا در تمرینات شرکت خواهد کرد بیان داشت: من بعد از حضور در ایران مطمئنا بر سر تمرینات می روم و مشکلی بابت تمرین کردن ندارم اما قرار است به باشگاه هم بروم تا در خصوص مسائل مالی ام با آنها صحبت کنم.

وی در خصوص اینکه آیا از شرایط پرسپولیس هم در این روزها خبر دارد یا خیر تصریح کرد: من از روزی که در تمرینات شرکت کردم اصلا از اوضاع و احوال فوتبال ایران و به خصوص پرسپولیس هیچ خبری ندارم و تمام تمرکزم برای روی تیم ملی است و فقط سعی دارم برای تیم ملی کشورم تمام تلاشم را انجام دهم و بعد با ذهنی آزاد به ایران برگردم.

اومانیا عنوان کرد: چیزی که الان وجود دارد این است که دلم برای پرسپولیس و هوادارانش تنگ شده اما قول می دهم امسال هواداران پرسپولیس دیگری را خواهند دید و حتما برای قهرمانی خواهیم جنگید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج