۲۱۹۶۶۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سفر رسمی پادشاه و ملکه اسپانیا به مکزیک

پادشاه و ملکه اسپانیا در نخستین سفر رسمی خود به قاره آمریکا از زمان رسیدن به سلطنت، سفر سه روزه‌ای به کشور مکزیک انجام دادند.

خبرگزاری ایسنا: پادشاه و ملکه اسپانیا در نخستین سفر رسمی خود به قاره آمریکا از زمان رسیدن به سلطنت، سفر سه روزه‌ای به کشور مکزیک انجام دادند.

روز دوشنبه پادشاه فلیپه ششم به همراه همسرش، ملکه لتیزیا وارد شهر مکزیکوسیتی، پایتخت مکزیک شدند و انریکه پنا نیتو، رئیس جمهوری مکزیک از آنها استقبال کرد. همچنین به منظور استقبال از زوج سلطنتی اسپانیا رژه نظامی و تشریفات شلیک گلوله توپ برگزار شد.

پادشاه فلیپه ششم گفت: در این سفر مسائل مشترک میان ۱۷۰ میلیون مکزیکی و اسپانیایی و پتانسیل زیادی که میان دو کشور وجود دارد مطرح خواهند شد.

این سفر در حالی انجام شد که رئیس جمهوری مکزیک روز جمعه یک عمل جراحی مهم را انجام داده بود و روز یکشنبه از بیمارستان مرخص شد.

پس از تشریفات نظامی، زوج سلطنتی اسپانیا به عنوان مهمانان ویژه شهر مکزیکو سیتی، به دیدار میگوئل آنخل مانکرا، شهردار پایتخت مکزیک رفتند.

ماه سپتامبر گذشته پادشاه فلیپه ششم به شهر وراکروز در شرق مکزیک سفر کرد تا در اجلاس ایبرو - آمریکایی در این شهر شرکت کند اما سفر اخیر وی به مکزیک نخستین سفر رسمی او به قاره آمریکا از زمان رسیدن به تاج و تخت در ژوئن ۲۰۱۴ است.

وی قرار است امروز(سه شنبه) در سنای مکزیک سخنرانی کند و فردا به همراه ملکه اسپانیا به منظور دیداری فرهنگی به ایالت زاکاتکاس در شمال مکزیک خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج