۲۱۹۴۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقاد جلالی از تیم‌های نظامی

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید این فصل تیم خوبی خواهند داشت، اگر باشگاه‌های نظامی اجازه دهند که بازیکنان جوانشان در سایپا بمانند.

خبرگزاری ایسنا: مجید جلالی، درباره روند آماده سازی تیمش، اظها‌ر کرد: تمریناتمان را مرتب انجام می‌دهیم. اولین تیمی هستیم که سومین هفته‌ از تمرین را آغاز کرده‌ایم ولی مشکلاتی برای تیم به وجود آمده که دست ما نیست. آقایان در اتاق‌هایشان نشسته‌اند و مشکلات را نمی‌بینند. تیم ما، تیم جوانی است که فصل گذشته از چهارده بازیکن جوان بهره می‌برد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: بعد از یک فصل که بازیکنان با تجربه شدند و باید از آنها استفاده کنیم، تیم‌های نظامی روی سر ما ریخته‌اند و قصد جذب این بازیکنان را دارند. باشگاه سایپا اختیاری در جذب این بازیکنان ندارد. حال که این مسائل به وجود آمده است، باشگاه به دنبال منحل تیم‌های پایه خود است. در ایران چند تیم سازندگی می‌کنند؟ اگر سایپا هم تیم‌های پایه‌اش را تعطیل کند نبض ضعیف فو‌تبا‌ل قطع می‌شود و دیگر انگیزه ای برای جوانگرایی در باشگاه نمانده است.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال جلساتی را برای حل این مشکل با متولیان فو‌تبا‌ل برگزار کرده‌اید؟ خاطر‌ نشان کرد: بارها با تاج و اعضای فدراسیون برای حل این مشکل جلسه‌ای برگزار کرده‌ایم، اما به هیچ نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. الان می‌خواهیم تیم مان را جمع کنیم، اما نگرانیم که مبادا باشگاهی نظامی بخواهد بازیکنان را از تیم جدا کند. باشگاه نظامی خودش به دنبال بازیکن‌سازی برود. سربازی وظیفه مقدسی است که بر دوش همه ماست، اما در حال‌ حاضر ۲۰ سال از آخرین جنگ ایران گذشته و ما کماکان فو‌تبا‌لیست‌ها را به سربازی می‌بریم. این قانون کاملا بر ضد فو‌تبا‌ل است.

جلالی در پاسخ به این پرسش که آیا رضایت نامه اخباری را برای انتقال به تیم دیگری صادر خواهند کرد؟ خاطر‌ نشان کرد: فقط اخباری نیست که خواستار جدایی شده،‌ بلکه پنج - شش بازیکن که باشگاه بر روی آنها سرمایه‌گذاری کرده است و در این تیم به جایی رسیده‌اند می‌خواهند از تیم بروند.

سرمربی سایپا درباره جذب غلامرضا رضایی و رضا نوروزی، اظها‌ر کرد: از عملکرد این دو بازیکن رضایت داشتیم و به تیم اضافه کردیم. فکر نمی‌کنم ترافیکی در خط حمله داشته باشیم. این تیم، تیم خوبی خواهد شد، اگر تیم‌های نظامی اجازه دهند!

وی درباره مذاکره سایپا با جواد نکونام نیز تاکید کرد: به طور جدی با او وارد مذاکره شده‌ایم و خواهان حضور او در سایپا هستیم. با خود او به صورت شخصی صحبت کرده‌ام و می‌خواهیم در روزهای آینده وضعیت او مشخص شود. هنوز از سهمیه لیگ برتری سایپا باقی‌ مانده و با توجه به نیازمان بازیکن جذب می‌کنیم.

سرمربی سایپا درباره ادامه تمرینات تیمش نیز گفت: هفته‌ آینده یک اردوی خارج از کشور خواهیم داشت که هنوز مکان آن مشخص نشده و بعد از آن هم چند بازیکن تدارکاتی انجام می‌دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج