۲۲۰۰۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

وضعیت عجیب رئال در فصل نقل و انتقالات

حداقل در ۱۵ سال گذشته سابقه نداشته است که رئال مادرید چنین فعالیت متوسطی در بازار نقل و انتقالات داشته باشد و خبری از یک خرید کهکشانی نباشد.

ورزش سه: تا ۱۰ روز دیگر تمرینات آماده سازی رئال مادرید برای فصل بعد آغاز خواهد شد.بنیتس ۱۰ روز دیگر تمام بازیکنان موردنظرش را در اختیار خواهد داشت و تور آسیا اقیانوسیه کهکشانی ها نیز شروع خواهد شد اما بر خلاف تمام سالیان اخیر، از رئال مادرید اخبار داغی در فصل نقل و انتقالات به گوش نمی رسد و حداقل تا بدینجا نرسیده است.

در حالیکه هنوز آینده کاسیاس و راموس در هاله ای از ابهام قرار دارد و جذب دخیا نیز قطعی نشده، تا بدینجا پرز برای سرمربی جدید خود این بازیکنان را جذب کرده است: کاسمیرو، لوکاس واسکز و چریشف که بصورت قرضی برای تیم های دیگر بازی می کردند به رئال باز می گردند. دانیلو سه ماه پیش از پورتو خریداری شد. آسنخیو نیز از مایورکا به رئال پیوسته و اودگارد نیز از تیم دوم به تیم اول ارتقا خواهد یافت.

بنیتس از رئیس باشگاه رئال مادرید دو تقاضای اصلی داشت. خرید بازیکن در ناحیه راست دفاعی و نیز میانه میدان. دانیلو به عنوان مدافع راست و کاسمیرو به عنوان یک هافبک دفاعی حالا در اختیار بنیتس هستند.جالب اینجاست که از میان بازیکنانی که در بالا ذکر شدند، به ادعای AS، سه بازیکن بطور حتم به تیم های دیگر قرض داده خواهند شد: ادوگارد، چریشف و آسنخیو.

حال این مهره ها را مقایسه کنید با مهره هایی که پرز در اولین فصل حضور مورینیو و آنچلوتی برایشان جذب کرد. سال ۲۰۱۰، مورینیو با رئال مادرید قراردادی سه ساله امضا کرد. پرز، دی ماریا، اوزیل، خدیرا، پدرو لئون، کاروالیو و کانالس را تقدیم مورینیو کرد. در مجموع نیز، ۷۳.۵ میلیون یورو هزینه خرید این بازیکنان جدید شد.

سال ۲۰۱۳ که آنچلوتی به رئال مادرید ملحق شد، پرز این بازیکنان را با صرف هزینه ۱۷۶.۵ میلیون یورویی، برای او خریداری کرد : گرت بیل، ایسکو، ایارامندی و کارواخال.

هرچند که هنوز در ابتدای فصل نقل و انتقالات هستیم اما منابع نزدیک به باشگاه رئال مادرید، خبر از خرید بزرگی در دو ماه آینده نداده اند و به نظر هم نمی رسد که چنین خریدی انجام شود.

اوضاع در جبهه مخالف رئال یعنی بارسلونا کاملا متفاوت است. این تیم با وجود محرومیت از خرید بازیکن تا ژانویه ۲۰۱۶، در حال مذاکره برای جذب ستارگانی چون پوگبا و آردا توران است و الکس ویدال با کیفیت را نیز از سویا جذب کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج