۲۱۹۸۴۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سيمين غانم بار ديگر می خواند

سيمين غانم» روزهاي ٣١ تيرماه و ١، ٢ و ٩ مردادماه در تالار وحدت به اجراي برنامه خواهد پرداخت. او اين‌بار هم براي بانوان خواهد خواند و بارِ ديگر قطعات خاطره‌انگيزش را اجرا خواهد كرد؛ خواننده‌اي كه به تازگي هفتمين دهه زندگي‌اش را به پايان رسانده است، در اين كنسرت، برنامه‌اي پر و پيمان براي مخاطبانش اجرا مي‌كند و ٣٦ قطعه را خواهد خواند.

روزنامه اعتماد: سيمين غانم» روزهاي ٣١ تيرماه و ١، ٢ و ٩ مردادماه در تالار وحدت به اجراي برنامه خواهد پرداخت. او اين‌بار هم براي بانوان خواهد خواند و بارِ ديگر قطعات خاطره‌انگيزش را اجرا خواهد كرد؛ خواننده‌اي كه به تازگي هفتمين دهه زندگي‌اش را به پايان رسانده است، در اين كنسرت، برنامه‌اي پر و پيمان براي مخاطبانش اجرا مي‌كند و ٣٦ قطعه را خواهد خواند.

از جمله قطعاتي كه در اين برنامه اجرا مي‌شود، قطعاتي چون «ستاره»، «بي‌قرار»، «حلقه» و «گل پامچال» و همچنين «مرد من» خواهد بود. او از معدود زنانِ خواننده‌اي است كه در تمام اين سال‌ها با وجود تمام بي‌مهري‌هايي كه به زنانِ آوازخوان شده است، به فعاليت‌هايش ادامه داده و هر زمان كه بتواند به اجراي كنسرت خواهد پرداخت، هر چند كه خواننده نامداري كه تعدادي از قطعاتش در خاطره موسيقايي مردم نقش بسته و از آن طرف با آهنگسازان بزرگي چون بابك بيات و فريبرز لاچيني همكاري داشته است، در اين سال‌ها نه توانسته آلبومي منتشر كند و نه حتي قطعه‌اي جديد بخواند.

او در اين كنسرت نيز مثل هميشه ابتدا، قطعاتش را با ذكر نام حضرت علي(ع) آغاز مي‌كند؛ خودش مي‌گويد كه وقتي كنسرتش را با قطعه‌اي در مدح حضرت شروع مي‌كند، شور و هيجان عجيبي در سالن بر پا مي‌شود، براي همين است كه در گفت‌وگويي گفته است: «ارتباط ما با مخاطبان و تبادل انرژي‌ها و حس‌هاي مثبت از همين ابتدا آغاز مي‌شود و تا پايان كنسرت ادامه دارد تا كنسرت ما با شور و هيجان به پايان برسد.»

به خاطر محدود بودن مخاطبان كنسرت‌هاي ويژه بانوان، آهنگسازان كمتري تمايل به دادن قطعات به خوانندگان زن دارند، هر چند خواننده پرطرفداري چون «سيمين غانم» باشد، به خصوص اينكه امكان انتشار اين آثار نيز وجود ندارد، هر چند كه «غانم» خودش سعي كرده تا تعدادي از قطعات را خودش آهنگسازي كند و در هر برنامه چند قطعه جديد داشته باشد.

با همه اينها برنامه‌هاي او همواره مورد استقبال شديدي از سوي مخاطبان قرار مي‌گيرد، خود او البته در اين باره نظري ندارد و براي همين است كه پيش از اين گفته است: «اين سوال را بايد از خانم‌هايي كه به برنامه ما علاقه‌مند هستند و به كنسرت‌مان مي‌آيند بپرسيد، اين طور كه آنها مي‌گويند، كنسرت‌ها پرشور و نشاط است و مخاطبان را جذب مي‌كند، ضمن اينكه سعي داريم برنامه‌ها پرمحتوا برگزار شده و در عين حال خالي از معنويت نباشد. خدا را سپاس مي‌گويم كه بتوانيم مرهمي براي دل‌هاي خسته باشيم بنابراين وقتي مخاطب خوشحال و راضي سالن را ترك مي‌كند، ما نيز خرسند مي‌شويم و موج‌هاي مثبت به سمت مان مي‌آيد.»علاقه‌مندان براي تهيه بليت مي‌توانند به سايت «ايران‌كنسرت» مراجعه كنند. سيمين غانم در سال ۱۳۲۳ از پدري تهراني و مادري ساروي در شهر تنكابن‌زاده شد.

او از ۹ سالگي در جشن‌هاي مدرسه مي‌خواند. غانم در سال ۱۳۴۱ در مسابقه‌هاي آموزشگاه‌هاي ايران در رشته آواز اول شد. نخستين اجراي تلويزيوني سيمين غانم ترانه «موج خروشان» با تنظيم مرتضي حنانه و تهيه عباس زندي در سال ۱۳۴۷ بود. سيمين غانم فعاليت رسمي خود را از ۲۵ سالگي و در سال ۱۳۴۸ آغاز كرد. او دوره موسيقي سنتي و رديف را زير نظر محمود كريمي گذراند. مدتي نيز نزد استاد مرتضي حنانه قواعد موسيقي و سلفژ را آموخت و با استاد علي تجويدي نيز در زمينه موسيقي كار كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باعث افتخار موسیقی ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج