۲۲۰۵۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتقاد لاپورتا از جریمه بارسا توسط یوفا

رییس پیشین بارسلونا در واکنش به اتفاق هایی که در ورزشگاه برلین در جریان برگزاری فینال لیگ قهرمانان رخ داد، نسبت به تصمیم یوفا اعتراض کرد.

خبرگزاری ایسنا: خوان لاپورتا که بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ ریاست باشگاه بارسلونا را به عهده داشت، برای انتخابات جدید این باشگاه نیز کاندیدا شده و رقیب انتخاباتی جوزپ ماریا بارتومئو، رییس کنونی باشگاه به شمار می رود.

در دوران ریاست لاپورتا، بارسلونا عملکرد فوق العاده ای زیر نظر جوزپه گواردیولا داشت و جام های زیادی را کسب کرد. فتح سه گانه در سال ۲۰۰۹، نقطه اوج فوتبال بارسلونا در دوران مدیریت لاپورتا بود.

در دوران ریاست ساندرو روسل که جانشین لاپورتا شد، اتفاق های بد زیادی در این تیم رخ داد. قرارداد پر انتقاد نیمار که در سال ۲۰۱۳ انجام شد، موجب شد تا این باشگاه به فرار مالیاتی و تبانی و رشوه متهم شود. این تیم همچنین در این دوران تخلف هایی در زمینه جذب بازیکنان زیر سن قانونی انجام داد که به محرومیت بارسلونا از حضور در بازار نقل و انتقال ها تا ژانویه ۲۰۱۶ منجر شد.

هواداران بارسلونا به خاطر در دست داشتن پرچم ها و سردادن شعارهای سیاسی و استقلال طلبانه در جریان برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا که چندی پیش مقابل یوونتوس در شهر برلین آلمان برگزار شد نیز متهم شده‌اند و باشگاه باید جریمه هایی را نیز بپردازد.

لاپورتا در این باره گفت: " خیلی بد است که به خاطر در دست داشتن پرچم های کاتالونیا، یوفا باشگاه را جریمه می کند. هواداران ما باید این میزان آزادی را داشته باشند که بتوانند حرف هایشان و نظرهایی که دارند را آزادانه بیان کنند. آنها احساساتی را که در شهر بارسلونا وجود دارد را در ورزشگاه برلین ابراز کردند. اینکه یوفا بخواهد به این خاطر باشگاه را محروم و جریمه کند، ناراحت کننده است."

لاپورتا در ادامه تاکید کرد: "پرچم ما پرچم بارسلونا است و پرچم هایی که برای استقلال ایالت کاتالونیا طراحی شده اند نیز به معنای این است که کاتالونیا دوست دارد مستقل باشد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج