۲۲۰۰۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دومینوی راه‌آهن و پیکان علیه لیگ‌برتر

۲ تیم تهرانی پیکان و راه‌آهن بخش مهمی از اخبار یک ماه لیگ‌برتر را به خود اختصاص داده اند.

ورزش سه: ۲ تیم تهرانی پیکان و راه‌آهن بخش مهمی از اخبار یک ماه لیگ‌برتر را به خود اختصاص داده اند. این دو باشگاه که امسال در کورس سقوط از لیگ‌برتر جدال سنگینی با یکدیگر داشتند در نهایت با حکم کمیته استیناف سرنوشتی متفاوت از روز پایانی لیگ را پیش روی خود می‌ بینند. پیکان با حکم کمیته استیناف در لیگ ماندنی شده و راه‌آهن به عنوان قعرنشین به دسته پایین تر سقوط کرده است، این در شرایطی است که امروز مدیرعامل راه‌آهن با مدیران فدراسیون جلسه ای داشت تا ناراحتی کارفرمای خود را از حکم کمیته استیناف به اطلاع آنها برساند.

گفته می‌ شود باشگاه راه‌آهن که فعلا زیرنظر دادستانی تهران فعالیت می‌ کند، به دیوان عدالت اداری شکایت کرده و با حکم این نهاد قضایی به لیگ‌برتر بازخواهد گشت. این در شرایطی است که باشگاه پیکان روز گذشته در یک افطاری با حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه های ورزشی، ابقای خود در لیگ را جشن گرفت و کار خود برای استخدام سرمربی و البته یارگیری را آغاز کرده است.

اگر موضوع شکایت به دیوان عدالت اداری و احتمال زیاد صدور حکم از این نهاد قضایی حقیقت داشته باشد، در واقع راه‌آهن و پیکان باز هم به بلاتکلیفی خود ادامه خواهند داد. راه‌آهن که مدت ها در انتظار یک خریدار بود حالا عملا این بخت را از دست داده و باید منتظر حکم باشد. پیکان هم که در فصل نقل و انتقالات هیچ فعالیتی نداشت و تمرینات خود را نیز با تیمی نیم بند آغاز کرده، به هر حال نمی‌ تواند نسبت به شایعات بی توجه باشد.

دومینوی این دو باشگاه تهرانی فعلا علیه هر دو و در نهایت به ضرر کلیت لیگ‌برتر تمام خواهد شد که در فاصله یک ماه تا آغاز مسابقات شرایط عجیب و غریبی را از حیث روشن نبودن سرنوشت چند تیم تجربه می‌ کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج