جاباما
۲۲۰۲۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توافقات نهایی انتقال علی هزامی به اروپا

علی هزامی مدافع چپ ملی پوش فولاد که طی یکسال گذشته با پیشنهادهای متعدد اروپایی و آسیایی روبرو شده بود، بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، توافقات نهایی را انجام داده و طی روزهای آینده تصمیم خواهد گرفت که فوتبالش را در چه کشوری ادامه خواهد داد.

ورزش سه: علی هزامی مدافع چپ ملی پوش فولاد که طی یکسال گذشته با پیشنهادهای متعدد اروپایی و آسیایی روبرو شده بود، بالاخره پس از کش و قوس های فراوان، توافقات نهایی را انجام داده و طی روزهای آینده تصمیم خواهد گرفت که فوتبالش را در چه کشوری ادامه خواهد داد.

مرتاض، مدیر برنامه‌های این بازیکن گفت: استارت انتقال علی به اروپا بعد از جام جهانی جوانان زده شد و اولین پیشنهاد رسمی از باشگاه بزرگسالان اسپورتینگ لیسبون بود که در سوپرلیگ پرتغال حضور داشت. اما باشگاه فولاد خوزستان از ما برای رضایت این بازیکن درخواست طلب هشتصد میلیون تومانی کرد! که اسپورتینگ موافقت نکرد.

بعد از آن باشگاههای پوهانگ استیلرز کره جنوبی، ژیل ویسنته پرتغال، نانت و آمیانس فرانسه خواهان وی بودند، اما مسئله حق رشد مانع از این انتقال شد و باشگاه فولاد در آن مقطع به هیچ وجه حتی راضی یه مذاکره در مورد این مسئله هم نبودند و این باعث شد تا این انتقال به تعویق بیفتد، تا در نهایت با درایت آقای اژدری زاده سرپرست فعلی باشگاه فولاد، توافقات لازم با باشگاه فولاد انجام شد و به امید خدا علی تا ۳۱آگوست ترانسفر خواهدشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج