۲۱۹۵۲۱
۱۰ نظر
۵۰۱۹
۱۰ نظر
۵۰۱۹
پ

مهناز افشارِ باردار، چطور لباس می‌پوشید؟

در سال‌هاي اخير مهناز افشار روي موج خبرهاي داغ سوار بوده است؛ ابتدا خبر ازدواجش و بعد خبر بارداري‌اش باعث شد در سال ۹۳ يكي از خبرسازترين ستاره‌هاي سينما باشد.

مهناز افشارِ باردار، چطور لباس می‌پوشید؟
مجله سیب سبز: در سال‌هاي اخير مهناز افشار روي موج خبرهاي داغ سوار بوده است؛ ابتدا خبر ازدواجش و بعد خبر بارداري‌اش باعث شد در سال ۹۳ يكي از خبرسازترين ستاره‌هاي سينما باشد. اما ماه‌هاي بارداري باعث نشد مهناز افشار از جمع‌هاي سينمايي دوري كند يا از فعاليتش بكاهد. فيلمبرداري مجموعه «عشق تعطيل نيست» و فيلم «نهنگ عنبر» در روزهاي بارداري در جريان بود. حفظ نبض هميشگي زندگي در ۹ ماه بارداري از رازهاي مهناز افشار است حتي در مقوله‌اي مثل لباس پوشيدن.

شبانه‌روز

در نگاه كلي‌تر و قبل از روزهاي بارداري، سبك لباس پوشيدن مهناز افشار را كولي‌وار مي‌توان اعلام كرد. او ترجيح مي‌دهد در ست‌هايش به جاي چند تكه اصلي مثل مانتو، شلوار، روسري و. . . اجزای متعددي را با هم تركيب كند به همين دليل اغلب سراغ دامن، بلوز، جليقه، كت و. . . مي‌رود. برهمين اساس بايد گفت سبك لباس پوشيدن روياي فيلم «برف روي كاج‌ها» مثل ديگر بخش‌هاي زندگي‌اش در دوران بارداري هم تغييري نكرد. او شيوه لباس پوشيدني را انتخاب كرده كه به‌راحتي در روزهاي افزايش وزن ناشي از بارداري هم قابل استفاده است.

مهناز افشارِ باردار، چطور لباس می‌پوشید؟

نپوشيدن لباس‌هاي مرسوم روز مثل مانتوهاي كتي، شلوارهاي فيت‌كات و. . . اين اجازه را به او داد تا حداقل در ماه‌هاي اول بارداري‌اش بتواند از همان لباس‌هاي هميشگي‌اش كمك بگيرد. اين عكس متعلق به سي و سومين جشنواره فيلم فجر است كه بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد. در اين زمان چند ماهي از بارداري دخترك معصوم «شور عشق» مي‌گذشت و او يكي از همان ست‌هاي مخصوص خودش را پوشيده است؛ تركيبي چند لايه از دامن، بلوز، كت، روسري به اضافه شال.

شب مهتاب شب مهتابه

در ماه‌هاي بارداري مهناز افشار كسي او را با لباس‌هاي مرسوم و رايج بارداري نديد؛ به جز يك‌بار و يك‌جا. عكسي كه مي‌بينيد، روي جلد مجله استايل در شماره نوروز است. لاله آشفته فيلم «سعادت‌آباد» در اين عكس، پيراهني از بالا چين‌خورده به تن دارد؛ مدلي راحت و آزاد كه براي خانم‌هاي باردار پيشنهاد مي‌شود. چين‌هاي ريز و يكسره‌اي كه از بالاي سينه اين پيراهن شروع مي‌شود، به خانم‌هاي باردار با وزن‌هاي مختلف اجازه مي‌دهد، اين لباس را به‌راحتي در ماه‌هاي مختلف بارداري استفاده كنند.

مهناز افشارِ باردار، چطور لباس می‌پوشید؟

به تجويز پزشكان بهتر است اين پيراهن از جنس الياف طبيعي لطيف باشد؛ البته پيراهن‌هاي بارداري با تنوع بسياری در فروشگاه‌ها موجود است اما مهناز افشار يكي از ساده‌ترين و كلاسيك‌ترين طرح‌ها را انتخاب كرده كه براي روزهاي گذرا و ناپايدار بارداري منطقي است. البته تلاش او برای ارائه چهره‌ای مادرانه در این تصویر هم نکته قابل توجهی است . استفاده از شال سفید به ایجاد این فضا کمک کرده است.

دعوت

در اين عكس‌ها كه متعلق به يك برند ساعت‌سازي است، بيشتر از ساعت‌هايي كه به مچ دست او بسته شده، نحوه استفاده از شال به چشم مي‌آيد. خانم مهندس «آتش‌بس» در اين پروژه تبليغاتي خود، از شال‌هاي بزرگ و پهني بهره برده و آنها را به شيوه‌ای متفاوت بسته است؛ ترفندي كه باعث شده بارداري او هم پشت همين شال‌ها پنهان بماند. البته مهناز افشار هم در صفحه اينستاگرامش به اين موضوع اشاره كرده و گفته بيشتر ديده شدن شال‌ها، سليقه مديران تبليغاتي اين شركت بوده و ربطي به او ندارد.

مهناز افشارِ باردار، چطور لباس می‌پوشید؟

به نظر خود او ضرورتی برای همه شال پیچی نبوده است. البته اصل این اتفاق که برندی سوئیسی برای معرفی ساعت‌های خود از چهره‌ای ایرانی استفاده کرده، قابل توجه است. عکاسی این تبلیغات در پاریس انجام شده است. به هر حال اين نكته ريز به خانم‌هاي باردار ياد مي‌دهد كه استفاده از شال‌هاي بلند، جايگزين خوبي براي لباس‌هاي گشاد و بلند است.

صد سال به اين سال‌ها

دوران بارداري مهناز افشار به دو بخش تقسيم مي‌شود؛ داخل ايران و خارج از ايران. او ماه‌هاي اول بارداري در ايران حضور داشت و همزمان با نوروز به اروپا سفر كرد. در مدت زماني كه از حضور او در كشورهاي آلمان، فرانسه و سوئيس مي‌گذرد، او فعاليت‌هاي خودش را ادامه داده است؛ البته در حوزه تبليغات. او در مطلبي كه در صفحه شخصي اينستاگرامش گذاشته بود، نوشته: «كمي دقت با عزت نفس، طبع آسوده و بلند و جست‌وجو به همه‌مون اين آگاهي را خواهد داد كه تبليغات هم جزء كار بازيگرهاست كه متاسفانه در كشور ما تا مدتي اجازه داده نشده بود كه خدا رو شكر اين مدت اخير امكان آن ايجاد شده. . .».

مهناز افشارِ باردار، چطور لباس می‌پوشید؟

مهناز افشار در روزهاي اقامت در اروپا، فرصت بازديد از نمايشگاه سالانه ساعت سوئيس را داشت. او در بازديد خود پيراهني مشكي به تن داشت كه مدل كلوش آن بسيار مناسب براي روزهاي بارداري است. شايد از نظر رواني، پوشيدن لباس‌هاي رنگ روشن براي اين روزهاي انتظار بهتر باشد ولي با توجه به هواي همچنان سرد سوئيس در اين فصل سال، استفاده از رنگ تيره براي ايجاد تن‌پوشي گرم‌تر معقول به نظر مي‌رسد.

انعكاس

رنگ‌هايی كه مهناز افشار در ست لباس‌هايش استفاده مي‌كند، نمونه‌هايي است كه كارشناسان به نام خفته معرفي مي‌كنند. اين رنگ‌ها تندي و برق چنداني ندارند به همين دليل كنار هم چيدن آنها به مراتب كاري ساده‌تر است و زيبايي بصري ست را مخدوش نمي‌كند. تصور كنيد رنگ سبز شاد چمني، قرمز تند و تيز گوجه‌اي در بستري از رنگ زرد قناري با هم تركيب شوند، شايد در نگاه اول جسورانه و جذاب به نظر برسد اما خيلي زود ايجاد تشويش و دلهره مي‌كند اما كافي است به جاي اينها از رنگ سبز ارتشي، قرمز تيره در بستر خاكستري استفاده شود، ستي فاخر و شيك خلق مي‌شود. مهناز افشار هم از اين راز ست كردن باخبر است و آن را در ست لباس‌هايش به كار مي‌برد.

از تهران تا بهشت

مهناز افشار، پيش از اين، دو بار در نقش‌هاي ضدمادر ظاهر شده بود؛ يك‌بار در فيلم «دعوت» بازیگری بود كه بچه‌دار شدن را مانع رشد شغلي‌اش مي‌دانست و بر اثر اتفاقي بچه‌اش را از دست داد و ديگري در سعادت‌آباد كه بدون اطلاع همسرش، بچه در شكمش را از بين برده بود و اين موضوع زمينه‌ساز اختلاف‌شان شد ولي او اين روزها حس خوبي دارد و بي‌پرده اين حس تازه را در شبكه‌هاي اجتماعي با ديگران قسمت مي‌كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      واقعا که!!! یعنی جامعه ما مشکل دیگه ای نداره!

    • امیر

      اینا که خوش خوشانشونه هر روز یه رقم. طفلک اون مادری که با کلی گرفتاری باید بچه شو به دنیا بیاره یکی نیست اب دستش بده

    • alireza

      خاااااااااااااااک بر سرمون که تا این حد به همه چیز سرک می کشیم

    • بدون نام

      حالم دیگه بهم میخوره از این موضوع ، از این که یکیو اینقدر بهش بها میدین و بزرگش میکنین ، حالا هر چی میپوشیده ، به ماها چه ، اصلا این کی هست که اینقدر ....

    • بدون نام

      دوره مهناز افشار دیگه تموم شده

    • زهرا

      حالا چرا اینقد مهناز افشار را بزرگ می کنید؟
      با این مجله قرار داد دارن ایشون؟؟

    • tolu

      واقعا موضوع خاص ومهمی نبود که در اینجا بهش پرداخته شده بود به نظرم با گذاشتن یک همچین موضوعات بی اهمیتی به خوانندگان توهین می شود

    • بدون نام

      به ماچه! به ما چه ! به ما چه !

    • بدون نام

      لباس پوشیدن مهناز افشارو دوست دارم خاص و متفاوت لباس می پوشه والبته قشنگم هست ...

    • بدون نام

      لباس پوشیدن مهناز افشارو دوست دارم خاص و متفاوت لباس می پوشه والبته قشنگم هست ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج