جاباما
۲۲۰۶۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عباسی: تونی مبلغ معقولی از ما می‌خواهد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: سعی ما بر این بود که ابتدا بازیکنان سرباز را جذب کنیم. از نفرات قبلی ۴، ۵ نفر بودند، چند سرباز هم از پارسال داشتیم.

کاپ: سعید عباسی در گفت و گو با رادیو جوان درباره وضع تونی اولیویرا و شایعاتی که پیرامون این مربی مبنی بر جدایی اش وجود دارد، اظهار داشت: تونی به قصد ماندن آمده و ما زمانی را برای گرفتن بازیکنان گذاشتیم. طبق لیست او بازیکن می گیریم و بعد از تکمیل لیست قرارداد تونی را امضا می کنیم.

وی درباره اینکه مبلغ قرارداد تونی بالا است، عنوان کرد: خیر، او مبلغ معقولی را درخواست و هیات مدیره تایید کرده است.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب بازیکنان جدید تاکید کرد: سعی ما بر این بود که ابتدا بازیکنان سرباز را جذب کنیم. از نفرات قبلی ۴، ۵ نفر بودند، چند سرباز هم از پارسال داشتیم. چند بازیکن خارجی نیز در نظر داریم تا جایگزین نفرات خارجی قبلی خود کنیم.

عباسی با اشاره به شرایط بختیار رحمانی بیان داشت: بختیار رحمانی از قبل سرباز تراکتورسازی بود اما زمانی که کدش برای تیم ما خورد، مصدوم بود و شرایط جسمانی خوبی نداشت. عملا نمی توانستیم او را به کار بگیریم ولی اکنون شرایط مطلوبی دارد و به زودی کارش را با تراکتورسازی آغاز می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هواداران می توانند به قهرمانی تراکتورسازی امیدوار باشند، گفت: گرفتن بازیکن یک طرف قضیه است و بقیه اش این است که خدا چه می خواهد. ما سعی خود را می کنیم و فقط به دنبال قهرمانی هستیم و اینکه بتوانیم در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

عباسی در پایان درباره شرایط پرونده بازی تراکتورسازی و نفت افزود: اتفاق جدیدی در این خصوص نیفتاده، ما نامه زدیم و پیگیری می کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی در آینده رخ می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج