جاباما
۲۲۰۰۰۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ارسال عواطف انسانی از طریق اینترنت

مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک معتقد است که ما روزی خواهیم توانست به طور مستقیم احساسات، اندیشه ها و عواطفمان را از طریق اینترنت به اشتراک گذاشته و منتقل کنیم.

خبرگزاری فارس: انتقال بازخوردهای ناشی از این احساسات و افکار نیز در فضای مجازی ممکن خواهد شد. این در حالی است که فعلا تنها از وب برای انتقال متن، عکس و ویدیو استفاده می شود.

به گفته وی در آینده اگر شما به چیزی فکر کنید، دوستتان هم خواهد توانست به سرعت همان فکر را تجربه کند. زاکربرگ که در یک جلسه پرسش و پاسخ مجازی با کاربران فیس بوک شرکت کرده بود در مورد موضوعات مختلف دیگری از جمله تحقیقات این شرکت بر روی هوش مصنوعی، سیاست گذاری این شرکت در مورد انتشار اسامی واقعی اشخاص در فیس بوک و ... سخن گفت.

به گفته وی در آینده انتشار اخبار در اینترنت نیز متحول می شود و غنای اخبار و سرعت انتشار آنها بیشتر می شود. همچنین استفاده از ویدیو و فناوری واقعیت مجازی برای درک بهتر اخبار افزایش می یابد. البته طرح چنین ادعاهایی توسط شرکتی که با پرداخت دو میلیارد دلار شرکت اوکولوس ریفت را خریداری کرده چندان عجیب نیست.

زاکربرگ افزود که فیس بوک در حال ابداع فناوری جدیدی است که شناسایی اشیا، صحنه ها و افراد را از طریق عکس و ویدیو ممکن می کند. سیستم مبتنی بر این فناوری قادر به درک شرایط و ماهیت عکس ها و ویدیوهاست. وی هدف فیس بوک را خلق سیستم های هوش مصنوعی خاصی دانست که حواسشان نسبت به انسان قوی تر عمل می کنند و لذا بهتر می بینند و می شنوند.

زاکربرگ تصریح کرده که ابداعاتی از این دست به یافتن پاسخ هایی برای این سوالات کمک می کند: چه باید بکنیم تا همیشه زنده بمانیم؟ چطور می توانیم همه بیماری ها را مداوا کنیم؟ مغز چطور کار می کند؟ آموزش چگونه اتافق می افتد و چگونه می شود کاری کرد که توان یادگیری انسان ها یک میلیون بار بیشتر شود؟

موسس فیس بوک در جریان این گفتگوی مجازی تصریح کرد که حقوقش تنها یک دلار در ماه است، زیرا تا به حال به اندازه کافی پول درآورده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج