۲۱۹۵۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلخوری مدافع نفت از مسوولان باشگاه

مدافع نفت‌تهران که برای باشگاهش ارزش زیادی قائل شد و با وجود پیشنهاد خوبی که داشت در این تیم ماند از مسوولان بابت کم توجهی شان به قرارداد بازیکنان فصل پیش دلخور است.

ورزش سه: سیامک کوروشی در پاسخ به این سوال که بر سر تمرینات نفت حاضر شده یا خیر گفت: نه، من سر تمرین نمی‌ روم به خاطر اینکه با نفت‌تهران قرارداد بستم اما برگه قرارداد را به من نرساندند که من هم بخواهم سر تمرین بروم. زنگ هم که می‌ زنم مسوولان باشگاه یا گوشی شان خاموش است یا اینکه جواب نمی‌ دهند. دیروز هم با آقای منصوریان تماس گرفتم اما جواب تلفنم را نداد حالا که ما به علی آقا نیاز داریم باید پشتمان باشد و خودش را نشان دهد وگرنه در روزهایی که همه چیز خوب است که افراد به هم نیاز ندارند.

او در همین باره ادامه داد: اگر باشگاه نفت به بندهای قرارداد من عمل نکند من هم به تعهداتم عمل نمی‌ کنم صبرم تمام شده است و نمی‌ توانم منتظر باشگاه بمانم. آنها یک روز دنبال پول هستند، روز دیگر هیات مدیره مشخص نیست و غیره. من به عنوان یک بازیکن حرفه ای با این باشگاه قرارداد دارم و باشگاه نیز موظف است که به تعهداتش عمل کند. فکر نمی‌ کنم چیز زیادی خواسته باشم. پشت گوش انداختن این مساله باعث می‌ شود که من دلسرد شوم. آن هم منی که یک فصل زحمت کشیدم و هدفم این است که این فصل بدرخشم و به تیم‌ملی راه پیدا کنم. باید برایمان بیشتر احترام قائل شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج