۲۲۰۱۵۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اشک «جعفر دهقان» برای دختر دانشجو

جعفر دهقان از میهمان ویژه جشن گلریزان همدان بود که برای سخنرانیه مربوطه حاضر شد ولی پس از گذشت دقایق کوتاهی از سخنرانی با چشمانی اشک آلود سن را ترک کرد.

خبرگزاری ایرنا: جشن گلریزان برای جمع آوری هدایای نقدی به منظور آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در سالن ابن سینای شهر همدان برگزار شد.

در این آیین معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان، مدیرکل امور هماهنگی استان های ستاد دیه کشور، مدیرکل زندانها و جمعی از مسوولان استان همدان حضور داشتند.

پیش از برگزاری مراسم کلیپی مختص به دو بدهکار مالی پخش شد که یک مورد از آن مربوط به یکی از دانشجویان دختر دانشگاه همدان بود که به علت ضمانت برادر و امضای چک هفت میلیاردی راهی زندان شده بود.

جعفر دهقان از میهمان ویژه جشن گلریزان همدان بود که برای سخنرانیه مربوطه حاضر شد ولی پس از گذشت دقایق کوتاهی از سخنرانی با چشمانی اشک آلود سن را ترک کرد.

وی که دوباره برای سخنرانی دعوت شد از حرکت ناپسند و ناشایست یک برادر که منجر به زندانی شدن این دختر جوان شده بود گلایه کرد.

این بازیگر سینما عنوان کرد: مگر می شود در کشور مسلمانی همچون ایران با وجود افراد مومن و متعهد شاهد حضور افراد بی گناه بواسطه یک اشتباه سهوی در پشت میله های زندان بود.

دهقان با دعوت از حاضران به کمک های نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همدان گفت: برای آزادی زندانیان آمادگی حضور در درب تمامی منازل و جمع آوری کمک های مردمی را دارد و این اقدام را برای خود افتخاری بزرگ می داند.

وی افزود: همچنین برای کسب رضایت شکات پرونده این دختر جوان حاضر است با تمامی آنها صحبت کرده و صدها بار برای دریافت رضایت شکات از تهران عازم همدان شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      جعفر دهقان کارش درسته خیلی دوستش داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج