جاباما
۲۱۹۷۹۷
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

این ۷ چیز را فدای رابطه عاشقانه نکنید

حتما شما هم دیده اید که برخی افراد پس از برقراری رابطه عاشقانه، تغییر می کنند و از خود واقعی شان فاصله می گیرند. اما چه چیزهایی را نباید فدای رابطه عاشقانه کرد؟ اگر شما هم در چنین رابطه ای هستید، مراقب از دست دادن این چیزها باشید.

این 7 چیز را فدای رابطه عاشقانه نکنید
برترین ها: حتما شما هم دیده اید که برخی افراد پس از برقراری رابطه عاشقانه، تغییر می کنند و از خود واقعی شان فاصله می گیرند. اما چه چیزهایی را نباید فدای رابطه عاشقانه کرد؟ اگر شما هم در چنین رابطه ای هستید، مراقب از دست دادن این چیزها باشید.

این 7 چیز را فدای رابطه عاشقانه نکنید

1. استقلال

منظور از استقلال، استقلال مالی است. لازم نیست پس از برقراری یک رابطه عاشقانه در تمام مسائل به شریک زندگی تان تکیه کنید. سعی کنید همیشه یک حساب مالی جدا برای خود داشته باشید تا در مواقع احتیاج بتوانید از آن بهره گیرید.

استقلال برای هر فردی ضروری و واجب است. شما نباید به خاطر نیازهایتان بلکه باید به دلیل علاقه تان به فردی دیگر با او رابطه عاطفی برقرار می کنید.

۲. عزت نفس و اعتماد به نفس

اگر شریک زندگی تان به هر دلیلی، آن طور که لیاقت اش را دارید با شما برخورد نکرد، بهتر است رابطه خود را همان جا تمام کنید زیرا این نوع رابطه ارزش ادامه دادن ندارد. یک رابطه سالم نباید به شما احساس بی ارزشی و پوچی دهد طوری که اعتماد به نفس تان را از دست دهید. در واقع باید بر عزت نفس و اعتماد به نفس شما بیافزاید.

3.دوستان

شاید اوایل رابطه خود با معشوق تان دوست داشته باشید که تک تک لحظات خود را با او سپری کنید اما دوستان قدیمی خود را نیز نادیده نگیرید. در واقع آنها همان افرادی هستند که بیش از هر شخص دیگری می توانید به آنها اعتماد کنید.

۴. اهداف شغلی

رابطه عاشقانه شما نباید سدی در برابر اهداف زندگی تان باشد و شما را از خلق یک زندگی ایده آل باز دارد. اگر در زندگی هدفی برای رشد شغلی خود دارید، رهایش نکنید و از فردی که حامی اهداف و آرزوهای شما نیست، دوری کنید.

5. شادی

یک رابطه عاطفی باید موجب خوشحالی شما شود. گاهی ما از ترس تنهایی، به روابطی پناه می بریم که ایده آل ما نیست. اگر شما نسبت به رابطه عاطفی خود رضایت کافی ندارید، بهتر است هر چه زودتر شرایط خود را تغییر دهید.

۶. توانایی تصمیم گیری

اگر چه نظر شریک زندگی تان در تصمیم گیری های شما مهم است اما این شمایید که باید در نهایت تصمیم بگیرید زیرا هیچ کس بهتر از خود شما به صلاح زندگی تان آگاه نیست. بنابراین تنهایی تصمیم بگیرید، مهم نیست تصمیم تان کوچک باشد یا بزرگ، این کار حس استقلال به شما می دهد.

7. شخصیت

شما شخصیت و هویت مخصوص به خود دارید و نباید خودتان را برای شخصی دیگر تغییر دهید. یک رابطه عاشقانه خوب باید در بهبود شخصیت شما، همان گونه که هستید، موثر باشد نه این که بخواهد از شما فرد دیگری بسازد. شما باید با میل خود، نه به زور حرف شریک زندگی تان، تغییر کنید. درست است، او باید بر شخصیت شما تاثیر مثبتی بگذارد اما تغییر تمام جنبه های شخصیتی شما اشتباه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عزیزم حتی یک رابطه نمیتونی پیدا کنی که 3-4 تا از این موارد توش فنا نشده باشه -

      پاسخ ها

      • دکتر بیکار

        برای من که خدارو شکر نشده

    • asal

      ولی برای من همش فناشده.همش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج