۲۲۰۲۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دخه‌آ یک گام دیگر به رئال نزدیک شد

دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ بیشتر از هر زمان دیگری به تیم اول شهر مادرید نزدیک شده است.

خبرگزاری تسنیم: نشریه «آس» اسپانیا اعلام کرد، گام اصلی پیوستن داوید دخه‌آ به رئال مادرید روز گذشته (چهارشنبه) با تخفیفی که منچستریونایتد به این تیم اسپانیایی داد، برداشته شد. رقم اولیه‌ای که شیاطین سرخ برای فروش دروازه‌بان ۲۴ ساله خود که تنها یک سال از قرارداد فعلی‌اش با این تیم باقی مانده، ۴۶ میلیون یورو بود، اما حالا خبر می‌رسد که این رقم به ۳۵ میلیون یورو کاهش یافته است.

براساس همین گزارش، این دروازه‌بان اسپانیایی قصد ندارد دوشنبه هفته بعد در نخستین تمرین پیش‌فصل منچستریونایتد شرکت کند و از آنجایی که به جدایی خود از این تیم و بازگشت به زادگاهش مطمئن است، حتی پیش از رفتن به تعطیلات با هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرده است.

با توجه به اینکه فصل نقل‌و‌انتقالات به طور رسمی از امروز (پنجشنبه) آغاز می‌شود، به نظر می‌رسد اولویت لوئیز فن‌خال در منچستریونایتد به خدمت گرفتن یک دروازه‌بان باشد، آنهم درست پیش از سفر این تیم به آمریکا برای برپایی اردوی پیش‌فصل که از تاریخ ۱۳ جولای (۲۲ تیر) آغاز خواهد شد. در این راستا ادعا شده است که یوگو هوریس، دروازه‌بان تاتنهام با ۲۰ میلیون یورو جای دخه‌آ را در منچستریونایتد خواهد گرفت.

دخه‌آ که یک سال از قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد باقی مانده، پنج سال پیش در ازای ۱۷.۸ میلیون پوند از اتلتیکومادرید به جمع سرخپوشان اولدترافورد پیوست. او در فصل اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به انتخاب بازیکنان و هواداران منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم انتخاب شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج