۲۱۹۹۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تلویزیون برای پخش «دستان» شرط گذاشت

مدیر شبکه آموزش سیما از تولید و پخش مجدد برنامه موسیقی‌محور «دستان» پس از ایام رمضان خبر داد و گفت: این برنامه اگر به موسیقی اصیل متعهد باشد، ادامه پیدا می‌کند؛ البته «دستان» پیش از این هم متعهد به موسیقی اصیل بوده است.

خبرگزاری ایسنا: مدیر شبکه آموزش سیما از تولید و پخش مجدد برنامه موسیقی‌محور «دستان» پس از ایام رمضان خبر داد و گفت: این برنامه اگر به موسیقی اصیل متعهد باشد، ادامه پیدا می‌کند؛ البته «دستان» پیش از این هم متعهد به موسیقی اصیل بوده است.

وی در عین حال تاکید کرد: همه برنامه‌های تلویزیون به اقتضای کاری‌شان تغییراتی دارند. برنامه «دستان» نیز شامل همین برنامه‌هاست و پس از ایام رمضان پخش خود را آغاز می‌کند.

دکتر حسین ساری - مدیر شبکه آموزش سیما، با تأکید بر این مطلب که برنامه موسیقی محور «دستان» در شبکه آموزش حذف نشده است و پخش آن ادامه خواهد داشت، گفت: تا آنجا که این برنامه به اهداف خودش که موسیقی اصیل و سنتی است، بپردازد، در تلویزیون قابل استفاده است و البته پیش از این هم متعهد به موسیقی اصیل بوده است.

مدیر شبکه آموزش در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه «دستان» مورد حمایت شبکه آموزش قرار گرفته و تداوم می‌یابد؟ عنوان کرد: این برنامه اگر به موسیقی اصیل متعهد باشد، ادامه پیدا می‌کند؛ البته مهمانان این برنامه هم باید این ویژگی‌ها را داشته باشند.

وی ادامه داد: این برنامه موسیقی‌محور ادامه خواهد داشت و طی اولین روزهای بعد از رمضان ادامه پخش خود را آغاز خواهد کرد.

برنامه موسیقی محور «دستان» از عید نوروز تولیدش متوقف شده بود و بازپخش می‌شد.

مدیر شبکه آموزش در پاسخ به اینکه علت توقف تولید تنها برنامه موسیقی محور تلویزیون چه بوده است؟ نیز یادآور شد: به دلیل شرایط زمانی ممکن است تولید یک برنامه با مشکلاتی مواجه شود که برای مدتی پخش نشود و یا بازپخش شود؛ البته در ارتباط با پخش آن در ایام رمضان به دلیل اینکه این برنامه در ساعاتی پخش می‌شد که ساعات راز و نیاز و عبادت بود، تصمیم گرفته شد ادامه پخش آن پس از ایام رمضان باشد. اما در مقاطعی که به شکل گلچین پخش می‌شد و تولید نمی‌شد به دلیل این بود که از لحاظ محتوایی و فنی دچار مشکل شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج