۲۲۰۲۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

قتل هولناک پدر ۷۳ ساله را توسط فرزند با ضربات کارد

پسر ۴۰ساله اي در شهرستان تايباد استان خراسان رضوي پدر ۷۳ ساله خود را با ضربات چاقو کشت.

خراسان: پسر ۴۰ساله اي در شهرستان تايباد استان خراسان رضوي پدر ۷۳ ساله خود را با ضربات چاقو کشت.

مرتضي شهباز، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان تايباد ضمن اعلام خبر وقوع اين جنايت هولناک گفت: جنايت ياد شده در ساعت حدود هشت بعدازظهر روز سه شنبه هفته گذشته (۲۹فروردين) در منزل مسکوني پيرمرد ۷۳ ساله اي واقع در خيابان مولاناي تايباد رخ داد. وي افزود: مقتول کارمند بازنشسته داراي اصالت تهراني مي باشد که پس از بازنشستگي در تايباد سکونت يافته است.

وي افزود: اين فرددرطي سال ها داراي ۴ همسر بوده ولي با يکي از همسران خود در تايباد زندگي مي کرده است. در روز حادثه نيز متهم به قتل ۴۰ساله پس از اين که به تنهايي از تهران به تايباد عزيمت کرده است ابتدا به منزل خواهر خود رفته و با آن ها مشاجره کرده است، آن گاه به منزل پدر پير خود رفته است و در حالي که فقط فرزند ۱۰ ساله پدرش در يکي از اتاق ها مشغول نوشتن مشق بوده است، با پدر خويش به مشاجره پرداخته و آن گاه ضربات متعدد چاقو را بر گردنش وارد کرده و او را به طرز فجيعي به قتل رسانده است.

دادستان عمومي و انقلاب تايباد گفت: مقتول پيرمردي فلج و خانه نشين بوده که قادر نبوده است در صحنه جنايت از خود دفاع کند. وي افزود: با فريادهاي پيرمرد، فرزند ۱۰ساله وي از اتاق بيرون آمده و پدر خود را غرق در خون مي بيند و ماجرا را به اقوام خود خبر مي دهد. قاضي شهباز گفت: متهم به قتل پس از اين جنايت هولناک از محل متواري شد. وي افزود: با اعلام اين موضوع به پليس، ماموران کلانتري ۱۱ به محل وقوع جنايت عزيمت کردند و ضمن حفظ صحنه مراتب را به مقام قضايي اطلاع دادند.

دقايقي بعد با حضور مقام قضايي و کارآگاهان دايره جنايي پليس آگاهي شهرستان تايباد بررسي ها در زمينه چگونگي وقوع اين ماجرا آغاز شد و مقام قضايي دستور انتقال جسد به پزشکي قانوني را صادر کرد. وي با بيان اين که متهم به قتل فرزند زن اول مقتول مي باشد، افزود: اين پدر و پسر با يکديگر اختلافات ديرينه اي داشتند.

اين مقام قضايي با بيان اين که هنوز انگيزه اصلي متهم به قتل از اين جنايت مشخص نيست، افزود: اگردر خانواده ها روابط حسنه و اخلاق اسلامي حکمفرما نباشد ممکن است به چنين نتايج تلخي منجر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maryam

      این از نتایج چند همسری هست که حتما برا همشون اتفاق می افته.از ما گفتن بود..!!!

    • بدون نام

      4 تا زن داشته کاش بجای 4 تا زن بچه اش را خوب تربیت می کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج